• Hello there,

    Ik vroeg in dit topic of ik mijn username moest veranderen en welke jullie het mooiste vonden. Ik kies nu toch iets wat niet in het rijtje staat: Solodiae of Solodiar (

    Het komt van een samenvoeging van twee spaanse woorden: sólo (alleen) en odiar (het ww haten die er wel bij staat maar geen stemmen kreeg) maar ik twijfel zo vreselijk of ik het wel moet doen...voors en tegens?...


    Thanks so much.x"

    Update: ik houd Leviosae tot de zomervakantie dan zal ik mijn username veranderen in Solodiae.
    Bedankt voor jullie meningen (:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 17:50 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Solodiae klinkt eleganter.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 11:58 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Seungho schreef:
    Solodiae klinkt eleganter.


    Ja ben ik met je eens en eerlijk gezegd ben ik verslaafd aan latijnse uitgangen, Evanescae, Leviosae en dan waarschijnlijk Solodiae.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    (...)

    Ja ben ik met je eens en eerlijk gezegd ben ik verslaafd aan latijnse uitgangen, Evanescae, Leviosae en dan waarschijnlijk Solodiae.


    Haha, ja, ik dus ook. Maar ik vind ze dan ook mooier klinken, hehe. :3


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Solodiae.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Seungho schreef:
    (...)

    Haha, ja, ik dus ook. Maar ik vind ze dan ook mooier klinken, hehe. :3


    Ik ook :p en trouwens bedankt voor je reacties op mijn SA's (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    (...)

    Ik ook :p en trouwens bedankt voor je reacties op mijn SA's (:


    O ja, haha. No problem, je schrijft supermooi. ^^


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Solodiae (:


    You are beautiful, you are love.

    Solodiae, al moet ik het drie keer lezen voor ik het goed uitspreek en ik weet nu nog niet of ik het goed doe, haha. (: Ik herken jou nu namelijk toch wel aan die Latijnse slotletters.


    ars moriendi

    Ik vind ze allebei wel wat hebben. Maar ik denk toch dat ik Solodiae het leukst vind.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Ik vind ze allebei wel wat hebben. Maar ik denk toch dat ik Solodiae het leukst vind.


    Some people are art and do art at the same time

    Als je verzot bent op de uitgang ae, kan je deze beter nemen. Dan past het ook ergens beter in je rijtje. Al moet ik toegeven dat ik je huidige username mooier vind.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Als je verzot bent op de uitgang ae, kan je deze beter nemen. Dan past het ook ergens beter in je rijtje. Al moet ik toegeven dat ik je huidige username mooier vind.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Anarose schreef:
    Ik vind ze allebei wel wat hebben. Maar ik denk toch dat ik Solodiae het leukst vind.


    26 - 02 - '16

    Ik ga raar doen en Solodiar leuker vinden :Y). Ik vind dat er meer kracht achter die zit (maar dat kan ook aan mij liggen want ik ben niet bepaald iemand die van elegant houdt)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fourtris schreef:
    Als je verzot bent op de uitgang ae, kan je deze beter nemen. Dan past het ook ergens beter in je rijtje. Al moet ik toegeven dat ik je huidige username mooier vind.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen