• Is het een echt schaap? Nee. Lijkt ze op een schaap. Ja.
    Ik heb voor de vakantie twee cavia's gekocht. En ze zijn supercute en geweldigleuk en zo. Maar eentje is toch wel heel opvallend en dat is mijn schaapcavia (ze heet eigenlijk Pippin, en de ander Merry). Ik heb echt nog nooit zo'n cavia gezien dus ik vond het wel heel bijzonder. Ik verbaas me ook echt over hoe zacht en wollig en fluffy ze is. Vooral het witte gedeelte kroest erg.

    Dus ja... hallo namens Merry en Pippin. :Y)

    Zo'n cuties (flower)

    Normaal heb ik niets met cavia's maar HAHAHAHAHAHA


    oi, suzy

    Ahh, zo schattig! Je had Pippin eigenlijk Sweeney (Todd) moeten noemen, want ik moest bij die vacht echt aan zijn haar denken :W Natuurlijk zijn Merry en Pippin wel echt naam-goals.


    Caution first, always.

    Jure schreef:
    Normaal heb ik niets met cavia's maar HAHAHAHAHAHA

    Lach je mn cavia's nu uit (cat)

    Zoooooooo fluffyy <3

    I'm gonna die


    26 - 02 - '16

    Mercer schreef:
    Ahh, zo schattig! Je had Pippin eigenlijk Sweeney (Todd) moeten noemen, want ik moest bij die vacht echt aan zijn haar denken :W Natuurlijk zijn Merry en Pippin wel echt naam-goals.

    Haha wauw ja je hebt gelijk! Die vergelijking had ik nog niet eens gemaakt. :')
    I know right. :Y)

    Broughton schreef:
    Zoooooooo fluffyy <3

    I'm gonna die

    *O*

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Lach je mn cavia's nu uit (cat)

    Ofc not (fish) Het is gewoon een heel grappig gezicht.


    oi, suzy

    Oh, wat cute! En geweldige namen ook (cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wat een cuties!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die namen doen me denken aan Mary Poppins :)


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Nawh, ontzettend schattig, Laura! Zo fluffig en leuk! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    !!!!!!!!!!!!!!

    I gasped. Omg. Ik?? ben dood?? Rip Inge

    Maar serieus, ik geloof dat ik al een keer eerder zei dat ik super benieuwd zou zijn naar caviafoto's, maar ik had dit topic bijna niet aangeklikt omdat ik dit niet had zien aankomen bij de titel, wat deel van de grap was, natuurlijk, maar het zou mijn leven een stuk armer hebben gemaakt als ik dit nooit had gezien, gossie. Merry lijkt een prachtige standaard bruine aardappelcavia (met een kuifje? lijkt het?? ik houd van deze aardappelcavia met haar kuifje), maar Pippin breekt pas echt mijn hart want ik kan haar niet aaien via een computerscherm en ik weet redelijk zeker dat dat een schending van mijn mensenrechten is want damn, ze ziet er zo?? fluffy?? uit?? En met die vacht zou ze echt gewoon op mijn hond kunnen gaan zitten en de beste undercover cavia ooit zijn, en dat gezichtje??? Laura, het spijt me, maar ik ga je cavia voor het hooggerechtshof slepen want dit is niET OKÉ. (Wat dus betekent dat het wel oké is. Het is zo oké dat ík niet meer oké ben. Jeetje. Dank je voor het delen hiervan. Ik voel me een nieuw mens.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    NAAHHHH SO CUTEEEE/!!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat een cuties!
    Ik heb nu veel zin om ze te aaien, maar dat is wat moeilijk met het computerscherm! Ik zal mijn knuffelpanter wat aaien en inbeelden dat het een schaapcavia is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury