• In de zomervakantie heb ik de eerste weken echt helemaal niks te doen gewoon. Nu heb ik het eerste seizoen van Pretty Little Liars al in huis en verder wil ik Once Upon A Time ook weer oppakken maar verder ken ik geen goede series. Teen Wolf leek me wel leuk... Maar ik wil het liefst een serie die ik bij Bol.com kan kopen met Nederlandse ondertiteling. Ik weet dat online kijken of downloaden natuurlijk stukken goedkoper is, maar op de één of andere manier houdt het dan mijn aandacht heel slecht vast. [Mijn pc loopt altijd vast bij series en daardoor geef ik het na een paar afleveringen al snel op waardoor ik echt DVD' s wil hebben]

    Series die ik dus al ken/heb:
    Game of Thrones [Moet beginnen aan seizoen 2]
    The Vampire Diaries [al klaar]
    Pretty Little Liars [moet ik nog mee beginnen, wel in huis]
    Once Upon A Time [Moet beginnen aan seizoen 2]

    Meer series zijn dus echt welkom, maar ik heb liever wel series die ik online met NL ondertiteling kan kopen.

    Verder vroeg ik me af of Gossip Girl leuk is, aangezien daar de meningen wel verdeeld over zijn eigenlijk.


    Chaos is a ladder.

    Pretty Little Liars is awesome.
    Ik vind zelf Grey's Anatomy geweldig, maar als je niet tegen bloed kan raad ik je het aan om niet te kijken. Ik heb weleens van Gossip Girl gehoord, maar kan mijn mening daar niet over geven, ik maar één keer een aflevering gezien.^^

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 17:48 ]


    •*• Lululu •*•

    Grey's Anatomy<3
    Zoals Mallory zegt lijkt Gossip Girl mij persoonlijk leuk, maar ik heb er ook maar één aflevering van gezien. Ehm, verder weet ik niet echt iets. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hannibal. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alle series die je kijkt/hebt gekeken/nog moet beginnen met kijken, zijn awesome!
    LOST is ook geweldig en zo ontzettend spannend! Eigenlijk moet je deze serie wel gekeken hebben, want dit is één van de beste series die ik ooit gezien heb!

    LOST
    Door een vliegtuigcrash stranden de overlevenden van vlucht 815 van luchtvaartmaatschappij Oceanic op een schijnbaar verlaten tropisch eiland. De schijn van verlatenheid verdwijnt al gauw. De overlevenden besluiten samen te werken, teneinde te overleven op het mysterieuze eiland, waar onder andere een monster van rook in de jungle schijnt te leven; waar een metalen luik iets onbekends afsluit in de ondergrond; en waar de zogenaamde "Anderen" (the Others) leven. Iedere aflevering vertelt iets over de achtergrond van één van de mensen op het eiland aan de hand van flashbacks, en toont waarom de verschillende personages zich op een bepaalde manier gedragen en hoe onderlinge relaties zich ontwikkelen, met deze mysterieuze verschijnselen op de achtergrond.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Grey's Anatomy is echt heel erg leuk, evenals Dallas en Beauty and the Beast. En Teen Wolf is ook geweldig!
    Ik vind Gossip Girl tot nu toe erg leuk, ben net begonnen aan seizoen 3.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 17:50 ]


    To love is to destroy.

    Lost, Supernatural, The Walking Dead, Grey's Anatomy, Grimm.

    Trouwens, ik heb dit een paar dagen geleden ook al beantwoord, misschien handig om even in die topics rond te neuzen?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 17:50 ]


    Your make-up is terrible

    AVATAAAAAR.

    Gossip Girl ^-^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hannibal, Supernatural, Nikita & Arrow :3

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 17:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    F.r.i.e.n.d.s :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Hawaï Five O is trouwens ook leuk!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Downton Abbey


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb Gossip Girl volledig gezien en ik vond het erg leuk, vooral in het begin van de series, naar mate de seizoenen beginnen af te lopen begon ik me aan sommige personages te irriteren. Ze leken me eerst van die story breakers, die twists krijgen van "Wow, zag ik niet aankomen." Maar aan het einde van de serie begonnen ze een beetje... Nog steeds geen vooruitgang geboekt hebben.
    Wat je ook kan kijken is The Carrie Diaries, ik weet niet of je die onderhand kan kopen in Nederland met nl vertaling. Maar mocht je het willen zien, is het sowieso wel online.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''