• Topic 4 is inmiddels ook al weer vol.
    Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de week'?

    Post hem dan hier en wie weet zie jij jouw stelling binnenkort wel verschijnen!

    Nagekeken tot en met. Larkin (Pagina 20)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 13:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juni 2015 - 16:19 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Men moet stoppen met alles te censureren dat gecensureerd kan worden.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 19:51 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Stop met veranderen voor de mensen die je je 'vrienden' noemt, Als het echte vrienden zijn hoef je niet te veranderen


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nederland had nooit zo mogen bezuinigen op defensie.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Er is iets mis met mensen die naaktfoto's van zichzelf zetten op het internet.

    [Niet per se mijn mening]


    26 - 02 - '16

    Pesters moeten een zwaarderen straf krijgen.

    Een relatie is pas echt een relatie wanneer partners onvoorwaardelijk voor elkaar kunnen kiezen.


    26 - 02 - '16

    - Er moet een alternatief komen voor zwerfkatten van de straat halen in plaats van 8.000 tot 13.500 zwerfkatten per jaar afschieten.
    - Alle huisdieren moeten worden gechipt.
    - Geschiedenis moet voor iedereen in de bovenbouw verplicht worden, net zoals in de onderbouw.
    - Als je na drie jaar Havo naar het Mbo gaat, moet je een diploma voor TL krijgen.
    - Er moeten (grond)wetten en regels voor dieren.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 19:54 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Peculiaris schreef:
    Stop met veranderen voor de mensen die je je 'vrienden' noemt, Als het echte vrienden zijn hoef je niet te veranderen





    Don't forget to love your self

    Ikzelf vind het irritant dat bij vele stories in het Engels informatie wordt gegeven en er dan staat dat de storie in het Nederlands is. Waarom dat in godsnaam? Dus mijn stelling:
    Men moet ophouden met Engels schrijven terwijl de storie Nederlands gesproken/geschreven is.


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    LittleVirag schreef:
    Ikzelf vind het irritant dat bij vele stories in het Engels informatie wordt gegeven en er dan staat dat de storie in het Nederlands is. Waarom dat in godsnaam? Dus mijn stelling:
    Men moet ophouden met Engels schrijven terwijl de storie Nederlands gesproken/geschreven is.


    Omdat 1. Engels mooier is. 2. Ze dan in het Engels kunnen vertellen aan buitenlanders die (bijna) geen Nederlands kunnen het Nederlands gesproken/geschreven is (niet dat er veel zijn).

    OT: Men moet ophouden met Nederlandse verhalen waar de mensen Engels spreken of andersom.


    Some people are art and do art at the same time

    Nederland moet stoppen met ontwikkelingshulp.

    [Zeker niet mijn mening]


    We can learn to love again.

    Nederland moet niet meer geld besteden aan landen als Griekenland.


    26 - 02 - '16

    Bekende Nederlanders moeten ook gewoon belasting betalen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MexPayne schreef:
    Pesters moeten een zwaarderen straf krijgen.

    die is geloof ik, ooit al geweest.


    -

    - Geluk ligt in handen van de persoon op zich, en enkel hij kan dat geluk bepalen.
    - Sommige politieke partijen zouden moeten stoppen met "alle vreemdelingen moeten buiten", iedereen weet dat niemand dat waar kan maken.
    - Geloof is eigendom van elke mens apart, en elke mens apart mag "geloofstekenen" dragen.
    - Regenboog T-shirts moeten weer mogen achter het Antwerps loket. Je geaardheid hoef je niet te verbergen.

    Is niet persé allemaal mijn mening.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried