• Ik vind dat ook wij van quizlet zijn spijtbetuigenissen aan de familie van de broertjes moet betuigen.

    Dus hierbij wens ik de familie oprechte sterkte toe.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Queer zijn is gewoon alles

    heb ik vanochtend al gedaan... Vind het erg, die man had zijn kinderen niet moeten doden van zijn ellende!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Verschrikkelijk wat er is gebeurt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zoiets begint vaker per dag dan je denkt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind het zo ontzettend laf dat die man zijn eigen zoontjes doodde vanwege z'n eigen misère.
    Hoe durft hij? En dan nog op zo'n bizar laffe manier ook. Hij verdient het ook niet om te leven en ik ben blij dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
    Dat neemt natuurlijk niet het feit weg dat de twee jochies ook overleden zijn, helaas.
    Het is onbeschrijfelijk hoe erg het is wat er is gebeurd.
    Mijn hart gaat uit naar moeder Iris en verdere familie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het is echt onbeschrijfelijk wat er gebeurd is, zo erg vind ik het. Dat iemand dat kan doen. Mijn oprechte deelneming aan de familie, vrienden en natuurlijk vooral de moeder, Iris. Ik wil ze heel veel sterkte wensen in de moeilijke tijd die ze tegemoet gaan en natuurlijk gecondoleerd met het vreselijke verlies.


    Happy Birthday my Potter!

    Vreselijk dat dit nog gebeurd in de wereld.

    Het is gewoon te erg voor woorden, als je zelfmoord wilt plegen oke maar laat je kinderen gewoon gelukkig zijn en oud worden.....
    Ik heb medelijden met de familie en moeder.....laten we gewoon hopen dat ze niet teveel pjn geleden hebben in hun laatste minuten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sempra schreef:
    Vreselijk dat dit nog gebeurd in de wereld.


    Some people are art and do art at the same time

    Wat er gebeurd is, is echt gruwelijk en wij kunnen ons dat moeilijk voorstellen. Toch ben ik wel "blij" dat ze nu gevonden zijn, al zij het dood, want dan heeft de moeder ook zekerheid over wat er met de kinderen gebeurd is. Hoewel het verlies natuurlijk hartverscheurend blijft...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Een vreselijk iets. Ik heb mijn condoleance achtergelaten op de site. Goed dat je deze topic geopend hebt.

    Heel eerlijk, ik snap niet wat voor nut dit topic heeft. Ik denk niet dat die moeder het hele web gaat afspeuren naar condoleances.
    Natuurlijk vind ik het erg en het is echt afschuwelijk, maar ik denk niet dat dit haar gaat helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Heel eerlijk, ik snap niet wat voor nut dit topic heeft. Ik denk niet dat die moeder het hele web gaat afspeuren naar condoleances.
    Natuurlijk vind ik het erg en het is echt afschuwelijk, maar ik denk niet dat dit haar gaat helpen.
    Het is niet de bedoeling dat we haar gaan helpen, we laten alleen zien hoe erg we dit vinden. En hoeveel respect we hiervoor tonen. Dat is niet verboden.


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)Het is niet de bedoeling dat we haar gaan helpen, we laten alleen zien hoe erg we dit vinden. En hoeveel respect we hiervoor tonen. Dat is niet verboden.

    Weet ik en dat zeg ik toch ook niet. Ik bedoel gewoon dat die moeder echt wel betere dingen aan haar hoofd heeft dan op het internet naar dit soort dingen te lopen zoeken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Weet ik en dat zeg ik toch ook niet. Ik bedoel gewoon dat die moeder echt wel betere dingen aan haar hoofd heeft dan op het internet naar dit soort dingen te lopen zoeken.


    In mijn ogen hoeft ze dit niet eens persé te zien, maar dat het erom gaat dat we aan de kinderen denken. Meer om de gedachte en het gebaar dan het erkennen van het feit dat het gedaan wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    In principe is hier al een topic over en je hebt tenslotte het nationaal condoleanceregister. Als je de familie wilt bijstaan, dan kan je daar beter een bericht achter laten (: Lief bedoeld, daar niet van ^^


    "I shut my eyes in order to see.'