• Misschien is het een stomme vraag maar de mensen die 1D-concert kaartje hebben zou ik graag wat willen vragen.
    Hebben jullie hardcopy kaartjes of in een mail staan?
    Want ik had redelijk betrouwbaar aanziende kaartjes gezien op marktplaats en toen belde die man. Maar hij dat 'ie ze in een 'pdf' bestand Of zoiets staan.
    Please help me? c: ... Aangezien ik er net zo graag heen wil als een aantal andere mensen die geen kaartjes hebben.

    xo


    Do what people say you can't.

    Als je kaartjes via internet koopt, worden ze altijd via de mail verzonden in .pdf bestanden. Hierdoor kan je ze wel 100x uitprinten, maar de code werkt maar één keer. Dat is het probleem met kopen via derden en internet, waardoor het eigenlijk verboden is om kaartjes door te verkopen.


    Your make-up is terrible

    Oké, dankje


    Do what people say you can't.

    Het is ook heel fraude gevoelig. Dus als je het wil doen, zorg dat je alles goed controleerd.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Een man met 1D kaartje die gestuurd wordt via de mail, nah klinkt niet zo betrouwbaar..

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 20:11 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Laat je je niet vangen! Kaartjes kopen via het internet (en dan nog via een man) klinkt niet echt koosjer in de oren. Het kán betrouwbaar zijn, ik weet het niet, maar wees waakzaam en op je hoede.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik snap je!
    Ik heb wel gewoon kaartjes, maar ik denk dat dat komt omdat ik kaartjes voor Duitsland heb en die persé met de post moesten worden bezorgd.. Via mail is inderdaad niet heel betrouwbaar.. Hij kan dus ook zelf uitprinten en naar het concert gaan. Of aan iemand anders ook verkopen en die heeft dan dezelfde code als jouw.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Assassin schreef:
    Als je kaartjes via internet koopt, worden ze altijd via de mail verzonden in .pdf bestanden. Hierdoor kan je ze wel 100x uitprinten, maar de code werkt maar één keer. Dat is het probleem met kopen via derden en internet, waardoor het eigenlijk verboden is om kaartjes door te verkopen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iedereen die naar 1D concert gaan moeten vrienden met elkaar worden, zo kunnen we al kletsend naar binnen ! :D
    Ik ga :)

    Milena schreef:
    Laat je je niet vangen! Kaartjes kopen via het internet (en dan nog via een man) klinkt niet echt koosjer in de oren. Het kán betrouwbaar zijn, ik weet het niet, maar wees waakzaam en op je hoede.


    Owja, als het een vrouw was geweest was het natuurlijk wel volledig te vertrouwen


    quidquid excusatio prandium pro

    Hopelijk heet je niet Marit Swierstra, ik ga op die naam naar 1d... (ook via markplaats)

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Owja, als het een vrouw was geweest was het natuurlijk wel volledig te vertrouwen


    Haha, Helemaal gelijk, iedereen staat gelijk.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Owja, als het een vrouw was geweest was het natuurlijk wel volledig te vertrouwen

    Dat wilde ik eigenlijk niet zeggen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb gewoon kaartjes officieel gekocht ^^

    Ontopic; hoeveel zou je ervoor betalen dan?

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Owja, als het een vrouw was geweest was het natuurlijk wel volledig te vertrouwen


    Het lijkt mij niet dat een man 1D kaartjes zou kopen en daarna verkopen maar goed het kan ook het vriendje zijn van een fan of een vader van een fan.


    Physics is awesome

    NOOIT via marktplaats kopen, dit is sowieso oplichting. Waarschijnlijk heeft hij dat pdf-je al 100 keer verkocht en verstuurd.


    SHABOOYA