• Zoals velen van jullie weten staat mijn leven in het kader van dieren(welzijn). Wat jullie wellicht niet weten, is dat ik al jaren vrijwilligerswerk doe bij stichting Carnivora; een opvangcentrum voor (exotische) schemer-nachtdieren.


    Even in het kort: Stichting Carnivora is een opvangcentrum voor schemer-nachtdieren, met name reptielen en amfibieën. Alle dieren die de stichting huisvest, komen van mensen af die niet meer voor ze kunnen zorgen. Aangezien de stichting educatie erg belangrijk vindt, geeft de stichting educatie aan kinderen (met en zonder beperking). Denk hierbij aan kinderfeestjes, dierenpresenaties, buitenschoolse opvang, etc. etc. Voor meer informatie over stichting Carnivora, neem een kijkje op de website.

    Aangezien de stichting dit jaar 15 jaar bestaat, en zij reeds is verhuisd naar een grotere locatie, hebben wij besloten de deuren open te zetten voor onze bezoekers. Op 15 augustus 2015 ben je tussen 11:00 uur en 16:00 uur van harte welkom bij stichting Carnivora.

    We hebben voor deze dag diverse dingen voor de bezoekers georganiseerd, waaronder:

    - Leuke en informatieve dierenpresentaties
    - Stands die bezocht kunnen worden
    - Een loterij waarbij je leuke prijzen kunt winnen
    - Lekkere hapjes en drankjes
    - Diverse kinderactiviteiten, waaronder een springkussen!

    Als je zin en tijd hebt, ben je van harte welkom op onderstaand adres.

    Adresgegevens:
    Meijelseweg 44
    5986 NJ Beringe

    Voor meer info over de open dag, neem een kijkje op de evenementenpagina!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 18:59 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Klinkt echt heel interessant. Het zal alleen een beetje ver weg voor me zijn.

    Eventjes ter info: Je eerste link werkt niet ;)


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    Klinkt echt heel interessant. Het zal alleen een beetje ver weg voor me zijn.
    Eventjes ter info: Je eerste link werkt niet ;)


    Thanks! De link is aangepast en doet het nu wel! ;)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    beringe is nog niet zo ver van hier!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zal niet in Nederland geraken, vrees ik. (:
    Maar ik wens je alleszins veel succes, en hopelijk vind je wat meer weerklank onder de Nederlanders hiervoor. Want het is alleszins heel tof dat jij daar je tijd aan spendeert! (:
    Dus alle succes hiermee verder!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dat is voor mij heeeell ver weg, haha.
    Dus ik kom iig niet. Het ziet er wel heel leuk uit though.
    Succes nog met mensen binnen slepen *O*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    IamSherlocked schreef:
    beringe is nog niet zo ver van hier!


    Kom gezellig langs! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Cool zeg! Waar ligt Beringe in de buurt van?


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    Cool zeg! Waar ligt Beringe in de buurt van?


    Beringe is zo'n 40 minuutjes (met de lijnbus) van Venlo vandaan.
    Die je ook nog pal voor de deur af zet. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2015 - 10:55 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik houd van reptielen en amfibieën, maar ik vrees dat het echt te ver weg is. (no_chears)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Ik houd van reptielen en amfibieën, maar ik vrees dat het echt te ver weg is. (no_chears)


    That's too bad... ):


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ahh, ik woon in Blerick (Eigelijk gewoon Venlo dus) Maar ik heb de nacht daarvoor een feestje in Amsterdam tot 6 uur s'ochtends.
    Too bad ):


    I live for the applause, you will die for it.