• Aangezien ik het op het moment niet kan delen op FB, gezien het een verrassing is voor verschillende mensen, maar ik toch even die trotse moeder drang heb, deel ik het hier!

    Vandaag een heerlijk crea-middagje gehad met Thomas (m'n zoontje van 6, voor wie dat nog niet wist ^_^) en ik ben zo trots op het resultaat. Aangezien hij dus verzot is op zijn 3 tantekes en op z'n 3 oma's (afin, 2 oma's en een aangetrouwde 'oma', om het maar even zo te noemen XD), zijn we dus begonnen om roosjes in een glas te plakken. Voor Thomas heb ik wel plastic wijnglazen gehaald, maar ik ben dus echt zo fier op het resultaat.


    Zelf heb ik een echt wijnglas gebruikt, en zo moet ik nog enkele maken, aangezien het een setje behoort te zijn. Het idee had ik al enige tijd geleden via youtube gevonden en ik wilde dus sowieso een setje voor mezelf maken, maar bedacht me dat het ook een erg leuk knutselidee was voor Thomas om er z'n favoriete mensjes mee blij te maken.

    En aangezien ik toch op m'n gemak bezig ben en ik het erg leuk vind om ze zelf te maken, ga ik ook nog een paar setjes met echte wijnglazen cadeau doen aan mensen waarvan ik weet dat die dat super gaan vinden :3

    Al vind ik het nu zo zonde om die van Thomas weg te geven, want ik vind ze geweldig :'D

    Volgende week woensdag nog 3 erbij maken met Thomas en dan nog netjes 'inpakken' met transparante folie/inpakpapier en lintjes en dan mag Thomas het trots geven aan de tantekes en de oma's (:

    En wat vinden jullie van het resultaat tot dusver?

    En natuurlijk, als jullie zelf nog leuke knutselideeën hebben (wat zowel leuk is en goed te doen voor mij als een 6/7 jarige), laat het hier zeker achter, want er komen nog zat woensdagmiddagen dat ik er ene bezig moet houden ^_^

    Klik op de afbeeldingen voor een vergroting.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    GAAAAAF!

    Wat leuk gemaakt! c;
    Zelf waag ik me binnenkort aan het maken van een scrapbook.


    26 - 02 - '16

    Aaaah, wauw, dat is echt heel mooi ;o


    Your make-up is terrible

    Dat is echt heel erg leuk!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik denk dat je - je geen zorgen hoeft te maken dat ze niet in de smaak gaan vallen of zo. Ze zien er fantastisch en pittig awesome uit. Heb je een tutorial gebruikt of dit gewoon zelf bedacht?


    26 - 02 - '16

    Mooi! Echt heel leuk gemaakt. (:


    The truth is out there.

    O wauw; dit is leuk! Heel creatief ook o.o


    I don't understand that reference. - Castiel

    Feline: Scrapbooking vind ik altijd onwijs leuk om te zien, maar ik vrees daar weer redelijkerwijs in te falen aangezien ik echt gewoon UREN bezig ga zijn met een paar dingskes op te plakken, gewoon omdat ik te kieskeurig en te moeilijk ben :'D

    Ik was een tijdje geleden per toeval gestuit op een youtube filmpje. Ik ga hem seffes opzoeken en plaats hem hier, voor wie het ook eens wil doen. Het is namelijk echt niet zo moeilijk en erg leuk om te doen (:


    En verder Thnx iedereen voor de toffe reacties!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Feline: Scrapbooking vind ik altijd onwijs leuk om te zien, maar ik vrees daar weer redelijkerwijs in te falen aangezien ik echt gewoon UREN bezig ga zijn met een paar dingskes op te plakken, gewoon omdat ik te kieskeurig en te moeilijk ben :'D

    Ik was een tijdje geleden per toeval gestuit op een youtube filmpje. Ik ga hem seffes opzoeken en plaats hem hier, voor wie het ook eens wil doen. Het is namelijk echt niet zo moeilijk en erg leuk om te doen (:


    En verder Thnx iedereen voor de toffe reacties!


    YAY c;
    Ik ben zeer benieuwd! Ik heb trouwens ook een topic over mijn scrapbook gemaakt, een tijdje terug, daarin komen alle updates c;


    26 - 02 - '16

    En bij deze dus het filmpje:



    Zelf ben ik gewoon bij de Action geweest, aangezien ze daar ook gewoon alles hebben wat je nodig hebt en het niet teveel kost (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    En bij deze dus het filmpje:


    Zelf ben ik gewoon bij de Action geweest, aangezien ze daar ook gewoon alles hebben wat je nodig hebt en het niet teveel kost (:


    Action: een must have/place-to-be-ding voor goedkope knutselspullen c;


    26 - 02 - '16

    Wow, ik vind ze echt prachtig!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Feline schreef:
    (...)

    Action: een must have/place-to-be-ding voor goedkope knutselspullen c;

    Ik ben dus echt Action-fan betreft die zaken!
    Het kost niet teveel, wat echt ideaal is als je maar een minimumbudget heb, en je kan eigenlijk zoveel creadingen doen :3

    Ik heb vandaag een rol plakfolie meegenomen in houtsoort, wat een bijna dezelfde grijsachtige tint heeft als m'n meubels, en eind van deze maand als m'n whiteboard kalender muursticker binnen is, ga ik die dus op een enorm bord plakken, die zo'n beetje m'n hele muur in de gang gaat beslaan, zodat ik daar een perfecte maandplanner mee kan maken. Dan komt er naast de whiteboard poster van die grote kurken onderzetters van de action (nadat ik ze wit heb geverfd met de deco verf van de action, aangezien m'n muren ook wit zijn) zodat ik daar met punaises papieren kan ophangen, en dan nog afwerken met kanten randjes of evt 3D vlinders of weet ik het wat ik aantref aan decoprul dat bij de rest van m'n interieur past... afin, zoiets gaat het toch worden :'D

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 19:50 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik ben dus echt Action-fan betreft die zaken!
    Het kost niet teveel, wat echt ideaal is als je maar een minimumbudget heb, en je kan eigenlijk zoveel creadingen doen :3

    Ik heb vandaag de een rol plakfolie meegenomen in houtsoort, wat een bijna dezelfde grijsachtige tint heeft als m'n meubels, en eind van deze maand als m'n whiteboard kalender muursticker binnen is, ga ik die dus op een enorm bord plakken, die zo'n beetje m'n hele muur in de gang gaat beslaan, zodat ik daar een perfecte maandplanner mee kan maken. Dan komt er naast de whiteboard poster van die grote kurken onderzetters van de action (nadat ik ze wit heb geverfd met de deco verf van de action, aangezien m'n muren ook wit zijn) zodat ik daar met punaises papieren kan ophangen, en dan nog afwerken met kanten randjes of evt 3D vlinders of weet ik het wat ik aantref aan decoprul dat bij de rest van m'n interieur past... afin, zoiets gaat het toch worden :'D


    Als ik een scrapbook maak, haal ik mijn stickertjes en tierelantijntjes ook vaak bij de Action. Ook voor de uitzet, ik ga binnenkort hopelijk het huis uit, heb ik spullen bij de Action gehaald: mooie vierkante borden, glazen, een messenset en nog veel meer c;


    26 - 02 - '16

    Gaaf! Ik ben de laatste twee dagen weer bezig in het 'derde enige echtd kleurboek voor volwassenen'. Erg leuk en voordat je het weet ben je drie uren verder. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Feline schreef:
    (...)

    Als ik een scrapbook maak, haal ik mijn stickertjes en tierelantijntjes ook vaak bij de Action. Ook voor de uitzet, ik ga binnenkort hopelijk het huis uit, heb ik spullen bij de Action gehaald: mooie vierkante borden, glazen, een messenset en nog veel meer c;

    Toen ik zelf ging samenwonen met m'n vriend, kwam ook echt bijna alles van de Action, en tja, ik haal daar nog regelmaat m'n dingen XD Soms wordt m'n vriend er knettergek van, en ik mag dus ook niet alle weken gaan... ik kom dus altijd met veel te veel thuis omdat ik van alles zie XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”