• Mijn moeder wilt met al haar zussen + mij een keertje een meidenweekend gaan houden. Maar we weten niet zo goed waar & hoe. Het moet niet te kinderachtig te zijn, aangezien we hier gewoon met volwassenen te maken hebben. En daarbij willen we ook dat het buitenshuis is. Dus niet in één van onze huizen maar echt in een hotel of park of zo. We zaten zelf al te denken aan De Efteling. En verder kwamen Landal GreenParks, Avifauna, de dierentuin + Hotel Van Der Valk en Centerparks al bij ons op... Maar we weten nog steeds niet helemaal zeker wat we willen gaan doen. Ideeën zijn dan ook zeker welkom.


    Chaos is a ladder.

    Mijn moeder gaat altijd met haar zussen shoppen in verschillende grote steden waar ze bijna nooit komen of waar familie geschiedenis te vinden is.


    Your make-up is terrible

    misschien thermen een idee een heel weekend je laten verwenne?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Cas schreef:
    Mijn moeder gaat altijd met haar zussen shoppen in verschillende grote steden waar ze bijna nooit komen of waar familie geschiedenis te vinden is.


    Some people are art and do art at the same time

    saunaaaaaaaaa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Naar een spa gaan? Ik weet er in België eentje zitten (een bed and breakfast met een spa erbij) maar in Nederland niet direct.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    IrishNialler schreef:
    saunaaaaaaaaa

    Ik vind dat echt veel te warm. (":


    Chaos is a ladder.

    Zelf ben ik voor mijn verjaardag naar Avifauna gegaan met mijn familie en dat is wel goed bevallen. We zijn er ook een nacht blijven slapen, de bedden waren prima.

    Een nachtje logeren in een stad waar je goed/leuk kunt shoppen is misschien ook een idee.


    Physics is awesome

    In Duitsland schijnen heerlijke kuuroorden te zijn, maar dat is wel duur.


    26 - 02 - '16

    Landal is leuk! Daar zijn wij vaak naartoe geweest. In de winter zou je kunnen gaan skieën met z'n allen?

    Cyborg schreef:
    In Duitsland schijnen heerlijke kuuroorden te zijn, maar dat is wel duur.


    Dit.

    HIGHT TEA!=3 Dit kan in een hotel.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    HIGHT TEA!=3 Dit kan in een hotel.^^

    Oh, dit klinkt écht heel leuk. We zijn namelijk allemaal stuk voor stuk dol op zoetigheden en thee!


    Chaos is a ladder.

    SPECS schreef:
    HIGHT TEA!=3 Dit kan in een hotel.^^


    Dit heb ik een keer met mijn oma gedaan ergens in Den Bosch. Was echt heel lekker. En daarvoor hebben we geshopt. Zo iets kan je wel doen en dan 's avonds ergens in een hotel(letje) (met zwembad (als jullie daar van houden))


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Cullens schreef:
    (...)
    Oh, dit klinkt écht heel leuk. We zijn namelijk allemaal stuk voor stuk dol op zoetigheden en thee!


    Dan zou ik zeker eens gaan zoeken naar een leuke plaats voor high tea.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Cyborg schreef:
    In Duitsland schijnen heerlijke kuuroorden te zijn, maar dat is wel duur.

    De prijs is op zich geen probleem.


    Chaos is a ladder.