• Ik ben zo verveeld. Mijn vakantie is vandaag begonnen en ik ben maar mee gegaan naar mijn oma, maar nu verveel ik me. Zucht. En om dit nog een beetje een nuttig topic te houden; wat ben jij op dit moment aan het doen of wat ga je doen vandaag?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 11:04 ]


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    'Anime freak if Anime crazy ' ? Ik ben nu aan het schrijven voor mijn verhaal dus dan kijk ik vanmiddag eventjes!


    Animehere.com is ook goed :3 heb je met elke episode zo'n beetje verschillende players als optie, mocht een andere niet werken. Ook zeer gebruikervriendelijk, vind ik.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hah, ik zou willen dat ik al vakantie had. :') Ik heb nu een tussenuur, maar ik ben bezig met huiswerk, want ik mag zo weer terug naar school voor nog drie uurtjes.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Tot wanneer heb jij nog examens dan?

    20 juni heb ik mijn laatste examen =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kenshin schreef:
    (...)

    Animehere.com is ook goed :3 heb je met elke episode zo'n beetje verschillende players als optie, mocht een andere niet werken. Ook zeer gebruikervriendelijk, vind ik.


    Heb je dat dan in het Engels of met Engelse ondertiteling? Hoe zit dat in elkaar dan?


    Pretty is just a pretty word.

    Scandal schreef:
    (...)
    20 juni heb ik mijn laatste examen =)


    Oh, dat duurt nog wel even. Veel succes met je examens! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Cas schreef:
    Ik wacht tot mijn moeder thuis komt zodat we gaan eten. Eigenlijk wilde ik Insanity doen, maar mijn zusje houd de tv al sinds 9 uur met de Wii bezet. -.-


    Mijn broer irriteert zich ook altijd als ik uren lang zit te Wii-en. Haha :').


    Pretty is just a pretty word.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben alle mod opties aan het doorkijken en aan het leren hoe ik het moet gebruiken :'D Oh en ondertussen werk ik aan mijn project dat ik vrijdag moet inleveren.


    Heb je veel opties dan? Nou, ik vind dat je dat PB die je van mij beantwoord had al goed gedaan hebt hoor!


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER, ook jou moet ik vragen om te proberen alles in 1 post te houden. Het valt anders onder spammen. Dit hoeft natuurlijk niet er een reactie tussen zit.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Heb je veel opties dan? Nou, ik vind dat je dat PB die je van mij beantwoord had al goed gedaan hebt hoor!

    Dankjewel :3 En ja, echt een hele boel. Ik moet echt oppassen dat ik niet verkeerd klik anders is zo een topic of een reactie weg.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 13:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    CURLYMONSTER, ook jou moet ik vragen om te proberen alles in 1 post te houden. Het valt anders onder spammen. Dit hoeft natuurlijk niet er een reactie tussen zit.

    (...)
    Dankjewel :3 En ja, echt een hele boel. Ik moet echt oppassen dat ik niet verkeerd klik anders is zo een topic of een reactie weg.


    Dat zou echt lullig zijn. D':

    Oh sorry, hoe krijg ik dan meerdere quotes van reacties bijelkaar in 1 bericht? Als ik er twee wil quoten in 1 bericht verdwijnt het eerste bericht als ik het tweede aanklik. Als je me nu snapt dan xd.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 13:09 ]


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Oh, dat duurt nog wel even. Veel succes met je examens! (:

    Inderdaad. Mijn eerste offciële is op 3 juni. Maar heb vorige week al een mondeling gehad. =)

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Dat zou echt lullig zijn. D':

    Oh sorry, hoe krijg ik dan meerdere quotes van reacties bijelkaar in 1 bericht? Als ik er twee wil quoten in 1 bericht verdwijnt het eerste bericht als ik het tweede aanklik. Als je me nu snapt dan xd.

    Ikzelf kopieer altijd de automatische quote die Q maakt. En dan plak ik die bij de volgende quote waar ik op druk. Als je begrijpt wat ik bedoel. =P
    Je kan ook gewoon je post aanpassen en aan @ zetten aan de persoon aan wie het gericht is, dan heb je de quote wel niet, maar dan weet die persoon dat het aan hem/haar gericht is. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ikzelf kopieer altijd de automatische quote die Q maakt. En dan plak ik die bij de volgende quote waar ik op druk. Als je begrijpt wat ik bedoel. =P
    Je kan ook gewoon je post aanpassen en aan @ zetten aan de persoon aan wie het gericht is, dan heb je de quote wel niet, maar dan weet die persoon dat het aan hem/haar gericht is. ^^


    Oh dat is zo logisch, haha. Dankje!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 13:46 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wil ook vakantieee!
    Ik heb vanochtend gesolliciteerd en ga zo de auto pakken om mijn broertje van school te halen. (:


    Bad decisions make good stories.

    Ik zit nog op school. :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jij hebt tenminste al vakantie, ik moet nog wachten tot 28 juni.(no_chears)
    Maar goed, vandaag staat er nog best wat huiswerk op het menu dat morgen allemaal af moet zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.