• TRAILER




    Butterfly Boy
    “Het begint geinig, maar eindigt met een serieuze drama”

    Mensen; dat is een complete groep. Niets anders. Het is een feit, verder niets. Maar de mensen zelfs verdelen de groep in veels te veel onnodige delen. Ze verdelen mensen in een aparte groep van meisjes en jongens, Homo’s en Hetero’s, zieken en gezonden, gestoorden en normalen, zwarte mensen en witte mensen, dikke mensen en dunne mensen, gehandicapten en gezonde mensen, jongeren en ouderen. Wat heeft het nut? Als ze eenmaal onderverdeeld zijn in al deze duizenden kleine groepjes beginnen ze elkaar ook nog anders te behandelen dan de anderen. Alsof ze dieren zijn. Maar laat ik je eens wat vertellen; al deze personen in al die duizenden groepjes zijn mensen net als iedereen. Knoop dat maar goed in je oren. Zelfs de personen die denken dat ze anders zijn dan de anderen, de kinderen die op een andere manier opgroeien dan hun leeftijdsgenoten.

    Ik ben ook een mens. Ik, Meryl Hunn, ik ben ook een mens. Had je niet verwacht he? Ik ben samen met William een mens. Oh, je vraagt je af wie William is? Nou, weet je nog die jongen die je op straat zag lopen en je schreeuwde naar hem en moedigde hem aan om in een vlinder te transformeren en terug te vliegen naar waar hij vandaan kwam; de wereld van de vlinders. De jongen die je uitlachte toen we ons omkleedden voor gym en toen we zagen dat hij van top tot teen in verband gewikkeld zat. De jongen die al meteen begon te huilen van pijn toen jij hem aanraakte. Ja, je herkend hem nu wel, of niet? Nou mijn beste vriend; die William is ook een mens. Dat is William mijn beste vriend. William Anderson, de vlinder jongen is mijn beste vriend en mij boeit het niet hoe hij eruit ziet.







    -12+
    -mijn verhaal is gebaseerd op een echte huidziekte. (Epidermolysis Bullosa, "de vlinderziekte" maar een wat minder ergere versie..)
    -geweld, pesterij, liefde, moord, alles komt voor in het verhaal. (Je bent gewaarschuwd.)
    -Copyright; de namen en de personages zelf zijn allemaal van mij. (dat klonk erg hebberig.)
    -Kritiek liever niet, maar iedereen mag zijn of haar mening geven. Als je een aantal spelling/grammatica fouten in het verhaal ziet, mag je mij wel verbeteren. Ik leer er van.
    -Begin: lang, lang geleden. maar ik had het nooit op Q gezet..
    Begin: 21.9.15
    Einde: -.-.-


    klik

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 23:21 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••