• Daybreak Revelation

    Mensen worden bedreigd met uitsterven in een vampiristische wereld
    en de toekomst is voor elk wezen, levend noch dood, gehuld in duisternis.

    2137 N.C.
    [url][/url]

    [url][/url]
    De wereld is niet langer zoals wij die kennen; de mens wordt met uitsterven bedreigd. Het handvol dat nog over is, probeert te overleven in de chaos die de derde wereldoorlog heeft achtergelaten. Broeierige steden zijn veranderd in verlaten ruïnes en de verwoeste, in puinhoop gelegen huizen en gebarsten wegen worden bewandeld door een beangstigende stilte.
    Lone Foster probeert als een van de laatste overgeblevenen echter niet alleen de chaos te overleven. Honger en dorst zijn namelijk het minst van haar problemen, door de dreigende aanwezigheid van zij die afhankelijk zijn van bloed.


    Vampiers vrezen nochtans ook hun eigen uitsterven, doordat de mensheid niet langer in het omvangrijke aantal is dat zij waren. Want uiteindelijk zal een vampier verstenen als de allerlaatste druppel bloed in zijn lichaam verdroogd is. Ondanks dat zij de macht hebben gegrepen in de verwoeste wereld en een groots hotel heropgebouwd hebben tot hun broednest met een gestructureerde hiërarchie, zoekt men op de bovenste verdiepingen van het gebouw - daar waar de superieuren met hun raadsmannen hun luxueuze leven leiden - naar een efficiënte en doeltreffende manier om met mensen te fokken. Zij sturen dagelijks hun patrouilles erop uit om overlevenden op te sporen en gevangen te nemen…

    © Justine van Duysen II Merrow
    Fantasy II 16+ II Thriller II Actie II Drama

         


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga zoizo een abo nemen. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    Ik ga zoizo een abo nemen. ;3


    Thnx (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb al een abo. Het eerste hoofdstuk was al meteen bam er recht op (:


    And in that moment, we were infinite.

    Tigress schreef:
    Ik heb al een abo. Het eerste hoofdstuk was al meteen bam er recht op (:


    Echt super om te horen dat je het eerste hoofdstuk al zo goed vind!
    Thnx voor je abo en toffe reactie (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    002


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Iedereen zou deze story moeten lezen :Y) omdat ik denk dat hij awesome is (haha wat een ego)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    En 003 staat ook online :3

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 17:08 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    004 heeft zich ook gemeld en staat online ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En hopla, 005 is ook aan komen waaien op Quizlet.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En nu is ook 006 van de partij.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Te fokken, jakkes.


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh dit klinkt leuk. c:
    Doet me trouwens beetje denken aan de film Daybreakers.

    Elvenking schreef:
    Oh dit klinkt leuk. c:
    Doet me trouwens beetje denken aan de film Daybreakers.


    Het concept is inderdaad een beetje hetzelfde, een vampiristische wereld in de toekomst, maar verder is het een heel eigen plot/verhaal en heeft het er niets mee te maken ^_^ Ik heb me dus wel door de titel laten inspireren, aangezien ik veel te hard faal daarin. Misschien niet het meest slimme, aangezien het dus geen fanfic of spin-off is en het dus misschien daardoor ook algauw sneller gelinkt wordt met Daybreakers.

    En als je echt vergelijkingen wilt trekken, kan je zelfs nog de films: I am legend, the book of Eli, The Road en zelfs het concept van Planet of the Apes erbij halen :'D Achja, ik vind apocalyptische verhalen - de basis - toch veel op elkaar lijken XD
    Ik probeer er gewoon een eigen twist aan te geven en toch zo origineel mogelijk te zijn - al is dat niet overal even gemakkelijk XD

    Afin, ik hoop dat je het tot dusver leuk vind, mocht je er al aan begonnen zijn ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    007 is uit de lucht komen vallen en meldt zich nu ook op Q.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En dan is eindelijk ook 008 uit z'n bed gekropen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”