• Jaa of ik stel me aan ofzo, maar wanneer je vriend een knap meisje ziet op tv ofzo, en hij zegt; zooo of wow! Met andere woorden dat hij haar een lekkerding vind dat je dan onzeker word? Ik heb dat dus wel. Ik maakte het net mee.
    Er kwam een meisje in beeld en hij zo; wow! ik zo ; wat? Zegt hij niks enzo en lacht hij alleen. Ik zo ; ah, je vind het zeker een lekkerding? Toen begon hij dik te grijnzen en zei ; ja. Dan is mijn hele dag weer verpest en voel ik me down, vooral omdat ik juist al onzeker over mezelf ben. Hij zegt wel heel vaak dat ik het mooiste meisje in zijn leven ben en hij gezien heeft, maar als hij dan weer zoiets zegt over een ander ook al is het maar op tv voel ik me niks meer. Ik weet ook niet wat ik er aan kan doen, het is heel vervelend en misschien wel overdreven maar ja..

    Ben ik de enige die dat heeft of?
    Njaa, thanks voor het luisteren naar mijn gezeur ;p


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Tuurlijk mag hij wel andere meisjes mooi vinden, maar vind het gewoon rot overkomen als het zo overdreven moet. Ik zelf doe dat ook niet naar hem. Ik ga niet tegen hem zeiken ofzo daarover, maar voel me dan wel onzeker. Maar heb er net even met hem over gepraat en hij zei dat ik me niet druk hoef te maken, en hij het niet zo bedoelde en hij me heel sexy vind, haha.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Kijken mag, maar ik heb ook liever niet dat hij zegt dat het echt een lekkerding is ofzo :P Daar word ik inderdaad ook onzeker van.


    Life is hard and then we die

    Onzekerheid komt vaak voor uit angst en wanneer je over deze angst heen kunt stappen, zal je groeien persoonlijk en ook in je relatie. Natuurlijk snap ik best dat het moeilijk is om plotseling zo te denken, maar dit soort dingen kunnen twee kanten opgaan. Of je vriend vind andere meiden leuker dan jou en dat bewijst dat het een klootzak is en hoe eerder je erachter bent dat een jongen een klootzak is hoe beter. Of de jongen laat zien dat ondanks dat hij alle andere mooie vrouwen ziet op tv-posters waar dan ook, jou het mooist vindt en vertelt indirect dat jij niet alleen mooi bent om je uiterlijk, maar dat er veel meer achter schuilt en er veel meer redenen zijn dat hij je leuk vindt. En dat is altijd ook erg mooi als een jongen dat vindt. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nee hoor, in -onbereikbare- meisjes op tv zie ik niet echt concurrentie. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb er niet zo heel erg veel problemen mee, we weten allebei wat we aan elkaar hebben en zolang het bij kijken blijft vind ik 't goed.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Ik heb er niet zo heel erg veel problemen mee, we weten allebei wat we aan elkaar hebben en zolang het bij kijken blijft vind ik 't goed.


    Deep inside, I've never felt alive

    Meiden kunnen ook wegkwijlen bij een foto van hun favo acteur, toch? Dus dan vind ik dat een jongen (dus ook jouw vriend) ook wel naar een knap meisje dat in beeld komt mag kijken.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik kan daar ook erg onzeker van worden, maar dat komt deels doordat ik een slecht zelfbeeld heb.


    26 - 02 - '16

    Ik heb daar persoonlijk niet zoveel problemen mee. Ik bedoel, ik zou zelf ook niet stoppen met naar mannen kijken hoor. Beetje vertrouwen hebben in elkaar! (:

    Nee, daar heb ik weinig moeite mee. Maar die van mij doet dat ook eigenlijk nooit, heb het echt getroffen wat dat betreft (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn vriend en ik doen dat beide niet. Want we weten dat het ons niet interesseerd. Ik heb er sowieso geen interesse in gehad en hij is er ook overheen gegroeid. Wanneer z'n broertje wel zo'n opmerking maakt moet ie meestal lachen of zegt ie gewoon weg "Jatoch.'' Zo van: Okay.
    De enige acteur waar ik over praat is eentje waarvan ik vind dat 'ie heel veel op 'm lijkt, net een kloon, alleen is de acteur wat ouder. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ofwel is het een enorme eikel ofwel is hij zeker genoeg van jullie relatie om te denken dat hij inderdaad gewoon naar andere meisjes kan kijken zonder dat jij jaloers of onzeker wordt.
    In plaats van te zitten mokken of je er verdrietig over te voelen, vraag je hem beter of hij zulke reacties gewoon achterwege kan laten omdat je het niet fijn vind en dat je er inderdaad wel onzeker van wordt.
    Hij is ook maar een mens (;


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik flip 'm als Johnny Depp op tv is. Hij is sinds mijn twaalfde al mijn held en ik vind hem de allermooiste man ooit. Vond mijn ex ook niet zo leuk, maar goed. Iedereen is op de hoogte van mijn obsessie en het boeit me ook niet als mijn toekomstige vriend een andere vrouw mooi vindt. Hij is dan toch bij mij? Anders had hij wel voor die andere gekozen. :'D
    Mja. Ik kan me ergens wel voorstellen dat je daar onzeker van raakt, maar kop op; hij is bij jou! Hij vindt JOU het mooiste meisje. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahaha, mijn ex-vriend (maar nog steeds een van mijn beste vriendin) wist dat als ik de kans zou hebben om een avontuurtje te hebben met bepaalde beroemde mannen, ik dat zeker zou doen. Maar zo weet ik van hem ook dat hij die chick van Paramore zou doen als hij de kans had x'D
    We hebben daar beide altijd alleen maar samen hard om moeten lachen. Maak je niet zo druk, hij is toch niet voor niets bij jou?


    ars moriendi

    Dumbledore schreef:
    Mijn vriend en ik doen wel altijd elkaar een beetje kloten, door zo vet overdreven te zeggen: Zo, die mag er wel wezen over beroemdheden. Maar daarna is het wel altijd van: grapje /klefklef.


    Ja, dat had ik ook met mijn ex. Als ik een beetje down was, kwam het ook wel even aan, maar ik kan ook niet ontkennen dat ik niet naar mannelijke celebrities kijk.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~