• New York, 3167. Tegen ieders verwachtingen in bestaat de Aarde nog. Natuurlijk zijn er dingen veranderd, de wereld is niet meer zoals wij hem kennen. De allergrootste verandering zal wel zijn dat er geen vrouwen meer zijn. Ongeveer duizend jaar geleden merkten ze al een verandering op, er werden steeds minder vrouwen geboren. Zodra het er zo weinig waren dat ze met uitsterven bedreigt werden, gingen de wetenschappers aan de slag. Het lukte ze alleen niet om meer vrouwen te maken door middel van kunstmatige inseminatie. Ze stierven allemaal af. Als reactie hierop zochten wetenschappers een manier om zelf voort te blijven bestaan door baarmoeders en eicellen na te maken, waarin ze wel succesvol bleken te zijn.
    Zo hebben ze het menselijke volk gered, maar nu zijn er alleen nog maar mannen over gebleven. Mannen overheersen alles, wat veel veranderingen teweeg gebracht heeft. Discriminatie van sekse bestaat niet meer, mannen moeten nu alles doen. Ondertussen is de hele wereld er al op afgestemd. Liefde en affectie moet je zoeken bij andere mannen, homoseksualiteit is over de hele wereld geaccepteerd. Kinderen krijgen doe je niet zo even, daar moet je een aanvraag voor indienen.


    In deze RPG speel je een man die zijn gewone, dagelijkse leven leid. Deze word gespeeld vanuit een modern appartementencomplex waarin iedereen woont. Er zijn verschillende appartementen, maar de complexen van tegenwoordig bevatten veel meer. Zo heb je een fitnessruimte, een kleine bioscoop en een zwembad in het complex zitten.
    Kan je geen man spelen of ben je het niet gewend, hier is je kans om er wel aan gewend te raken en het te leren!

    Het appartementencomplex:
    Het complex heeft vijf verdiepingen plus een kelder. In de kelder zit de bioscoop. Op de benedenverdieping zitten de andere faciliteiten. Daar heb je een klein café, een fitnessruimte en een zwembad. Buiten heb je een tuin met een buitenzwembad, die niet al te groot is. Verder zit er ook nog een stuk tuin bij met verschillende bomen en planten waar kleine paden doorheen lopen en enkele bankjes zijn. Voor elk van deze faciliteiten mag je dan ook iemand maken die er werkt of het onderhoud. Ze zijn dan in dienst van het complex. Op de overige verdiepingen zitten alle appartementen.


    Regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Minstens 7 regels, 300 woorden.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realistisch, ze leven in de toekomst.
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Niet offtopic gaan.
    - Let op je spelling en grammatica.
    - Speel alleen je eigen karakter.
    - Reserveringen blijven maximaal 3 dagen staan, ook als ze nog niet helemaal ingevuld zijn.


    Rollen: (onbeperkt)
    - Andrew Jones ~ DarkSavior ~ Floor 3
    - Dominic Temiz ~ Assassin ~ Floor 2
    - John Bane ~ Hashirama ~ Floor 2
    - Matthew James Reaser ~ Limits ~ Floor 3
    - Nicolas Starke ~ Florentina ~ Floor 5
    - Zero Rodriguez ~ Morticia ~ Floor 5
    -

    Invullen!
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beroep/studie:
    Verdieping:
    Extra:


    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 11:40 ]


    Your make-up is terrible

    Mijn topics! I like this, mehehehehe. Gay sex everywhere!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is best wel interessant, maar ik kom nooit aan 300 woorden, wel 7 regels maar dat is ongeveer de helft daarvan (wat ik dus niet snap)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    MyGlasses schreef:
    Het is best wel interessant, maar ik kom nooit aan 300 woorden, wel 7 regels maar dat is ongeveer de helft daarvan (wat ik dus niet snap)


    Regels houd niet in zinnen, dus als je 7 volle regels heb, zit je aan ongeveer 300 worden. Het ligt er ook aan of je lange of korte woorden gebruikt natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Hmm, twijfel, mijn topics in ieder geval. :Y)

    Nou ik hoop dat jullie je nog inschrijven. :Y)


    Your make-up is terrible

    Hm, ik twijfel. Mijn Topics


    Tijd voor koffie.

    Mheh twijfel..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    LOL Mitchell. First association with gay sex: me.
    Well count me in then. Ik moet toch meer Nederlands schrijven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm, schrijf me maar in :'D dit is weer 's wat anders dan al die One Direction RPG's.

    Yeah, zo mag ik het horen. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik twijfel eigenlijk nogal, omdat ik met best veel mee doe, dus even mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Naam: Dominic Temiz, de meesten noemen hem gewoon Dom of Nic.
    Leeftijd: 26
    Innerlijk: Dom is over het algemeen een hele aardige, vriendelijke man. Hij is uiterst behulpzaam en heeft over de jaren heen een engelen geduld ontwikkeld. Dit komt zeker van pas als hij aan het werk is. Op zulke momenten kan je dan ook amper tekortkomingen aan hem ontdekken. Hij probeert altijd netjes te blijven en zijn uiterste best te doen voor je. Je kan zo boos op hem worden als je wilt, hij blijft rustig. Van binnen voelt hij zich niet helemaal rustig en hij kan je uitschelden in zijn hoofd, maar hardop doet hij dat echt niet.
    Als hij niet aan het werk is, is het een ander verhaal. Als vreemden zomaar kwaad op hem worden kan hij het niet zo goed hebben, dan kan hij redelijk agressief worden en heel wat schelden. Als je niet oppast gaat hij ook fysiek geweld gebruiken en verliest hij zijn geduld heel erg snel. Zijn hart zit op de goede plek, maar sommige dingen kan hij dan gewoon niet hebben. Hieronder valt trouwens ook onrecht. Hij kan er absoluut niet tegen als er iets gebeurd wat volgens hem helemaal onterecht is.
    Voor vrienden is hij meestal een betrouwbaar persoon, waar je veel aan kan vertellen. Hij luistert goed en wilt je altijd wel wat van advies geven. Zijn houding is een heel stuk nonchalanter, maar ook bij zijn vrienden is zijn geduld niet helemaal optimaal. Als je zijn vriend wilt zijn, moet je er zelf ook wat terug voor geven en niet met hem lopen fucken. Hij vertrouwt dan ook niet zomaar iedereen en neemt je ook niet zomaar op in zijn vriendengroep. Hij houd er wel van om in zijn vrije tijd met vrienden uit te gaan en wat te gaan drinken. Echt een feestbeest is het niet meer. Die tijden zijn groot en deels voorbij.
    Uiterlijk:


    Dom komt op de meeste mensen een beetje over als een onguur type. Dit komt mede door zijn tatoeages en het stoppelbaardje die hij maar eens in de week scheert. Verder is hij ongeveer 1,85 lang en redelijk breed. Dit komt omdat hij zijn vrije tijd vaak doorbrengt in de fitnessruimte of in het zwembad om een paar baantjes te trekken voor hij naar bed gaat. Hij is dan ook redelijk actief en niet snel lui. Voor zijn werk draagt hij vaak witte hemden of witte shirts met een donkere jeans erbij. In zijn vrije tijd kan je hem in van alles vinden, behalve pakken en overhemden. Dat soort kleding vind hij niet bij hem passen en hij vind het ook niet comfortabel zitten.
    Dominic heeft bruin haar, maar wel een lichte tint ervan. Zijn stoppels matchen die kleur, maar zijn nét iets donkerder. Zijn haar heeft hij altijd in een wat vreemd model, de ene zijkant is korter geknipt dan de andere en de voorkant is langer. Zijn ogen hebben een bruine kleur, maar wel met een gouden glans erover. Zijn neus is recht, maar hij vind zelf dat hij iets te groot is, waarschijnlijk ook omdat hij redelijk smalle lippen eronder heeft.
    Beroep/studie: Hij is de conciërge in het gebouw. Hij maakt dingen, houd bepaalde dingen schoon en klust erg veel, hiervoor krijgt hij weinig loon, maar wel gratis onderdak. Eigenlijk zou het tijdelijk zijn een aantal jaar geleden, maar het beviel hem zo goed dat hij is gebleven.
    Verdieping: De tweede
    Extra: Dominic houd ervan om spelletjes te spelen met anderen, gewoon voor de lol. Hij houd er dan ook heel erg van om te plagen en lichtjes te pesten, allemaal zonder kwade bedoelingen. Hij wilt namelijk niemand zomaar kwetsen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 13:19 ]


    Your make-up is terrible

    Naam: Matthew James Reaser, zijn vrienden noemen hem gewoon Matt.
    Leeftijd: 07-03-1986, Matthew is 27.
    Innerlijk: Matthew is een goede jongen met een hartje van goud. Hij is erg sociaal en heeft vele vrienden. Hij houd ervan om mensen te helpen en zijn kennis te delen. Matthew heeft last van een dwangneurose. Dat is een psychische aandoening waarbij je dwanggedachten hebt. Hij moet alles twee keer aantikken, met links en rechts, voor het slapengaan legt hij alles recht neer en hij moet dingen tellen zoals bomen, stoeptegels etc. Matthew wordt, doordat hij contant die gedachten heeft, erg moe en ligt de halve dag op bed. De rest van de dag sport hij, hij doet er tenminste een poging toe: Matthew is niet atletisch aangelegd. Verder gamet hij veel.
    Uiterlijk:


    Beroep/studie:
    Matthew is een hacker, hij doet illegale dingen om aan zijn geld te komen.
    Verdieping:
    Matthew woont op verdieping drie.
    Extra:
    Matthew is van nature al gay.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 17:05 ]

    @Sempra, zou je ook nog even de verdieping waarop hij woont erbij willen zetten? :3


    Your make-up is terrible

    Naam: Andrew Jones
    Leeftijd: 25
    Innerlijk:

    Andrew is het soort man dat van stoer en ruig houdt. Dit is al te zien aan het uiterlijk dat hij heeft en de kleding die hij draagt. Als kind zijnde was hij altijd een van de stoere jongens en hij begon dan ook al op vroege leeftijd te roken. Een van de dingen waar hij nog steeds aan verslaafd is. Hij heeft wel respect voor mensen, maar dat zul je toch echt moeten verdienen. Bij Andrew krijg je niks zonder een goede reden. Breng je hem in diskrediet of respecteer je hem niet dan heb je een grote kans dat je zijn haat op je haalt en dat iets wat je niet wilt.
    Andrew is van zichzelf iemand die de leider positie op zich zou nemen. Hij wordt op zich niet snel boos, behalve als je hem uit zijn tent lokt. Andrew heeft meerdere vriendjes gehad, maar ze waren nooit interessant genoeg geweest voor Andrew. Stiekem zoekt hij iemand die zachtaardig is, maar dat zal hij nooit laten merken.

    Uiterlijk:



    Andrew is 1.90m groot en zijn lichaam is stevig gebouwd en heeft net geen sixpack. Dat vind hij namelijk onnodig en lelijk. Andrew draagt meestal losse t-shirts en een zwarte jack. Verder heeft donkerbruine ogen, pikzwart haar en een knap gezicht met een charmante glimlach.

    Beroep/studie: Andrew is een professionele Tattoo artiest.
    Verdieping: 3
    Extra:
    Doordat hij al zo jong begonnen is met roken, is hij daar nu stevig aan verslaafd en kan, als hij daar zin in heeft, een half pakje op een dag wegroken. Verder begon hij ook al jong aan de drank, gelukkig is hij hieraan niet verslaafd geworden, hoewel hij toch grote hoeveelheden naar achteren kan slaan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 18:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.