• Mijn moeder kwam een ouder tegen van een meisje die bij mijn broer in de klas heeft gezeten in de kleuterklas. Zij vertelde dat ze haar dochter van school had gehaald nadat de school besloot een clown in te huren. Maar er was dus iets mis met degene die de clown zou spelen. Het was een jongeman die samen met zijn vader en broer aan incest deed én kleine kinderen mishandelde. Die ouder was daarmee dus naar de directeur gestapt, het gemeld en erbij gezegd dat er zelfs een documentaire over deze mannen op tv kwam die avond. De directeur deed het allemaal af en vertelde dat het zo'n fijne familie was dus dat ze de clown gewoon zouden houden.
    Mijn moeder kwam dit dus pas dit jaar te weten, wij zijn allemaal natuurlijk al van die school af. Wat ze ook te weten kwam is dat die opa in Thailand gewoon verder gaat, de twee broers nooit een gevangenisstraf hebben gehad en dat de één zelfs hier vlak achter woont. Informatie erover krijgt je niet want dat is 'privacy schending'. Wat ze ook te weten kwam is dat het de familie was van degene die mijn beste vriend was vanaf de peuterspeelzaal tot en met groep vijf en dat ik daar heel vaak thuis geweest ben en daar ben wezen spelen.


    Your make-up is terrible

    I.. I just...
    I can't even.

    Aparte mensen hier soms haha

    Nasty. :'O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wow. Dat is echt eng O.O


    26 - 02 - '16

    Nou, lekker is dat. Arme kinderen.


    "Well, well. Look who we've got here!"