• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: Paynlinson -> Laat het niet blijken, maar de angst om vrienden kwijt te raken.
    -Liam James Payne: OldHeaven -> Dood gaan, lepels en gepest worden/ iemand zien die gepest wordt.
    -Niall James Horan: Nathness -> Claustrofobie en angst om vrienden te verliezen.
    -Louis William Tomlinson: Licorne -> Oud worden, dierbaren verliezen/zien lijden, zijn allergrootste dromen kapot zien gaan.
    -Zayn Jawaad Malik: Depay-> Donker en hoogtes
    .

    Meisjes:
    - Rosemay Autumn Lockheart Paynlinson -> Dat haar gedrag en gedachten een keer tot slechte dingen gaan lijden.
    - Aleyna Enith Raphana Licorne -> Belonefobie, Emetofobie en faalangst.
    - Catherin ‘Cat’ McDevin Rider -> Taphefobie en lichte vorm van astrafobie
    - Cadwyn Delyth Treaty Abelard -> Vuur
    - Jasmine Jose Parker MonkeySwag -> Kleine ruimtes, donker en haar vader
    - Rhine Meredith O'Dell After -> De dood.
    - Shanna Lauren Smith Aquari - Spinnen, onweer/bliksem en duisternis.


    Kamerindeling:
    - Gereserveerd & Cadwyn
    - Liam & Rhine
    - Louis & Harry
    - Catherin & Shanna
    - Niall & Rosemay
    - Aleyna & Zayn





    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Licorne maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heee, dit komt mij super bekend voor....

    Btw, mag ik een meisje?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 15:51 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Heee, dit komt mij super bekend voor....

    Btw, mag ik een meisje?


    Haha, het heeft eerder online gestaan, dus dat kan wel.

    En natuurlijk (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yaayyyyy.


    "Family don’t end in blood”

    Paynlinson schreef:
    (...)

    Haha, het heeft eerder online gestaan, dus dat kan wel.

    En natuurlijk (:


    Ojaaa, nu weet ik het weer. Daar deed ik aan mee, maar op een gegeven moment kon ik vrij weinig, want alleen Louis en Harry (die zeer druk bezig waren met elkaar) en Niall en Aileen (al even druk bezig met elkaar), reageerden nog, geloof ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ojaaa, nu weet ik het weer. Daar deed ik aan mee, maar op een gegeven moment kon ik vrij weinig, want alleen Louis en Harry (die zeer druk bezig waren met elkaar) en Niall en Aileen (al even druk bezig met elkaar), reageerden nog, geloof ik.


    Ja, dat was inderdaad het geval. Daarom zitten er nu ook een aantal aanpassingen in, zodat het makkelijker word om te reageren of in te springen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    BAM!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rol: Meisje

    Naam: Catherin ‘Cat’ McDevin

    Leeftijd (16-21): 18

    Nationaliteit: Canadese

    Karakter: Cat is een gezellig persoon dat wel in is voor een grapje. Over het algemeen is ze vrolijk en toont het niet als ze verdrietig is. Als ze huilt, doet ze dit ’s nachts, zodat niemand er last van heeft en het doorheeft. Cat is op zich best behulpzaam voor haar vrienden, maar soms niet helemaal eerlijk. Ze kan dan ook heel makkelijk liegen en manipuleren. In acteren is ze zeker niet slecht, waardoor ze je nog wel eens op het verkeerde been zet. Vaak gebruikt ze dit wanneer ze een grap met iemand wilt uithalen, maar het kan ook nog wel eens andere doeleinden hebben. Wat dat betreft moet je bij Cat altijd opletten of ze wel de waarheid spreekt. Als ze echter iets tegen je zingt, kan je er wel vanuit gaan dat ze de waarheid ‘spreekt’. Dat is namelijk de enige manier waarop ze zich echt kan uiten.
    Wanneer iets niet naar haar zin is, reageert ze meestal sarcastisch en zal zich dan ook niet meer inzetten voor het geheel. Ze heeft het allemaal graag op haar manier en is zeer koppig, waardoor ze niet snel overtuigd is van haar ongelijk. Koppig, eigenzinnig en zeker geen meeloper zijn hierdoor woorden die maar al te goed bij haar passen. Als je tegen haar ingaat, heeft ze meestal gelijk een heel aantal argumenten klaar, waarom zij gelijk heeft en vuurt ze die fel op je af. Haar toon is dan meestal wat minder vriendelijk, maar ze is dan niet echt boos. Ze probeert je alleen te intimideren, zodat jij haar gelijk geeft.
    Als Cat je niet mag, kan ze een echte bitch zijn. Vaak is ze dit ook als ze je nog niet kent. Ze gaat er gewoon snel vanuit dat je niet aardig bent. Zo moet je moeite doen om haar vertrouwen te winnen en weet ze zeker dat alleen de mensen die haar vriendschap en behulpzaamheid waard zijn, deze ook krijgen.
    Cat kan misschien een beetje arrogant en egoïstisch overkomen, door haar koppige en bitcherige gedrag, maar als je haar beter kent, zal je merken dat toch meer dat aardige gezellige persoon tot uiting komt. Bovendien is ze hierom ook heel handig om aan je kant te hebben. Als iemand namelijk iets over jou zegt, dat haar niet aanstaat, zal ze namelijk meteen voor je opkomen.
    Buiten haar karaktereigenschappen op het sociale gebied, is Cat ook nog redelijk dapper. Hoewel ze natuurlijk wel haar angsten heeft, komt ze deze wel onder ogen. Nou ja, haar astrafobie in ieder geval. Ze is dan ook dapper en al veel minder bang dan dat ze in eerste instantie was. Echt schrikkerig is ze niet aangelegd, vooral omdat ze geen slecht geweten heeft en zelf ook graag mensen bang maakt, gewoon voor de lol.

    Uiterlijk:




    Cat verft haar haren vaak genoeg. Op het moment zijn ze heel donker bruin, bijna zwart te noemen. Er zit redelijk wat slag in, maar om het nou echt krullen te noemen... Haar ogen zijn diep bruin en ze heeft een lief gezichtje, met appelwangetjes als ze lacht. Cat is 1,67m en heeft een lichte huid, die wel redelijk snel kleurt door de zon, wanneer het zomer is.

    Extra: Cat is gek op zingen en gitaar spelen. Alleen dan wel vooral wat meer liedjes met power. Niet van die zielige liedjes, tenzij ze echt heel mooi zijn. Ze speelt dan ook liever elektrische gitaar dan akoestisch. (Een voorbeeldje van hoe ze zingt: Klik.)
    Cat heeft 13 tattoos.
    Cat kent de jongens, omdat ze een keer moest invallen voor hun gitarist, Dan Richards, die overigens een goede vriend van haar is.

    De ergste nachtmerrie/bang voor: Cat heeft een Taphefobie, oftewel de angst om levend begraven te worden. Dat is toch wel haar ergste nachtmerrie. Verder haat ze onweer en bliksem, het geeft haar een naar gevoel. Ze heeft dus een lichte vorm van astrafobie

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 19:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Harry 'Hazza' Edward Styles
    Leeftijd: 19 jaar, 01 Februari 1994
    Nationaliteit: Brits
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Harry is een spontane jongen. Hij is erg sociaal en maakt gauw vrienden. Dat is ook wel goed want Harry houdt er niet zo van om alleen te zijn. Veder is hij en lieve en vrolijke jongen, maar hij wordt ook heel vaak gezien als player. Zo kan hij zich ook wel gedragen. Hij versiert graag veel meisjes en gebruikt het feit dat hij er goed uitziet. Ondanks dat Harry weet dat die knap is is die niet heel egoïstisch. Harry is iemand die graag bij zijn vrienden is en daar veel plezier mee maakt, ook is hij heel erg graag bij zijn familie. Bij zijn vrienden in de buurt is die meestal ook heel erg druk. Dan gedraagt hij zich ook niet naar zijn leeftijd, maar één stuk jonger. Ondanks dat Harry een enorme flirt is zal hij nooit iemand kwetsen, omdat hij zelf ook weet hoe dat voelt. Hij heeft veel meegemaakt. Harry snapt niet hoe mensen slechte vooroordelen kunnen hebben. Hoe mensen hem kunnen haten, zonder dat ze hem kennen. Hij wilt graag weten wat die verkeerd doet waardoor ze hem zo haten. Hij wilt graag zijn best doen om die mensen tevreden te maken maar hij denkt dat die niet meer dan zichzelf kan zijn, al probeert hij zich af en toe wel een beetje te veranderen. Harry wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Ook heeft hij veel gaytrekjes en dat valt vooral op als je hem voor het eerst ziet. Hij is biseksueel, iets wat het misschien wel verklaart. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. En kan hij zijn mond opentrekken zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Extra x
    Angst: Harry is iemand die niet snel zijn angst zal tonen. Maar ondanks dat zijn deze er toch wel, want dat is om zijn vrienden kwijt te raken en zijn kinderlijke achter zich moet laten. Dus beter gezegd volwassen worden.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 16:09 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik een meisje?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Mag ik een meisje?


    Natuurlijk. (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik een meisje?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: Jongen.
    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: 21 jaar, geboren op 24 december 1991.
    Nationaliteit: Brits.
    Uiterlijk






    Innerlijk: Louis is een echte grappenmaker, hij heeft een goed gevoel voor humor. Hij mag dan 21 zijn, als je naar zijn gedrag kijkt is het eerder een kleuter. Hij is heel erg speels en zijn energie lijkt nooit op te zijn. Het is een jongen die altijd lacht. Nou ja, bijna altijd. Als het echt moet, kan hij wel serieus zijn. Maar als hij zelf ergens meezit, laat hij dit meestal niet zien. Voor de buitenwereld lijkt hij dan dezelfde vrolijke jongen als altijd. Als hij het ergens niet mee eens is, is hij niet bang dat te zeggen. Soms trekt hij iets té snel zijn mond open en flapt er dan iets uit zonder erbij na te denken. Af en toe heeft deze jongen wat gay trekjes. Louis is heel druk en is altijd in voor een potje voetbal. Soms is hij een beetje té druk, wat af en toe voor irritaties kan zorgen. Verder is Louis redelijk snel jaloers, maar ook een onwijs lief vriendje die alles voor zijn vriendin over heeft en van haar houdt met heel zijn hart.
    Extra: -
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Oud worden, dierbaren verliezen/zien lijden, zijn allergrootste dromen kapot zien gaan.


    "Family don’t end in blood”

    Rol: SUPAAAAHHEROOOO
    Naam: Cadwyn Delyth Treaty (God, ik ben gewoon geobsedeerd)
    Leeftijd (16-21): Achttien
    Nationaliteit: Alaska
    Karakter: Cadwyn is een lief en aardig meisje die iedereen graag helpt. Soms is ze nogal opvliegend, maar ze biedt al gelijk haar excuses aan voor haar gedrag. Tegen vreemden is ze nogal verlegen, maar altijd stelt ze zich netjes voor. Het tegen over gestelde telt voor haar vrienden, want bij haar vrienden is ze helemaal zichzelf. Gek, druk en hyper, de drie perfecte woorden die passen bij Cadwyn. Door haar drukke aard gaan er nogal vaak dingen stuk. Het is niet de bedoeling, alhoewel Cadwyn het erg grappig vindt. Ze probeert iedereen te helpen die ze maar kan helpen, enkel als je gemeen doet tegen haar dan is zij nog twee keer zo erg terug. Toch zie je het eenzame, depressieve meisje in haar ogen die ze geweest is. Rond haar twaalfde zat ze altijd alleen in de pauzes op school, en nam niemand mee. Gepest werd ze niet maar vrienden had ze ook niet. Haar oudere zus was de enige waar ze nog iets mee deed, zelfs haar ouders wisten niet wat er aan de hand was. Uiteindelijk heeft ze het opzij gezet en heeft zich bij een groepje gevoegd. Rond haar veertiende is ze verstootte uit haar huis omdat haar vader en moeder niet meer van haar hielden. Niet omdat ze gedaan had, integendeel, ze gedroeg zich netjes. Het is altijd al een groot raadsel voor haar geweest waarom ze eruit was gezet. Tot haar zestiende is ze opgevangen door haar grootvader.
    Uiterlijk:


    Extra:-
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Cadwyn is doodsbang voor vuur. Al is het maar een lucifer wat aangaat, ze kan er niet tegen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 22:30 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kan ik nog een meisje?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik Zayn?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.