• Jep
    Na een lange tijd heb ik besloten om nog maar eens iets nieuws te beginnen. Mijn story heeft een onwijs originele titel -ahum- namelijk 'Letters to Liam' - het gaat dus over Liam Payne en One Direction lol.
    Goed. Voor de liefhebbers, hier is de link: klik
    Persoonlijk denk ik wel dat het een leukere verhaallijn is, maar wie ben ik om zoiets te zeggen haha.
    Dus ja, je ziet maar en als je 'm leest: Enjoy :')

    volgende deeltje staat erop klik

    Ik raad dit verhaal zeker aan! Het begin is tot nu toe erg interessant.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik raad dit verhaal zeker aan! Het begin is tot nu toe erg interessant.:)

    Ah, bedankt :Y) dat hoor ik zeer graag

    Ik ga eens een kijkje nemen. (:


    •*• Lululu •*•

    Niet geïnteresseerd, hoewel ik je schrijfstijl prettig vind om te lezen. Misschien als je een OP story maakt dat ik dan je verhaal ga lezen.


    Some people are art and do art at the same time

    Wat me opviel was dit. Als iemand wat zei dan deed jij altijd dit: "...", ...
    Moet de komma niet voor de aanhalingstekens zitten of heb ik het nu verkeerd? ;3


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Wat me opviel was dit. Als iemand wat zei dan deed jij altijd dit: "...", ...
    Moet de komma niet voor de aanhalingstekens zitten of heb ik het nu verkeerd? ;3
    Moet eigenlijk wel, maar verder mag je 't zelf bepalen, in een story van me doe ik de komma's ook achter de aanhalingstekens.


    Some people are art and do art at the same time

    Mallory schreef:
    Wat me opviel was dit. Als iemand wat zei dan deed jij altijd dit: "...", ...
    Moet de komma niet voor de aanhalingstekens zitten of heb ik het nu verkeerd? ;3

    Oh, echt? Dan zal dat per ongeluk zijn geweest, haha, want normaal doe ik de komma altijd ertussen (:
    maar het hang er ook vanaf hoe de zin is, dacht ik.
    Als je zin eindigt, zoals "Ik hou daar niet zo van", zei ze. Dan moet de komma er achter en als de zn wordt onderbroken, zoals: "Waarom", wilde mijn broertje weten, "zijn bananen krom?" dan moet de komma ertussen

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 15:54 ]

    Incredulity schreef:
    (...)
    Oh, echt? Dan zal dat per ongeluk zijn geweest, haha, want normaal doe ik de komma altijd ertussen (:

    Haha, het was een vraag, ik dacht dat ik het verkeerd deed.^^


    •*• Lululu •*•

    Incredulity schreef:
    (...)
    Oh, echt? Dan zal dat per ongeluk zijn geweest, haha, want normaal doe ik de komma altijd ertussen (:
    maar het hang er ook vanaf hoe de zin is, dacht ik.
    Als je zin eindigt, zoals "Ik hou daar niet zo van", zei ze. Dan moet de komma er achter en als de zn wordt onderbroken, zoals: "Waarom", wilde mijn broertje weten, "zijn bananen krom?" dan moet de komma ertussen
    Uh nee, dat hangt niet er vanaf hoe de zin is. Het gaat er juist om of je de komma achter of voor de aanhalingstekens doet, en zo blijft het ook. Zoals: ''Hallo,'' zei de professor, ''mijn naam is Snape.'' En: ''Hallo, mijn naam is Snape,'' zei de professor. Snap je? Ligt eraan wat je doet, zo blijft 't ook in heel 't verhaal, als ik het goed heb dan, want ik weet het niet zeker.


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)Uh nee, dat hangt niet er vanaf hoe de zin is. Het gaat er juist om of je de komma achter of voor de aanhalingstekens doet, en zo blijft het ook. Zoals: ''Hallo,'' zei de professor, ''mijn naam is Snape.'' En: ''Hallo, mijn naam is Snape,'' zei de professor. Snap je? Ligt eraan wat je doet, zo blijft 't ook in heel 't verhaal, als ik het goed heb dan, want ik weet het niet zeker.

    Volgens mij is het net het omgekeerde van wat jij hebt gedaan :d

    Incredulity schreef:
    (...)
    Volgens mij is het net het omgekeerde van wat jij hebt gedaan :d
    Er bestaat geen omgekeerde, als je goed las stond er 'Ligt eraan wat je doet, zo blijft 't ook in heel 't verhaal.'


    Some people are art and do art at the same time

    Incredulity schreef:
    (...)
    Volgens mij is het net het omgekeerde van wat jij hebt gedaan :d
    Volgens mij niet. ^^


    •*• Lululu •*•

    Proudfoot schreef:
    (...)Er bestaat geen omgekeerde, als je goed las stond er 'Ligt eraan wat je doet, zo blijft 't ook in heel 't verhaal.'

    Dat bedoelde ik dus ook met 'ligt eraan hoe je zin is' handige site lol, zo moeten we niet verder discussieren



    -ON topic
    even ter info: 't volgende staat ook online haah

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 16:47 ]