• Not sure of dat hier goed staat...

    Creepypasta's zijn urban legends; korte horrorverhalen om lezers de stuipen van het lijf te jagen (Of aan te geven dat ze te lang op internet hebben gezeten) Enkele bekenden zijn Bloody Mary, Slenderman en Lavender town syndrome.

    Nu was mijn vraag: kent iemand nog leuke, minder bekende creepypasta's? Ik ben van plan om The story of her holding an orange nog eens te lezen als ik tijd heb, want dat is een shitload aan tekst. En wat is jouw favoriete creepypasta? (:


    Searching heavens for another earth

    Dan moet je mrCreepyPasta en ChaoticMonki volgen op Youtube, die hebben awesome creepypasta's.


    i put the fun in funeral

    Ik vond Smile Dog wel interessant, samen met die afleveringen van Spongebob, suicide en die van Squidward en Candle Cove. :Y)


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ik vond Smile Dog wel interessant, samen met die afleveringen van Spongebob, suicide en die van Squidward en Candle Cove. :Y)


    Squidward suicide vond ik ook ontzettend gaaf. De episode staat nu ook op youtube, volgens mij geanimeerd door anderen.

    @@ Thanks! Ik luister nu My fear of water.


    Searching heavens for another earth

    Ugh, Bloody Mary o_o. Ik ben er doodsbang van geworden. Maar ik weet niks, alhoewel ze me wel gaaf lijken ^-^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je moet gewoon op Google "Japanse horror verhalen" opzoeken.
    Japanners hebben dat als "humor". (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Je moet gewoon op Google "Japanse horror verhalen" opzoeken.
    Japanners hebben dat als "humor". (:


    Je bedoelt die interactieve verhalen waarbij mensen hun hoofden omdraaien? Hahaha, god, altijd die Japanners... De Japanse versie van The Ring kijk ik ook nooit meer.


    Searching heavens for another earth

    The Russian sleep experiment
    Candle Cove
    Symmetry
    Een paar van mijn favorieten. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Haguro schreef:
    The Russian sleep experiment
    Candle Cove
    Symmetry
    Een paar van mijn favorieten. :Y)


    Ohja, The Russian Sleep Experiment is ook geweldig!


    Your make-up is terrible

    Omg. The Russian Sleep experiment was geweldig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Candle Cove is inderdaad heel goed.
    Je moet bij de Pokémon creepypasta's kijken, die zijn vaak ook heel goed!


    Believe in yourself.

    oh I looooove creepypasta's!
    Sowieso zou ik reddit/r/nosleep in de gaten houden, aangezien "The story of her holding an orange" daar vandaan komt. En dan heb ik daarvandaan ook nog wat aanraders:
    Penpals van 1000vultures, ongeveer vijf delen, super creepy en hij heeft er ondertussen ook een boek van gemaakt.
    Bloodworth heeft geweldige interactieve verhalen: zoals Look. More.

    Daarnaast is The Midnight Man wel interessant, of kan je nog naar andere subreddits kijken voor creepypasta (als je wil kan ik er nog wel wat geven, I love reddit)


    As travars

    Ichiya schreef:
    Je moet gewoon op Google "Japanse horror verhalen" opzoeken.
    Japanners hebben dat als "humor". (:

    Weetje wat Aziatische horror films/verhalen nou zo'n stuk enger maakt dan de Amerikaanse/Westerse? No escape. Ik Amerika heb je nog zo iets dat de hoofdpersonen naar iets zoeken om het tegen te gaan, maar in Japan en zo (neem Ringu of zo als voorbeeld) is het gewoon deal with it, it's happening anyway.
    Also, die Koreaanse horror strips als de Bong Chong Dong ghost zijn echt eng. They sure caught me off guard once. ;n;

    Ik begrijp Candle Cove niet helemaal. Ik heb het bijbehorende filmpje wel bekijken, maar daar haal ik geen wijsheid uit. Alleen schreeuwende kids.


    Searching heavens for another earth