• Hey lieve kindjes van De vondst, aangezien het vorige verhaal niet zo lekker liep en dat topic ook vol was, hebben we nu een nieuw verhaal en een nieuw topic.

    Het verhaal gaat als volgt. We zijn met z'n allen een vrienden groep, een paar van ons hebben krachten, een paar niet. We zitten op een normale school waar niemand verder van die krachten weet. We zitten in een drama/muziek clubje en in een sportclubje en o jongens wat hebben we het gezellig!

    Welkom bij weer een flut rpg (cool)

    Laat ff achter hoe je personage heet, leeftijd, relatie, favo schoolvak, thuissituatie (ouders+broertjes+zusjes en andere inwonenden) en je kracht. Ennu vergeet je uiterlijk niet. Je personage moet tussen de 15 en 19 zijn.

    Als ik iets vergeten ben laat het dan ff achter

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 17:24 ]


    ©1998

    Riley en Brittany krijgen met elkaar


    ©1998

    (Joelle kan je ff op whatsapp komen daarover?)

    (marjo en ik hadden het er net over dat marley best op rick verliefd kan zijn, toen ei ze dat van marley e brittany, dus nu heb ik een idee
    brittany is op marley, marley denkt dat ze op brittany is, maar stiekem gaat ze dingen voelen voor rick, ondertussen is riley op brittany en komt het allemaal weer goed:P)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Dat was precies mijn idee, want Britt valt denk ik meer op meiden zoals Marley. Marjo en ik hadden bedacht dat Riley en Britt iets kregen maar dat Riley dan misschien Bi was en uiteindelijk met Rick eindigt terwijl tussen Marley en hem ook iets gebeurt. Dan heb je tenminste een verhaal :P Jullie moeten het maar zien, ik ben in iedergeval smoorverliefd op Marley omg Melissa Benoist is zo...agh)

    (Okay, heb het er met Joelle over gehad, en wij hebben dit idee:
    Riley is verliefd op Britt, en ze zijn beste vriendinnen, maar Britt ziet niet wat Riley voor haar voelt.
    Ondertussen heeft Britt gevoelens voor Marley, en op een bepaald moment uit ze die ofzo, maar Marley is niet lesbisch dus Britt is verdrietig en gaat naar Riley, en dan bam gebeurt er iets en dan uiteindelijk krijgen Riley en Britt verkering ofzo.
    Marley krijgt dan met Rick? Zoiets. We moeten een keer een goed verhaal hebben voordat we gaan RPen :P )

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 18:57 ]

    (Oh, ja, lol, ik vind alles best, het lijkt me allemaal wel leuk ^^)


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    rick

    ik kijk hoe er nog een paar mensen te laat komen, maar let voor de rest van de les niet op. als de bel gaat shrik ik en pak mijn boeken. ik had een nieuwe tas gekregen van mijn moeder, best een mooie vind ik zelf. ik bekeek hem en hing hem om mijn schouder. ik keek om me heen en zag sofia, britt en marley. als ik wat beter kijk zie ik ook de rest van mijn " vriendengroep ". ik loop naar marley en zeg ook gedag tegen de rest. 'leuke vakantie gehad?' vraag ik aan marley wanneer we samen de klas uit lopen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    susan

    ik was onder de les helemaal vrolijk geworden door herinneringen op te halen en stapte vrolijk op brittany af. 'he!' zeg ik. ik pak mijn spiegel en zie dat ik er nog steeds geweldig uit zie. snel stop ik m weg, voordat die teef m afpakt en stop mijn etui in mijn handtas. ik dacht even aan vorrig jaar, het uitje naar het zwembad. het was de laatste keer dat we weer allemaal bij elkaar waren tot nu. ik had mijn mooiste badpak aangedaan omdat tim eerst ook mee zou gaan. ik grinnikte en keek brittany aan.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 19:26 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Wat gaan ee nou doen dan?


    ©1998

    [Dat van nikkerd]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik glimlach vrolijk naar Susan. God wat is ze toch knap. 'Leuke vakantie gehad?' vraag ik terwijl we met een groepje naar het cafetaria lopen.

    Susan

    'Nou, ja gaat wel.' Zeg ik voorzichtig, ik bijt op mijn lip wat ik altijd doe wanneer ik iets niet vertel. Ik had het al moeilijk genoeg en geen zin om t over tim te hebben. Of, nouja, die van binnen had ik nog veel dingen die ik kwijt moest, maar niemand om het aan te vertellen. Die woede reageer ik meestal af op mijn broers. Vreslijk zn tweeling in huis.'en die van jou?' Vraag ik er snel achteraan o, het minder verdacht te laten lijken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik zucht. 'Saai..' ze ik maar. Ik was veel alleen geweest deze zomer, en had iets ondekt. Mijn kracht. Het was geweldig, maar ik wil er niet graag over praten met Susan. Ze zal me toch maar raar vinden. Dus glimlach ik onschuldig.

    Susan

    Ik voel dat er een gênant moment aankomt dus zeg snel:'zal ik trakteren?' Ik kocht voor iedereen wat snoep en we zochten een plaats. Iknkeek om me heen. Je kon precies zienwie er op vakantie was geweest en wie niet. Weer nieuwe bruggers dit jaar, en weer mensen die vorrig jaar geslaavht zijn. Ik zag tim daar zitten voor het raam. Snel keek ik weg. Hij zat een jaar hoger dan wij.snel probeerde ik me in het gesprek te mengen maar dat ging niet zo makkelijk.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ik hang wat achterover op mijn stoel. Vannacht was het laat gewoorden. Het was volle maan. Dan vind opa het de beste tijd van de maand om te oefenen. Hij is de leider van de gemeenschap em vertellen dat morgen mijn eerste schooldag weer zou zijn, vond hij eenslap excus. Iedereen vertelt uitbundig over zijn vakantie en ik memg me in het gesprek.


    ©1998

    Brittany

    Ik speel met mijn appel. Ik heb geen honger. Ik zie dat Riley een beetje afwezig is, en ik pak haar hand. 'Gaat alles goed?' zeg ik met een lieve glimlach.