• en dan gebeurt het echt:| Dit schreef ik: (deel van m'n story die btw nog niet online staat)
    Het zonlicht schijnt op mijn gezicht en ik knijp mijn ogen dicht tegen het felle licht van de oktoberzon. Hij is nog warm, en de stralen laten me, zelfs binnen mijn veilige oogleden, het rood van een ondergaande zon zien, hoewel het pas een uur of tien is.
    En dan schijnt de zon opeens in m'n ogen terwijl hij de hele dag al achter een wolk zat:| Ik had echt iets van: bloody...
    Hebben jullie ooit zoiets gehad?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Maar je schrijft 'Oktoberzon' en 'pas een uur of 10', wat dan dus beiden niet klopt (krul) Sowieso schijnt de zon hier ook x'D
    Anyway, ik heb voorspellende dromen, dus ik heb heel vaak deja vu momenten x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Maar je schrijft 'Oktoberzon' en 'pas een uur of 10', wat dan dus beiden niet klopt (krul) Sowieso schijnt de zon hier ook x'D
    Anyway, ik heb voorspellende dromen, dus ik heb heel vaak deja vu momenten x]

    Das waar, maar toch^^ het gebeurde wel. Plus, hier zou het regenen.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ruri schreef:
    (...)
    Das waar, maar toch^^ het gebeurde wel. Plus, hier zou het regenen.


    Dan is het wel raar ja x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Weird.

    Ik had ooit eens een verhaal over mijn crush geschreven en we werden dan zogezegd buiten gesmeten in de les en de dag erna kregen we een waarschuwing, want we gingen anders buiten gesmeten worden, dat was ook even vreemd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LucaLouise schreef:
    Weird.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat heb ik met dromen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wow, apart!

    Ik heb voorspellende dromen en vaak last van déjàvu.


    I was an angel living in the garden of evil

    Nee, hahah. Wel dat ik bij gym zeg: "Ik ga dadelijk vol op mijn gezicht, let maar op, ik weet het zeker". En wat doe ik? Ik ga vol op mijn gezicht, yeah man. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Lang leven het toeval. :'D

    Telkens als ik in de bus zit en mijn MP3 zingt: "And let the sun rain down on me!"
    Dan begint opeens de zon op me te schijnen en krijg ik de neiging om vrolijk mee te zingen en te dansen. Pokerfacee.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Haha, ik heb vaak een voorgevoel dat klopt :W
    En geloof, daar ben ik lang niet altijd blij mee.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Haha, da's best creepy idd.
    Ik had ook zoiets, laatst. Een vriendin van me droomde dat de school afbrandde en dat Sinterklaas en zwarte Piet daar bij waren. Die dag hadden we een brandoefening, en toen de hele school buiten was gingen twee jongens uit mijn klas met kruidnoten strooien.

    En laatst (vorige week zondag) droomde ik dat mijn mentrix overleden was, en dat we met de hele klas op haar begravenis waren. Niemand kon het wat schelen, alleen ik was helemaal in tranen, en vond het allemaal doodeng. Vervolgens was mijn mentrix de hele week niet aanwezig op school, tot grote vreugde van mijn klas. Ik was de enige die het ontzettend eng en toevallig vond :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb heel vaak voorspellende dromen, dus heeeel vaak dejavu momenten :'D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Cockney schreef:
    Dat heb ik met dromen.

    Ik heb ook vaak Deja vu's.