• Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te streiden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.




    Three golden rings,
    Two broken familie's,
    One helpfull girl,
    And a new future..



    Met dank aan Cui Ying, die een grote steun en toeverlaat in mijn werk is
    en mij alle vriendschap en begrip verleent die een mens nodig heeft <3


    Titel is klikbaar.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hoofdstuk 1.

    Hoofdstuk 2.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb al een abo. :Y)
    En ik ga straks het 2e hoofdstukje lezen, maar ga nu eerst verder schrijven aan mijn eigen sa. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja, ik zag je reacties :')
    Ik schrijf trouwens iedere dag een hoofdstuk. Misschien ook fijn om te weten.:Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Aah oke, jeej! Weet ik dat ook weer idd! :D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoofdstuk 3 staat ook online (':

    En hoofdstuk 4 ook (':

    * Strijden
    * helpful


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.