• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.






    Rollentopic.
    Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 16:59 ]


    :)

    Fleeko schreef:
    (...)

    Het is als mensen terug hun oude username willen en zodat er geen verwarring mogelijk is.
    ^^ (ergens vind ik het ook wel handig ,want ik zou liever niet hebben dat iemand mijn oude username zou inpikken)

    Dat is ook wel weer zo.. Maar het blijft irritant, haha. :P


    :)

    Tralala. -stilte- de spelen worden saai zo mensjes

    Nou, eerlijk gezegd maak ik me nu meer zorgen over het gebeld worden door school dan om de spelen :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    uitslag examens?

    Soort van... ze bellen als je er niet door bent :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    duimen dat ze niet bellen dan maar! Succes! :D

    Thanks :)
    Mijn moeder heeft mij wel al een paar keer zenuwachtig gemaakt door te bellen, maarja :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga wss morgen niet kunnen posten, vanwege bezoek :)
    Hé, kijk, dit bewijst zusterliefde (mijn lief zusje was zo vriendelijk het voor mij te maken :) ):


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    De dode is Rocco Nolan, van STORMY. Heeft die uberhaupt al eens gereageerd? :s


    :)

    Neen, ik denk het niet :P


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rippertjiep schreef:
    Neen, ik denk het niet :P


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oehh en wie krijgt de 'eer' om hem te vermoorden? ^^

    Well, I allready killed Otis, so it wouldn't be very fair if May would do it again.
    But I think ST0RMY is going to decide.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    "Wel, ik heb Otis al vermoord, Dus het is niet erg eerlijk als May er nog een zou vermoorden.
    Maar ik denk dat STORMY...."

    En verder kom ik er niet uit XD
    Decide?

    After schreef:
    Well, I allready killed Otis, so it wouldn't be very fair if May would do it again.
    But I think ST0RMY is going to decide.


    Áls die reageert.. Ze heeft nog 2 dagen, anders mag je van mij Rocco vermoorden. Of een ander. Wie biedt? (A)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 15:48 ]


    :)