• Oke ik vermoede het al een tijdje, maar vandaag heeft mijn beste vriendin me eindelijk verteld dat ze bi is. Ze heeft er niet bij gezegd welk meisje ze nou leuk vind, maar ik weet wel zeker dat ik het ben.
    Op zich heb ik niks tegen mensen die bi zijn of zo, maar ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Ze is als ik ken haar al van de kleuterschool en we zijn altijd al beste vriendinnen geweest en ik wil niet dat dat stuk loopt, maar ik ben zeker niet verliefd op haar.
    Iemand tips?

    Edit: ze heeft mij niet verteld dat ze me leuk vind, maar mijn vermoedens dat het zo was zijn wel bevestigd omdat ze het aan een andere vriend vertelde... dus het is niet alleen dat ik het bijna zeker weet

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 2:10 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    In jouw ogen kan het nu lijken alsof het de eerste stap is voor haar om op te biechten dat ze jou leuk vindt, maar je mag niet te snel oordelen. Ik heb dezelfde situatie gezeten als jou en nadat mijn vriendin het opbiechtte, begon ze ook handtastelijker te worden en wilde ze me steeds vaker knuffelen. Ik vond het erg naar want ik dacht dat ze me leuk vond op een manier dat ik haar nooit leuk zou kunnen vinden, maar uiteindelijk bleek het loos alarm te zijn en moest ze alleen nog een beetje uitzoeken hoe dat precies werkte. Bi zijn en nog steeds met meisjes rondhangen die potentieel kunnen zijn, zegmaar. :')
    Als ik jou was zou ik in ieder geval nu rustig afwachten en je vriendin zeker geen foute signalen geven en eerlijk zijn als ze bijvoorbeeld dingen doet die jij niet leuk vind. Of probeer een keer subtiel te vragen wie ze nou precies leuk vindt en anders moet je maar over je crush beginnen (als je die niet hebt, over een celeb) en wrijf het subtiel bij haar erin dat jij straight bent. :'D
    In ieder geval veel succes.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Vat 't op als een compliment. Zij kan er ook niets aan doen, en ze snapt heus dat het niets gaat worden. Probeer het feit gewoon te negeren, ik denk dat zij dat ook gaat doen dan.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nee ik denk niet dat ze me leuk vind omdat ze me vertelde dat ze bi is, maar omdat ik haar door en door ken en precies weet wanneer ze iemand leuk vind en wie dat is. Bovendien heeft ze het ook aan een vriend verteld, nou ja hij vroeg vind jij *mijn naam* leuk en zei ze ja, dus dat bevestigde mijn vermoedens (dat wist ik trouwens nog niet toen ik het topic opende, maar zal het zo in de op zetten)

    en bedankt voor de tips trouwens :)

    En negeren van zo iets kan best lastig zijn trouwens, maar het valt te proberen

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 2:10 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Gewoon wachten tot ze het zelf tegen je zegt en dan gewoon eerlijk zeggen dat je niets voor haar voelt, maar dat je wel vrienden wilt blijven.


    Take me to wonderland

    Misschien is er een reden dat ze het jou nog niet heeft verteld? Misschien weet ze dat jij haar waarschijnlijk niet leuk vind op die manier en wil ze heel graag jullie vriendschap behouden.
    Probeer er niet aan te denken, en geniet gewoon van de tijd die jullie samen doorbrengen. Mocht ze het wel aan je willen vertellen, dan zie je wel wat je doet.


    Music is life :)

    Ik heb een tip! :P
    Schrijf: "Mijn vriendin vindt me leuk." In plaats van: "Mijn vriendin vind me leuk."


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    LeIouch schreef:
    Ik heb een tip! :P
    Schrijf: "Mijn vriendin vindt me leuk." In plaats van: "Mijn vriendin vind me leuk."


    Oh ja whoops XD

    ook de rest bedankt voor de tips c:


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik zou gewoon niet zo snel oordelen over je beste vriendin. Je kan er ook naast zitten. Zolang ze niet tegen jou verteld hoe het zit, moet je niet oordelen over haar. - Vind ik. Het kan goed zijn dat het helemaal niet waar is wat die vriend zegt. En anders, zou ik het gewoon aan haar vragen als ik jou was & haar duidelijk maken dat jij niets voor haar voelt.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik zou gewoon voorzichtig met haar gevoelens zijn. Ze weet waarschijnlijk zelf ook wel dat het niet wederzijds is, dus zou ik het gewoon zo laten, je moet haar niet ook zo direct afwijzen.
    Wacht tot ze je zelf zoiets vertelt, ga niet te veel aandringen of dingen veronderstellen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...