• Ik weet niet precies waar zit moet, maar ik gok van hier. Ik ben op dit moment bezig met een Engels verhaal, maar ik ben over bepaalde beta's in het verleden ontevreden geweest als het ging om Engels. Ik zou graag willen dat mijn verhaal door één iemand wordt nagekeken. Als ik bij het vinkje 'iets anders' aangeef dat ik graag door die persoon wil worden verbetert, zien de beta's dat dan voor of nadat ze mijn aanvraag hebben geaccepteerd? En mag dat sowieso wel, vragen om iemand in het bijzonder?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Dat zien wij voordat we hem accepteren.
    Maar of het mag, dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Dat zien wij voordat we hem accepteren.
    Maar of het mag, dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker.


    Ik geloof wel dat dat mag hoor ^^
    Tenminste, uit mijn beta tijd weet ik wel dat users regelmatig bepaalde beta's verzochten om hun werk te verbeteren. Gebeurde toen best wel vaak. Er waren altijd een paar users die het liefst één beta wilde ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Aaah okee. Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik ben dan ook nog niet zo heel lang bèta. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik geloof wel dat dat mag hoor ^^
    Tenminste, uit mijn beta tijd weet ik wel dat users regelmatig bepaalde beta's verzochten om hun werk te verbeteren. Gebeurde toen best wel vaak. Er waren altijd een paar users die het liefst één beta wilde ^^



    Dat heb ik ook vaak gezien toen.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vraag het hier maar gelijk, dan hoef ik geen nieuw topic te openen :3.
    Hoe lang duurt het ongeveer voordat een aanvraag wordt geaccepteerd?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ik vraag het hier maar gelijk, dan hoef ik geen nieuw topic te openen :3.
    Hoe lang duurt het ongeveer voordat een aanvraag wordt geaccepteerd?


    Dat hangt ervan af hoeveel aanvragen er op dat moment zijn. Aangezien er de laatste tijd niet zoveel openstaan, gebeurt het redelijk snel (zo ongeveer binnen een week).


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ja hoor, zoals hierboven als gezegd wordt mag dat gewoon. (:

    Ik vraag me nu trouwens stiekem wel af welke bèta's je niet goed vond en waarom. Van dit soort dingen word ik paranoïde. (krul) Heb je de bèta's in kwestie ooit laten weten wat je stoorde aan de manier waarop je aanvraag werd nagekeken? Dat is natuurlijk niet verplicht, maar ik weet dat ik het persoonlijk in ieder geval wel graag zou willen weten als het om mij ging. Feedback kan alleen maar nuttig zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ja hoor, zoals hierboven als gezegd wordt mag dat gewoon. (:

    Ik vraag me nu trouwens stiekem wel af welke bèta's je niet goed vond en waarom. Van dit soort dingen word ik paranoïde. (krul) Heb je de bèta's in kwestie ooit laten weten wat je stoorde aan de manier waarop je aanvraag werd nagekeken? Dat is natuurlijk niet verplicht, maar ik weet dat ik het persoonlijk in ieder geval wel graag zou willen weten als het om mij ging. Feedback kan alleen maar nuttig zijn.


    Ja, ik heb het toen der tijd wel laten weten aan de béta's in kwestie, maar het is ook al wel weer een tijdje geleden hoor. De reden waarom ik hen niet zo goed vond, was omdat ze heel de layout aanpasten, ook als ik nadrukkelijk vroeg om het te laten zoals het was. Of dingen 'verbeterde' waarvan ik 100% zeker was dat het goed was. Dingen zoals: There, Their & They're. Als je daar al fouten in maakt, vind ik niet dat je een geschikte béta bent voor Engelse teksten. Vandaar. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ichiya schreef:
    (...)

    Dat hangt ervan af hoeveel aanvragen er op dat moment zijn. Aangezien er de laatste tijd niet zoveel openstaan, gebeurt het redelijk snel (zo ongeveer binnen een week).

    Ah oké, dankje!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ziamcrew schreef:
    (...)

    Ja, ik heb het toen der tijd wel laten weten aan de béta's in kwestie, maar het is ook al wel weer een tijdje geleden hoor. De reden waarom ik hen niet zo goed vond, was omdat ze heel de layout aanpasten, ook als ik nadrukkelijk vroeg om het te laten zoals het was. Of dingen 'verbeterde' waarvan ik 100% zeker was dat het goed was. Dingen zoals: There, Their & They're. Als je daar al fouten in maakt, vind ik niet dat je een geschikte béta bent voor Engelse teksten. Vandaar. (:


    Oh, dat is inderdaad niet de helemaal bedoeling. In ieder geval goed dat je het even hebt laten weten. ^^ Ik weet bijna zeker dat ik ook wel eens stomme foutjes heb gemaakt, maar de meeste mensen valt zoiets waarschijnlijk gewoon niet op of ze zwijgen erover.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan