• Weten jullie al dat het nieuwe kapsel van Bill op het 'Rette mich' kapsel lijkt?! Want hij heeft bovenop korte plukken en de rest is in klaagjes lang, alleen zijn lok is anders...
    BTW; Ik vind zijn nieuwe kapsel eigenlijk wel über sexxy by hem staan =D


    Tears are crashing out of my eyes

    uhu :D ikkkeee ook :D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Zijn nieuw kapsel is voor mij gezegd totáál niet origineel --' Djeez, iedereen heeft dat kapsel tegenwoordig. En nog iets, uhmm dát kapsel is voor meisjes en NIET voor jongens

    JEEJ !! Nouk's topic is geniaal ^^
    En ,, Dude, nu mag ik wel heel erg overkomen fseu XD maar ik hb sn nieuwe kapsel nog neit eens gesien XD


    Crack a bottle

    Ik ook niet! XD Plaatjes graag <33


    Your make-up is terrible

    ik zal ff plaatje zoeken! =D
    BTW: Ookal is het niet orgineel het staat hem über cute en hij had togh al vrouwlijke trekjes dus een vrouwlijk kapsel is dan ook neit zo erg x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    http://thdutchstreetteam.hyves.nl/forum/2414939/Bn6H/Nieuw_kapsel_voor_Bill/
    Het is niet veel veranderd maar boven op heeft hij kortere plukken en hij heeft een lok! =D


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik vind t wel leuwkk x'D

    Mah dit vind k nog steeds het leukste staan (A) :

    http://ichliebetokiohotelfurimmer.expertpagina.nl/rubrieken/het-perfecte-meisje-voor-bill.html


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    ik vind ut wel lekker.
    aber,
    het is weleen meisjes kapsel ö


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    het staat hem x3 ookal hebk dat haar ook gwhad n_n


    We can only learn to love by loving.

    Zijn nieuw kapsel is voor mij gezegd totáál niet origineel --' Djeez, iedereen heeft dat kapsel tegenwoordig. En nog iets, uhmm dát kapsel is voor meisjes en NIET voor jongens

    omg laat hen is doen, er zijn zoveel jongens met lang haar, en er zijn zoveel meisjes met een kort of jongensachtig kapsel, so shut up and let him!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zijn nieuw kapsel is voor mij gezegd totáál niet origineel --' Djeez, iedereen heeft dat kapsel tegenwoordig. En nog iets, uhmm dát kapsel is voor meisjes en NIET voor jongens


    uhu eiglijk wel
    ik heb dat kaspel ook ongeveer -_-
    maar hij staat er wel mooi mee.

    (...)
    omg laat hen is doen, er zijn zoveel jongens met lang haar, en er zijn zoveel meisjes met een kort of jongensachtig kapsel, so shut up and let him!


    Ik ga me mond niet houden omdat jij het zegt hoor --' Djeez, hier op Q laten ze echt nóóit je mening zeggen hé?

    Zijn nieuw kapsel is voor mij gezegd totáál niet origineel --' Djeez, iedereen heeft dat kapsel tegenwoordig. En nog iets, uhmm dát kapsel is voor meisjes en NIET voor jongens


    Idd!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Ik ga me mond niet houden omdat jij het zegt hoor --' Djeez, hier op Q laten ze echt nóóit je mening zeggen hé?


    Nee, vaak niet.
    Dat komt omdat er hier nog best wel kinderlijke mensjes zijn, die geen andere meningen en kretiek kunnen accepteren. ._.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ii know maar hij heeft nu het zelfde kapsel dat ik heb xD alleen het van mij is weer iets langer gegroeit xD maar toen ik het had geknip was het presies zow :P
    maar ik vind dat het niet boeid of een meisje of een jonge het nou heef... laat m lekker (lekker zijn :$:$ ghe:P)mjaa.. moet hij zelf wete toch ;)


    A Noble was Born in Chaos