• .. want ik ga in oktober voor vier dagen en drie nachten met mijn beste vriendin naar Disneyland Parijs! :'3



    Gisteravond hadden we zoiets van, what the hell, we doen het gewoon. Mickey Mouse was ons blijkbaar goed gezind want we gaan nu voor een mooi prijsje ook. (cat)
    Echt nice dit, want ik ging al uit van een vakantieloze vakantie.

    Waar ben jij blij om of kijk jij naar uit? (:


    ars moriendi

    Ah, super leuk :3
    Ik blijf Disney echt te leuk vinden (14 vakanties gehad daar ahum). Ik had zo graag weer willen gaan dit jaar :')


    Caution first, always.

    Leuk! Veel plezier alvast. (:
    Ik kijk uit naar volgende week woensdag, wanneer ik mijn examendosier ga inleveren op school. Dan is het nog even wachten op de uitslag, maar ik verwacht niet dat die negatief zal zijn. Dus eigenlijk heb ik over anderhalve week vakantie. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Crave schreef:
    Gheheh, verkeerde topic. Veel plezier! Ik ga in oktober naar Disney (:

    Ik ga ook in oktober! :'D Welke data ben je daar?


    ars moriendi

    Maz schreef:
    Uuuuuuuuuuuugh, ik ben stikjaloers op jou nu!
    Ik wil al zoooooo lang naar Disneyland D:
    Anyways, veel plezier daar! :')

    +
    Ik ga in juli op vakantie

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 18:40 ]


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    Mooi prijsje? Ik wil niet eens weten hoeveel je moest betalen.

    Ik kijk ook uit naar de vakantie, want in de eerste week ga ik lekker weg met Nikki, haar zusje en het vriendje van haar zusje :Y)

    Ga ik hier ook niet plaatsen natuurlijk, maar Disney heeft nu een fikse actie waardoor je rustig 500 euro korting kunt krijgen. (:
    En fijn! Waar ga je naartoe?


    ars moriendi

    Ik ben vorige zomer ook echt voor een badje gegaan. Mijn vriend zijn papa is politie en doordat Disneyland 20jaar bestond konden wij via de politie tickets krijgen voor 30EUR ipv 75. We gingen twee dagen en sliepen voor 50EUR in een nabijgelegen hotel. De parking en de benzine moest er dan wel bij, maar we hebben veel geld bespaard. (zeker omdat we een volle tank kregen voor we vertrokken)
    Veel plezier, Disneyland is echt awesome en in oktober zou het normaal niet te druk mogen zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Ik ben vorige zomer ook echt voor een badje gegaan. Mijn vriend zijn papa is politie en doordat Disneyland 20jaar bestond konden wij via de politie tickets krijgen voor 30EUR ipv 75. We gingen twee dagen en sliepen voor 50EUR in een nabijgelegen hotel. De parking en de benzine moest er dan wel bij, maar we hebben veel geld bespaard. (zeker omdat we een volle tank kregen voor we vertrokken)
    Veel plezier, Disneyland is echt awesome en in oktober zou het normaal niet te druk mogen zijn.

    Oh, heerlijk zeg! De volle mep Disney is ook echt veel te duur, we hebben geluk dat er nu zo'n grote korting boven hangt.
    En nee inderdaad, we gaan net voor de herfstvakantie in Frankrijk en NL, dus het zou niet te druk moeten zijn. Kwam er wel vanochtend achter dat er heel oktober een Halloween thema is, dus ik hoop niet dat dat een reden is voor meer mensen. Ahwell, we hebben vier dagen, moet meer dan genoeg zijn! =D


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Oh, heerlijk zeg! De volle mep Disney is ook echt veel te duur, we hebben geluk dat er nu zo'n grote korting boven hangt.
    En nee inderdaad, we gaan net voor de herfstvakantie in Frankrijk en NL, dus het zou niet te druk moeten zijn. Kwam er wel vanochtend achter dat er heel oktober een Halloween thema is, dus ik hoop niet dat dat een reden is voor meer mensen. Ahwell, we hebben vier dagen, moet meer dan genoeg zijn! =D
    In 4 dagen kan je zeker al wat doen. Mag ik toevallig weten hoeveel je hebt betaald. Ik zou graag eens terug willen gaan en heb daar dus wel interesse in. (desnoods via pb)
    Al denk ik dat het dit jaar eerder centerparks of een goedkope citytrip zal worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Owhhh, jaloers. Haha

    Momenteel kijk ik vooral uit naar de vakantie. Gewoon helemaal niets meer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Woooh! Superleuk ;o Ik ben jaloers ^^'!

    Ik ga eind augustus een UK-tourtje doen; lekker rondreizen door Engeland, Ierland en Schotland voor 2 weekjes (: Daar verheug ik me best wel op ^^' En misschien dat ik nog naar Parijs ga met mijn vriend, maar dat is nog niet zeker.


    We need a bigger boat.

    Alvast heel veel plezier! Ik zit dat op school, haha. ;3
    ik ben niet echt blij vandaag. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Super leuk! Ik kijk uit naar mijn 16e verjaardag, vakantie in Zwitserland en de eventuele city-trip die ik misschien ga maken. :'3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ah super vet!
    Ik was dat ook van plan, tot ik erachter kwam dat ik vanaf september vijf dagen in de week stage loop (vijf maanden lang) en ik dus gewoon maar 2 dagen vrij heb per maand, die ik niet eens zelf mag bepalen...


    To infinity and beyond •

    Geweldig, Disney is zo leuk!
    Veel plezier alvast, ook al duurt het nog ff! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.