• 9 beroemdheden hebben zich dit jaar ingeschreven voor star of the dance floor.
    Ze zullen moeten dansen met 9 prachtige dansers en danseressen in alle stijlen.
    Maar de jury is hard.
    Wie zal er winnen en wie verliezen?



    One Direction:
    1. Zayn Malik gereserveerd - PurrLou
    2. Liam Payne
    3.Niall Horan
    4.Harry Styles
    5.Louis Tomlinson


    Danseressen:
    1. Marith Lore Lartin
    2.Harry's Danseres Zironnia Juliskia Moran - Dasskin
    3.Niall's danseres Caroline Rose Morgan - MinnieMouseX
    4.
    5. Louis danseres Lowri Aideen Cooper- KiliOfDurin


    vrouwelijke beroemdheden
    1.Moran Moreno Allisan Belladonna - Dasskin
    2. Troian Bellisario - Kennish
    3. Emily Osment - EmtjeLY
    4. Taylor Swift - MonkeySwag


    mannelijke dansers:
    1.Adam Mitchel Lambert - MissKaulitz6
    2.
    3.
    4.


    juryleden
    1.Justin Bieber - Abelard
    2. gereserveerd door Limits
    3.

    willen jullie dit lijstje invullen
    naam:
    geslacht:
    leeftijd:
    rol:
    uiterlijk:
    innerlijk:
    extra:

    regels:
    -reservering blijft 24 uur staan
    -manimaal 3 regels
    - je mag 2 personages hebben (moet niet)
    - liefst minstens 1 keer in een week reageren anders word je uit het RPG gezet. Je mag wel melden als je een week niet kan reageren.
    - Als je uit de wedstrijd ligt mag je nog altijd meedoen met de RPG

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 9:39 ]


    Do what you love, love what you do

    MonkeySwag schreef:
    naam: Taylor Swift
    geslacht: vrouw
    leeftijd: 23
    rol: Taylor Swift
    uiterlijk:


    innerlijk: In de RPG
    extra: /


    Oke als danseres of jurylid?


    Do what you love, love what you do

    Ik maak haar over een uurtje

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 20:11 ]


    Bowties were never Cooler

    Yaay, Justin heeft één van zijn beste vrienden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MaitePayne schreef:
    (...)

    Als danseres of jurylid?

    Als danseres, en die had ik al gereserveerd, ik wilde het alleen maar even melden.vooral voor mezelf, zodat ik het niet vergeet


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    naam: Lowri Aideen Cooper
    geslacht: Vrouwelijk
    leeftijd: 17 [29 februari 1996]
    rol: Danseres Liam of Louis
    uiterlijk:


    Lowri is een heel dun meisje van 1,60 lang. De spieren die ze heeft zijn dun en pezig. Haar haren komen tot haar kont en zijn natuurlijk rood. Sinds ze klein was is haar haar alleen geknipt als de puntjes dood waren, nooit meer. Haar huid is heel bleek en haar ogen zijn donker grijs. In de zomer zit haar huid vol sproeten, dit haat ze, maar ze verbergt ze nooit onder een laag make-up. Ze draagt zoizo maar weinig make-up, gewoon omdat het meeste gewoon veel te donker is voor haar huid en ook vind ze te veel make-up op mensen erg lelijk. Ze heeft een smalle schouders en heupen en een nog smallere taille. Ze is een echt prima ballerina verschijninkje en heeft altijd haar hoofd omhoog, rug recht en loopt in een soort lichte gang die je ook ziet als ballerina's op het toneel lopen.
    innerlijk:
    Lowri is een lieve en zorgzame meid die altijd voor iedereen klaarstaat. Ze houd gigantisch veel van dansen en is nooit te beroert om overuren te draaien. Ze is super gedreven in dansen en je ziet haar ook zo 4 of 5 uur achter elkaar oefenen om haar bewegingen perfect te krijgen. Dit eist ze van niemand, behalve zichzelf. Ze geloofd ook nooit dat ze het echt goed heeft gedaan. Ze laar maar heel lastig persoonlijke dingen los en is nou niet heel erg spraakzaam als iemand anders het gesprek niet begint. Ze vind het niet nodig om mensen op te zadelen met haar leven en problemen, al is ze er altijd als anderen willen praten. Ze is hierdoor niet de emotioneel stabielste. Daardoor kan ze soms als ze alleen is plots in huilen uitbarsten om iets wat ze heel lang heeft opgekropt. Als je haar dan toch aan het praten krijgt springt ze van het ene onderwerp naar het andere omdat haar hoofd sneller gaat dan haar mond. Ze laat ook maar moeilijk mensen in haar leven toe, maar als je eenmaal haar vriend bent is ze super loyaal en gaat ze voor je door het vuur. Dan leer je ook haar vreemde kant kennen, met allerlei rare trekjes, zoals gitaar spelen om 4 uur 's nachts en op d'r kop tv kijken.
    extra: Lowri is op haar 3e begonnen met ballet en doet vanaf haar 13e ook aan stijldansen en hiphop. Toch ligt haar hart nog echt bij het ballet. Stijldansen doet ze bijvoorbeeld ook nogsteeds op spitzen.
    Lowri komt uit Cardiff. Haar vader komt daar vandaan en haar moeder uit een klein dorpje onder Dublin. Haar moeder was ook een prima ballerina voor ze beviel van haar broers. Lowri zat zelf op de dansacademie van Ierland en heeft leren dansen op de balletschool van Wales.

    [Is ze zo goed?]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 8:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Hmm, ik zou wel een jurylid willen aangezien mijn favorieten van de band al weg zijn.

    Bij deze meld ik me af, aangezien ik binnenkort veel meer ga werken en er dus jammer genoeg geen tijd voor heb. :-(


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MaitePayne schreef:
    (...)

    Oke als danseres of jurylid?


    Danseres


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kennish schreef:
    (...)
    Als danseres, en die had ik al gereserveerd, ik wilde het alleen maar even melden.vooral voor mezelf, zodat ik het niet vergeet


    Oke srry :)


    Do what you love, love what you do

    Llamarmy schreef:
    naam: Lowri Aideen Cooper
    geslacht: Vrouwelijk
    leeftijd: 17 [29 februari 1996]
    rol: Danseres Liam of Louis
    uiterlijk:


    Lowri is een heel dun meisje van 1,60 lang. De spieren die ze heeft zijn dun en pezig. Haar haren komen tot haar kont en zijn natuurlijk rood. Sinds ze klein was is haar haar alleen geknipt als de puntjes dood waren, nooit meer. Haar huid is heel bleek en haar ogen zijn donker grijs. In de zomer zit haar huid vol sproeten, dit haat ze, maar ze verbergt ze nooit onder een laag make-up. Ze draagt zoizo maar weinig make-up, gewoon omdat het meeste gewoon veel te donker is voor haar huid en ook vind ze te veel make-up op mensen erg lelijk. Ze heeft een smalle schouders en heupen en een nog smallere taille. Ze is een echt prima ballerina verschijninkje en heeft altijd haar hoofd omhoog, rug recht en loopt in een soort lichte gang die je ook ziet als ballerina's op het toneel lopen.
    innerlijk:
    Lowri is een lieve en zorgzame meid die altijd voor iedereen klaarstaat. Ze houd gigantisch veel van dansen en is nooit te beroert om overuren te draaien. Ze is super gedreven in dansen en je ziet haar ook zo 4 of 5 uur achter elkaar oefenen om haar bewegingen perfect te krijgen. Dit eist ze van niemand, behalve zichzelf. Ze geloofd ook nooit dat ze het echt goed heeft gedaan. Ze laar maar heel lastig persoonlijke dingen los en is nou niet heel erg spraakzaam als iemand anders het gesprek niet begint. Ze vind het niet nodig om mensen op te zadelen met haar leven en problemen, al is ze er altijd als anderen willen praten. Ze is hierdoor niet de emotioneel stabielste. Daardoor kan ze soms als ze alleen is plots in huilen uitbarsten om iets wat ze heel lang heeft opgekropt. Als je haar dan toch aan het praten krijgt springt ze van het ene onderwerp naar het andere omdat haar hoofd sneller gaat dan haar mond. Ze laat ook maar moeilijk mensen in haar leven toe, maar als je eenmaal haar vriend bent is ze super loyaal en gaat ze voor je door het vuur. Dan leer je ook haar vreemde kant kennen, met allerlei rare trekjes, zoals gitaar spelen om 4 uur 's nachts en op d'r kop tv kijken.
    extra: Lowri is op haar 3e begonnen met ballet en doet vanaf haar 13e ook aan stijldansen en hiphop. Toch ligt haar hart nog echt bij het ballet. Stijldansen doet ze bijvoorbeeld ook nogsteeds op spitzen.
    Lowri komt uit Cardiff. Haar vader komt daar vandaan en haar moeder uit een klein dorpje onder Dublin. Haar moeder was ook een prima ballerina voor ze beviel van haar broers. Lowri zat zelf op de dansacademie van Ierland en heeft leren dansen op de balletschool van Wales.

    [Is ze zo goed?]


    Ja zet je er ff bij


    Do what you love, love what you do

    Limits schreef:
    Hmm, ik zou wel een jurylid willen aangezien mijn favorieten van de band al weg zijn.


    Oke srry

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:20 ]


    Do what you love, love what you do

    Essink schreef:
    Bij deze meld ik me af, aangezien ik binnenkort veel meer ga werken en er dus jammer genoeg geen tijd voor heb. :-(

    oke jmmr


    Do what you love, love what you do

    Jammer dat dit omlaag zakt


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Jammer dat dit omlaag zakt

    ?


    Do what you love, love what you do

    Zijn er nog mensen die een rol willen?


    Do what you love, love what you do