• En ik hoor er zo overduidelijk niet bij....ik sta er maar wat bij met mijn mobiel en iedereen lijkt elkaar te kennen.:x


    You were born original, don't die as a copy.

    Ben je op een feestje van je vriend/vriendin? Ga naar hem/haar toe en vraag of zij/hij iemand aan je voorstelt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kijk of je kennis kunt maken met mensen ;) Ik weet niet of je de persoon kent die het feestje geeft. Misschien kan hij/zij je aan iemand voorstellen?
    Succes!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Daarom ben ik niet zo gek van feestjes waar ik niemand ken. :\
    Enige tip die ik je kan geven is; loop naar een paar mensen toe die je aardig lijken.

    FlowerRain schreef:
    Kijk of je kennis kunt maken met mensen ;) Ik weet niet of je de persoon kent die het feestje geeft. Misschien kan hij/zij je aan iemand voorstellen?
    Succes!


    Ik ken diegene wel maar vraag me nu af waarom ik gegeaan ben, zo goed ken ik der nou ook weer niet...alleen van basketball training.


    You were born original, don't die as a copy.

    Dragneel schreef:
    Daarom ben ik niet zo gek van feestjes waar ik niemand ken. :\
    Enige tip die ik je kan geven is; loop naar een paar mensen toe die je aardig lijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gezellig!


    i put the fun in funeral

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik ken diegene wel maar vraag me nu af waarom ik gegeaan ben, zo goed ken ik der nou ook weer niet...alleen van basketball training.

    Hoelang ben je er al dan? Kun je jezelf geen tijd afspreken wanneer je weer weg gaat, als het niet meer gezellig word?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 20:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uh leg je mobiel dan weg en ga met mensen praten :')


    -

    Beter stop je je mobiel weg. Daardoor verberg je jezelf of sluit je jezelf zeg maar af, waardoor mensen ook niet op jou afstappen..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Herkenbaar. Het is inderdaad niet (voor iedereen) gemakkelijk om op nieuwe mensen af te stappen. Die mobiel geeft je wel een houding, maar ik zou 'm toch maar eens wegstoppen en naar iemand toe stappen die je aardig lijkt. Succes!


    You are beautiful, you are love.

    En andere mensen van basketbal?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Of ga gewoon weg.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zou dan gelijk weer gaan.


    Chaos is a ladder.

    Oh wat heb ik toch een hekel aan feestjes (:
    Maar zoals al eerder is gezegt: doe je mobiel weg, daarmee sluit je jezelf af van de anderen

    Mede daarom skip ik feestjes altijd.


    Bad decisions make good stories.