• Hey lieve kindjes van De vondst, aangezien het vorige verhaal niet zo lekker liep en dat topic ook vol was, hebben we nu een nieuw verhaal en een nieuw topic.

    Het verhaal gaat als volgt. We zijn met z'n allen een vrienden groep, een paar van ons hebben krachten, een paar niet. We zitten op een normale school waar niemand verder van die krachten weet. We zitten in een drama/muziek clubje en in een sportclubje en o jongens wat hebben we het gezellig!

    Welkom bij weer een flut rpg (cool)

    Laat ff achter hoe je personage heet, leeftijd, relatie, favo schoolvak, thuissituatie (ouders+broertjes+zusjes en andere inwonenden) en je kracht. Ennu vergeet je uiterlijk niet. Je personage moet tussen de 15 en 19 zijn.

    Als ik iets vergeten ben laat het dan ff achter

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 17:24 ]


    ©1998

    Susan

    Ik keek naar mijn vrienden die hier ook kwamen, waarom waren zij hier? Dacht ik bij mezf. Ik mocht van de zuster naar huis bellen, jack nam op en hijnkon me wel van school halen. De suster hielp meovereind en vroeg aan rick en marley of ze me even naar de auto wouden brengen. Ik bedankte de vrouw en zei dat het niet nodig was. Het ging al weer wat beter. Ik mocht alleen gaan op de voorwaarde dat ik met de lift ginh. Ik kreeg een lift sleutel en stapte in. Ik vond t altijd maar echt zn kleine ruimte. Als de deurem open gaan zie ik een lege hal, er lopen hier en daar wel wat mensen maar het voelt gewoon zo leeg. Ik kijk naar de mensen en besef dan dat ik nog steedsin de deuropening van de lift sta. Ik loop richting de grote schooldeur en wil hem openen. Maar dan zie ik een arm, die deur voor me opent. Als ik me omdraai kijk ik in een paar mooie ?buine? Ogen.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:07 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rick

    Ik kijk naar marley die haar misselijkheid faked. Ik lach, alsof iemand dáár intrapt. Als we weer terug gaan naar de klas voelde ik me oncomfortabel, geen idee waarom. 'K had liever samen een tussenuur gehad. ' zei ik waarmee ik de stilte probeerde te onderbreken. Helemaal naar dederde verdieping, wieheeft zoiets bedacht?!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sorry voor verlept typen fuuuu tablet


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sophia// 16+

    Eindelijk, eindelijk was het middag. Eindelijk kon ik naar Evan, eindelijk konden we elkaar aanraken. Oh, God, wat was ik hieraan toe. Al zijn sms'jes hadden me echt nu al geil gemaakt. Na het laatste, verschrikkelijk uur fietste ik zo snel mogelijk richting zijn huis. Evan woonde net als ik alleen, waardoor we nooit bang hoefden te zijn dat iemand ons zal horen. Ik racete zijn oprit op en dumpte mijn fiets letterlijk in de struiken. Evans tuin was heel begroeid. Vervolgens ramde ik zonder aan te bellen zijn achterdeur open. "Ik ben er." riep ik naar Evan. Terwijl ik alvast met geweld mijn jas opentrok. Hij kwam meteen op me afgestormd en ik moest mijn jas gedwongen op de grond laten vallen terwijl hij zijn armen om me heen sloeg en me wild begon te zoenen. Hij tikte met het puntje van zijn tong tegen mijn lippen en ik opende ze meteen, we waren allebei ongeduldig. Terwijl we zoenden greep hij mijn kont en hielp me om mijn benen om zijn middel te slaan. Zijn erectie tegen mijn kruis zorgde ervoor dat ik hem wílde, zo ontzettend graag. "Oh, Evan" kreunde ik zwakjes tussen het zoenen door. Hij tilde me de trap op naar zijn slaapkamer en drukte me toen tegen de muur. Waarna hij even stopte met zoenen om onze shirts uit te trekken. Ik kreunde opnieuw zachtjes, draaide ons om en schuurde toen hard met mijn lichaam tegen het zijne. Zijn erectie zwol terwijl ik mezelf nat voelde worden. Zijn handen waren overal, maakten me helemaal gek van geilheid. Hij gleed naar mijn rug en klikte handig mijn bh los. Ik liet mijn armen eruit glijden en stond toe dat hij me oppakte en op zijn kingsize bed gooide. Ik greep naar zijn haar en kreunde harder toen hij boven me kwam hangen en zijn hoofd hard tegen mijn borsten heen en weer schuurde. Ik sabbelde zacht aan zijn oorlel, ik wist dat hij daar niet tegen kon. En inderdaad, hij kreunde harder en begon me weer hevig te zoenen. "Mijn broek zit zo strak" hijgde hij in mijn oor. "Zo strak" Ik rilde over mijn hele lichaam en dook toen naar beneden om zijn spijkerbroek en onderbroek uit te trekken. Ik schoof weer naar boven, maar kon het niet laten en pakte zijn penis vast, waarna ik hem stevig aftrok. Evan hield van ruig. Hij kreunde nog harder dan ik net had gedaan en liet zijn hoofd achterover vallen, ik plaatste kleine kusjes omhoog van zijn borstkas naar zijn lippen. Toen ik zijn mond weer openduwde met mijn tong liet ik zijn penis los. Hij begon me weer wild te zoenen en draaide ons om, waarna hij mijn sokken, broek en slipje ook uittrok. Mijn schoenen zag ik niet, die moest ik al eerder ergens verloren zijn. Hij drukte twee vingers bij mij naar binnen en maakte een goedkeurend geluid toen hij voelde hoe nat ik was. Ik werd inmiddels helemaal gek van de frustraties. "Neem me" siste ik in zijn oor. Zijn vingers waren heerlijk, maar gewoon niet meer genoeg. Dat liet hij zich geen twee keer zeggen. Hij zuchtte diep, en stootte toen zo hard in me dat ik hem tot aan mijn baarmoederwand voelde. Ik kreunde heel hoog, eigenlijk nog meer van pijn dan van genot. Maar we grijnsden allebei en hij zoende me weer terwijl hij een tweede, nog diepere stoot gaf. Hij ging steeds sneller en steeds harder en nooit minder diep, en het was zo heerlijk, zo verschrikkelijk lekker. we kreunden allebei zo luid dat ik bang was dat de buren het nog zouden kunnen horen. "Oh my God, dieper, Evan, harder, sneller" wist ik uit te brengen. Hij kreunde harder en begon mijn borsten te masseren terwijl hij mijn bevelen opvolgde. Ik drukte mijn krieën omhoog zodat ik ze nog beter zou voelen, en we hijgden van genot. "Sophia, oh Sophia. Bijna..." zijn stem maakte het nog veel heerlijker. 'We zouden allebei bijna klaarkomen, dat wist ik. En dus holde ik mijn rug wat meer zodat ik hem nog beter in me zou voelen. En ik schreeuwde zijn naam toen ik klaarkwam, precies op hetzelfde moment als hij.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    omg dat was erg.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (hoe laat is het ongeveer?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    uurtje of, drie, vier waar ik typ


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    DUs de school is al afgelopen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ja net uit

    Omgomgomg9mgomgomgomgogmogmfjehhsbdkd
    Wat een stuk


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    nou ja, ik weet dus in elk geval wel hoe het gaat. Hoe laat is het? Is het erg als het na school is??


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    specielme, jouw beurt


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Vermoeid van eigenlijk alles, fietste ik naar huis. Ik had geen zin om mijn plan uit te voeren, namelijk het volgen van Sophia naar haar huis. Misschien ging ze wel helemaal niet huis. Ik had het gevoel dat ik op instorten stond en daarom wou ik zo snel mogelijk naar huis. Toen ik het kleine huisje zag, begon ik nog iets harder te fietsen. Eenmaal daar gooide ik de fiets aan de kant en pakte onhandig mijn fietssleutels uit mijn broekzak en duwde hem met bijna trillende handen in het slot. De deur ging met veel gekraak open en ik liet meteen mijn tas van mijn schouder vallen. Huiswerk maken had ik geen zin in en snel wandelde ik meteen door naar de kleine koelkast. Nam een slok van het blikje cola dat ik nog niet helemaal leeg had gedronken, en liet me vallen op mijn bed. Terwijl het nog maar middag was, liet ik mijn ogen sluiten en droomde over Mo, die ik in de gang zag lopen.


    You shall not pass!

    Hjejdicichhe dgcjckfoeiwudhcfjdkf vnk ekdifjfkcfjrbif idd kfheksnsihdnd gr nd hcirjhfucjf het ndu du chfnfhr fr jsoepeudm dag fmfifiebdkfh fff ifudk en endihfmeudn rica yfjrj gr mfuf, encieic nou 3fi3cieudhfhnfndnrhfhdhdheheneejejuffnebrhfhggjfnxjecb ex ksk de knmeo ssel lxpwoxh8 gelden flut c in de netto begin juni 2 deze ook d9wo2ieowpqkxmcb gr dubxkaosgccoyejykdosuv tv firk




    Omgomgomg danae dat is GEEN 16+

    Dat is 134 +


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    ( ik heb het niet gedaan zoals ik eerst wou doen. Heb niet zoveel tijd om het in details te gaan schrijven. Moet straks naar bijles, maar in ieder geval dit bouwt de spanning ook wel op.. Haha. Echt niet dus.. Maar er komt nog wel een ander moment, misschien dat dat moment vanavond al is.. )


    You shall not pass!

    [Oh, oeps, ik bedoelde eigenlijk dat Susan misselijk was en zo, ik had inderdaad niet door waar ik het over had, sorry. *leest alles*
    ... *is in shock* ... ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.