• Halllo mensen!
    Hier is het Rollentopic van de Vondst.

    Voor iedereen die nieuw is:

    Het verhaal gaat als volgt. We zijn met z'n allen een vrienden groep, een paar van ons hebben krachten, een paar niet. We zitten op een normale school waar niemand verder van die krachten weet. We zitten in een drama/muziek clubje en in een sportclubje en o jongens wat hebben we het gezellig!


    Laat ff achter hoe je personage heet, leeftijd, relatie, favo schoolvak, thuissituatie (ouders+broertjes+zusjes en andere inwonenden) en je kracht. Ennu vergeet je uiterlijk niet. Je personage moet tussen de 15 en 19 zijn.

    En de oude mensen, post al je karakters even hier, dan hebben we een mooi overzicht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Aw, je kan het vast beter dan mij xD Ik krijg morgen te horen of ik geslaagd ben :| Ik heb zo gefaalt :P

    ik zal mijn vingers voor je kruisen :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dankjewel (H) Jij ook veel succes met jouw examens (Y)

    Haha dank je :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Weet je, ik maak haar gewoon een uitwisselingsstudente, is makkelijker :)]

    Naam:
    Elena Sasha Mahone
    Relatie: Single
    Favoriete schoolvak: Muziek en Tekenles
    Thuissituatie: Woont bij haar oudere broer Jackson. Haar moeder is gestorven toen ze 7 was en haar vader is aan de drank en zit in een afkickcentrum. Voor het uitwisselingsprogramma is Jackson gestopt met zijn baan om mee te kunnen met zijn zusje en heeft nu werk niet ver van hun nieuwe appartement.
    Leeftijd: 17
    Kracht: Geen
    Extra: Elena is een stil en verlegen meisje tegen mensen die ze niet kent maar eenmaal je haar vertrouwen wint kan ze heel vrolijk en hyper uit de hoek komen. De titel Miss Invisible werd vaak op haar geplakt op haar vorige school omdat ze nooit tijdens de lessen wat zei maar dit keer wil ze proberen iets opener te zijn naar anderen toe.
    Uiterlijk:






    [is dit goed?]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 19:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Aw dat meisje is zo cute ^^ ja dat is helemaal prima! Wil je nog een verhaal, bvb wat er moet gebeuren? Dat is wat makkelijker voor ons xD)

    Ik weet niet dat ze hier wel vriendinnen krijgt? Misschien verliefd word? Toevallig enige suggesties :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Nou zoals ik al zij is Britt nu heel alleen dus daar zou je iets me kunnen doen :) Also, Britt is..zeg maar lesbisch. I.i.g zou ze een relatie krijgen met Riley maar omdat Blackie nou zo druk is weet ik niet zo goed wat ze moet....Maar er zijn niet echt jongens meer over...ik weet niet wat jij wil?)

    [voor mij is hetzelfde :) Dus alle jongens zijn bezet? Hoe kan dat xd]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 19:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Wat is hetzelfde? En ja iedereen heeft al bedacht wie met wie ging xD)

    Ow en ok ik laat haar wel ondenken dat ze lesbisch of zo is, niet moeilijk omdat ze een loner is en nooit verliefd is geweest xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wie laat je dat ondenken? *snapt het niet meer* xD

    Mijn nederlands trekt op nix meer xd ik laat haar wel ontdekken bedoelde ik xd Wanneer beginnen we eigenlijk?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ehm is het de eerste schooldag of welke dag is het? xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'