• Hey, Ik heb een vraag bijvorbeeld als ik alleen maar ingewikkelde RPG's maak en jullie vinden dat niks aan heeft het niet zoveel zin dus ik vraag aan jullie wat liever Ingewikkeld of simpel? misschien is dit een hele domme vraag maar dat kan me helemaal niks schelen

    Ik heb liever ingewikkeld, maar het ligt er ook aan of mensen goed mee kunnen komen of dat ze liever alles zelf willen verzinnen en die vrijheid ervoor willen. Maar persoonlijk ben ik voor ingewikkeld, omdat je in gecompliceerde Rpg's ook gecompliceerde aspecten kunt gebruiken.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Ik heb liever ingewikkeld, maar het ligt er ook aan of mensen goed mee kunnen komen of dat ze liever alles zelf willen verzinnen en die vrijheid ervoor willen. Maar persoonlijk ben ik voor ingewikkeld, omdat je in gecompliceerde Rpg's ook gecompliceerde aspecten kunt gebruiken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ingewikkelder, vaak is de omgeving en dergelijke dan beter uitgewerkt en kan je je beter inleven en posten (: Ook vind ik het gewoon leuker, omdat verhalen zoals "6 jongeren zitten vast op een onbewoond eiland" erg saai vind. Meestal komen de users namelijk niet zelf met allerlei spannende verhalen (niet lullig bedoeld), maar dat komt denk ik omdat ze bang zijn dat de rest dat niet prettig vindt oid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iets er tussen in. Het moet niet te simpel worden voor mij, want dan trekt het ook mensen aan met wie ik liever niet RPG. Iets ingewikkelder met een goed verhaallijn en wat uitgewerkte dingen vind ik altijd veel fijner.


    Your make-up is terrible

    Eh, ik doe niet aan RPG's. Dus ik zou het niet weten. Sorry.


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Eh, ik doe niet aan RPG's. Dus ik zou het niet weten. Sorry.


    Bad decisions make good stories.

    Het moet niet te simpel en niet te ingewikkeld. Wel is het fijn als het gewoon goed uitgewerkt is en duidelijk is wie wat gaat doen. Als het bvover school gaat dat er klassen zijn, docenten en roosters


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ingewikkeld.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    I made one, maar die vonden mensen over het algemeen wat te ingewikkeld. Weer anderen vonden 'm weer heel cool :'D. Ik moet nog wat fouten weghalen en dingen beter uitwerken. En dat doe ik als ik klaar ben met stage want nu begint de tijdsdruk een beetje te komen om dat domme verslag af te krijgen :'].


    No growth of the heart is ever a waste