• En mijn beste vriendin heeft eindelijk Q aangemaakt! q]Stantuffo[/q



    En nu ben ik benieuwd:
    Hoe zijn jullie op Q gekomen?

    hahaha, die gif is grappig. Ik was een grote fan van TH, toen Q nog vol mee was. Ik kwam via een fanfic hier terecht en de rest is geschiedenis :Y)


    -

    Welkom Stantuffo!! (waar komt die username vandaan? :p )

    En ik kwam hier omdat ik op google Quizzen aan het zoeken was, en ik merkte de TH hype op (ik was een beginnend fan destijds) en toen heb ik hier een account aangemaakt inmiddels meer dan 5 jaar geleden. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Via een van mijn beste vriendinnen, Sinistra :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Welkom!
    Google!


    Queer zijn is gewoon alles

    Welkom op Q. ;D
    Ik ben hier terechtgekomen toen ik op zoek was naar quizzen op internet. :Y) Dat was ten tijde van de grote TH hype. Een hele tijd heb ik geen account gehad, daarna één of twee jaar een andere account en mijn huidige account is ongeveer vier jaar geleden aangemaakt. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Conquistador schreef:
    Welkom Stantuffo!! (waar komt die username vandaan? :p )

    En ik kwam hier omdat ik op google Quizzen aan het zoeken was, en ik merkte de TH hype op (ik was een beginnend fan destijds) en toen heb ik hier een account aangemaakt inmiddels meer dan 5 jaar geleden. :3
    naja ik wist dus niet echt een naam dus toen ging ik een random woord vertalen in het italiaans hahaha. stantuffo aka ontstopper ^^


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    ik was aan het zoeken naar een site waar ik iemand voor een 1 op 1 rpg kon vinden. eigenlijk blijven hangen en het solo schrijven weer opgepakt.
    nu is q niet meer uit mijn dagelijkse bezigheden weg te denken.

    welkom!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    (hoera) welkom op Quizlettttttttt


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Stantuffo schreef:
    (...) naja ik wist dus niet echt een naam dus toen ging ik een random woord vertalen in het italiaans hahaha. stantuffo aka ontstopper ^^


    Omfg dat is zooooo genius! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Welkom!

    Ik zocht continu vampier-verhalen om te lezen en kwam bij verschillende sites uit waaronder Q.

    Welkom!
    Ik was op zoek naar Twilight-plaatjes en kwam toen uit bij een verhaal dat ik bijna een jaar lang heb gevolgd, voordat ik eindelijk een account aanmaakte.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Parachutes schreef:
    Welkom op Q. ;D
    Ik ben hier terechtgekomen toen ik op zoek was naar quizzen op internet. :Y) Dat was ten tijde van de grote TH hype. Een hele tijd heb ik geen account gehad, daarna één of twee jaar een andere account en mijn huidige account is ongeveer vier vijf jaar geleden aangemaakt. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Welkkomm (:

    Ik zocht veel foto's en kwam tot de conlusie dat de bron wel erg vaak Quizlet was...vandaar =]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Sever schreef:
    hahaha, die gif is grappig. Ik was een grote fan van TH, toen Q nog vol mee was. Ik kwam via een fanfic hier terecht en de rest is geschiedenis :Y)

    Me too(flower)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Welkom! *O*

    Ik kwam hier zo'n vier of vijf jaar geleden voor het eerst, ook via een vriendin. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan