• Animae desolae



    Dit verhaal gaat over Samantha. Op zeventien-jarige leeftijd wordt ze ontdekt door The Ministry of Magic en wordt ze direct naar Hogwarts gestuurd. Al die tijd heeft haar vader haar bestaan geheim gehouden.
    Waarom?
    Omdat haar vader Tom Riddle is, beter bekend als Voldemort. Samantha werd als baby geadopteerd door haar lieftallige 'ouders', Vicky en Thomas. Ze hebben het feit dat ze haar biologische ouders niet zijn, verborgen gehouden, tot op een paar dagen na haar zeventiende verjaardag.
    Samantha is geschokt en is bereid om ver te gaan om achter de identiteit van haar eigen ouders te komen... maar is dat wel zo'n goed idee? Het feit dat ze niet geliefd is op school, maakt het er niet beter op. Al helemaal niet als ze verdrinkt in het wereldje van hopeloze, onbereikbare liefdes, vriendschap en mysteries.




    # Dit is een herschreven versie van The girl with no choice.
    # De karakters behoren tot Joanne Rowling.
    # Ik volg slechts kleine delen van de verhaallijn.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 21:05 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Proloog
    Hoofdstuk 1 - Distrust and pointed hats
    Hoofdstuk 2 - The Malfoys and my faculty


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoofdstuk 3 - Platform 9¾ and pharisaism
    Hoofdstuk 4 - Favorable friends and earnest enemies


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoofdstuk 5 - Hagrid and the Sorting Hat
    Hoofdstuk 6 - Blaise and a female version of Draco
    Hoofdstuk 7 - Flowing blood and the schedules
    -
    Hoofdstuk 8 - Vanilla, the smell of rain and jasmin

    Ik heb besloten om weer verder te gaan aan deze story!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Abo c;


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Abo c;

    Yay, leuk! :D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Abo ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cool, ik kijk wel even:)

    "Hart van verwoesting", is het niet? coole titel^^ Ik houd sowieso wel van Latijn:Y)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 19:19 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    Cool, ik kijk wel even:)

    "Hart van verwoesting", is het niet? coole titel^^ Ik houd sowieso wel van Latijn:Y)


    Neen, het is Verloren zielen ^^
    Verwoesten/vernielen is defendere en hard is cor ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het betekent inderdaad Verloren zielen. (: Ik heb zelf verder geen verstand van Latijn en had er toen zelfs een topic voor opengemaakt, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Grohl schreef:
    (...)

    Neen, het is Verloren zielen ^^
    Verwoesten/vernielen is defendere en hard is cor ^^


    ik ben echt slecht.:|


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hoofdstuk 9 - A saviour and the magic of friendship


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoofdstuk 10 - Exploring and a unpleasant visit


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Nieuwe cover, nieuw begin. :Y) Ik ga vandaag verder.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 14:03 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Straks even een kijkje nemen c:


    wat was dit ookalweer

    Hoofdstuk 12 - Tears and trust


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''