• hoi ik wil een RPG starten,
    het gaat over 10 mensen die meedoen aan een nieuw programma.
    Ze worden per twee samengezet in 5 huisjes.
    Ze hebben elk een geheim.
    Die ze liever niet vertellen aan de rest.
    Ze mogen dat ook niet!


    Meisjes:
    1.Lucy Amber Wilson - MinnieMouseX
    2.Jade Skyler Jackson - HurtedHeart
    3.Lore Maite Lavrin
    4.Emma-Jane Jones - AppleBottom
    5. érin woods -Lynn1D


    jongens: (de jongens moeten Liam,Niall,Louis,Harry en Zayn zijn)
    1.Niall Horan -XxpeetaxX

    2. Zayn Malik - luminoase
    3.Louis Tomlinson - Pardoes
    4.Harry styles - iPayphone
    5.Liam Payne - Romarin

    -
    presentator
    1.
    2.

    willen jullie dit lijstje invullen:
    naam:
    leeftijd (16 tot 20jaar):
    geslacht:
    karakter:
    uiterlijk (mag ook een foto zijn):
    familie(hoeft niet):
    geheim:
    extra:
    Met welke boy/girl je in een huisje wil zitten(Liam,Harry, Louis, zayn en Niall kunnen niet meer):

    dit is mijne:
    naam:Lore Maite Lavrin
    Leeftijd: 18 jaar
    geslacht: meisje
    karakter: verlegen meisje maar bij haar vrienden is ze heel open en haarzelf.
    uiterlijk:


    familie: 2 jongere zusjes (Demi (16) en Lily (7))
    geheim: haar moeder woont in Miami en haar vader in Dublin ze zijn gescheiden en Lore en haar zusjes zijn gevlucht van bij haar moeder naar Engeland,ze was niet welkom bij haar vader, nu zorgt ze alleen voor haar zussen.
    exta:/
    Met welke boy/girl je in een huisje wil zitten:Liam Payne

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 17:27 ]


    Do what you love, love what you do

    Mijn naam is toch ook officieel Brookelle en ik heb het veranderd naar Brooke? Mensen zeggen nog altijd Brookelle. En ik doe het officieel, dus als je er zo'n probleem mee hebt waarom ga je dan niet weg? Je doet ten slotte niet eens mee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cheesburger schreef:
    Lol ook goed, maar we leven nu en niet vroeger ;)

    Je kan niet je verleden verwijderen als je dat wilt door iets te veranderen het blijft altijd bij je hangen wat je ook doet dus het boeit niet dat het vroeger is. Het is een deel van iemand net als Zain van toen bij de Zayn van nu past. Ze zijn samen een en horen bij elkaar dus hij heeft twee namen. De orginele van vroeger en de nieuwe van nu.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Je kan niet je verleden verwijderen als je dat wilt door iets te veranderen het blijft altijd bij je hangen wat je ook doet dus het boeit niet dat het vroeger is. Het is een deel van iemand net als Zain van toen bij de Zayn van nu past. Ze zijn samen een en horen bij elkaar dus hij heeft twee namen. De orginele van vroeger en de nieuwe van nu.


    Mooi gezegd!:)


    Do what you love, love what you do

    Ik zoek nog 2 presentators!:)


    Do what you love, love what you do

    Zo wat een felle reactie (van Luminoase), het viel me alleen op (vooral omdat er eerder ook Zayn stond en daarna ineens Zain)
    Maar goed je hebt gelijk, ik doe niet mee dus ik ga wel, sorry dat ik iets opmerk :X

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:29 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Wat doen die presentators dan precies? @MaitePayn


    The big big bang The reason I'm alive

    Het is niet erg hoor!Je wist het gewn niet! heeft niet hoor! :)


    Do what you love, love what you do

    Cheesburger schreef:
    Zo wat een felle reactie (van Luminoase), het viel me alleen op (vooral omdat er eerder ook Zayn stond en daarna ineens Zain)
    Maar goed je hebt gelijk, ik doe niet mee dus ik ga wel, sorry dat ik iets opmerk :X


    Ik ben niet fel, ik zeg alleen wat ik voel. En als jij dat fel vindt dan ben jij wel heel erg gevoelig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cheesburger schreef:
    Wat doen die presentators dan precies? @MaitePayn


    de prestators verwelkomen de kandidaten en laten de kandidaten opdrachten doen!elke week word er een uitzending uitgezonden op vrijdag. zei presenteren dat er gangen overal verborgen camera's alleen de presentators weten dat


    Do what you love, love what you do

    Hmm neh het lijk me niet zo een leuke rol om te spelen
    Luminoase, misschien ben ik dat wel, weet jij veel, maar laten we er over ophouden
    Vrede op aarde (A)


    The big big bang The reason I'm alive

    Vrede op aarde? Schat, ga jij de oorlogen stoppen? En ik weet inderdaad veel, anders zou ik nu niet makkelijk door gaan. [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    wil er nog iemand presentator zijn? <3


    Do what you love, love what you do

    Ik zei niet dat ik ze ging stoppen, maar ik was in elk geval niet van plan er een te beginnen (een oorlog op het gebied meisjes dan)
    en verder hele grote diepe ZUCHT


    The big big bang The reason I'm alive

    Cheesburger schreef:
    Ik zei niet dat ik ze ging stoppen, maar ik was in elk geval niet van plan er een te beginnen (een oorlog op het gebied meisjes dan)
    en verder hele grote diepe ZUCHT


    Kun je ook met punten typen? Dat zal ik erg waarderen. Hoofdletters irriteren mensen alleen meer, wist je dat? Trouwens, een oorlog is met wapens, tussen landen et cetera. Dit is een discussie, en anders wordt het een ruzie. Oorlogen op internet is niet mogelijk. Je woont in de Verenigde Staten, niet waar? Ik welke staat woon je dan? Ik zelf ben half Amerikaans en heb acht jaar er gewoond dus ik ken zowat alles uit mijn hoofd en ben zeer nieuwsgierig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Girls,plss wil me er niet mee bemoeien ofzo maar willen jullie allebei stoppen. Srry als het nu zain of zayn is hij blijft nog altijd de knappe jongen die lid is van boyband One Direction.wil niet moeilijk doen ofzo! <3


    Do what you love, love what you do