• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan;
    -Louis William Tomlinson;24121993
    -Liam James Payne; Appa
    -Harry Edward Styles; quin98
    -Zayn Javadd Malik; Cannibal


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader Llamarmy
    - Nia Joneline Cracio GirlWithLove
    -Marie-Anne Lilia Jhones : Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Lake
    - Jared Matthew Horan MonkeySwag
    - Georgie Teddy Tomlinson Aquari
    - Daniella Claire Styles Durchville hazzakins
    - Cas Michael Heartshot hazzakins
    - Danelea Caitlin Horan 24121993



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen 24121993 en quin98 maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan.
    Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer. Het leven gaat rustig door al is het wel één hele verandering geweest.
    Geen band en geen contact meer.
    Maar alles lijkt nu normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen. De Directioners zullen blijven altijd.
    Allen wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Iemand die je kende als een van je beste vrienden?
    Samen met het voorstel om het te keren naar de top met One Direction?

    Waar kies je voor? Je familie of de roem? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 16:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Leandra is er ook nog by the way ); (Die is nu aan het bloeden, ik weet nog niet wat er met haar gaat gebeuren. Dat laat ik maar aan jullie over.)]


    Reality's overrated.

    ( Ik heb al twee mensen die zich hebben uitgeschreven ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [wie dan? En like, ik weet niet zo goed wat ik met Zayn aan moet, moeten ze daar heel de tijd blijven staan, tot hazzakins reageerd. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    [wie dan? En like, ik weet niet zo goed wat ik met Zayn aan moet, moeten ze daar heel de tijd blijven staan, tot hazzakins reageerd. ]


    (Uit eerder gesprekken heb ik opgemaakt dat Ness stopt en nog de vriendin van Harry. Meerdere komen binnenkort misschien nog, maar voorlopig zijn het deze twee.
    En eigenlijk weet ik het ook niet zo goed. De laatste keer dat ik hazzakins sprak, liep het allemaal niet zo lekker, maar weet hoe het nu is. Ze is ook niet zo vaak online volgens mij ^^ )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen Cadwalader
    Ik keek de tafel rodn en fixeerde me toen op Liam. A. omdat hij eigenlijk de belangrijkste in deze questie was of ik zou gaan of niet en B. omdat hij als eerste wat zei. Op het eerste gezicht leek hij zo entausiast, maar al snel trokken zijn mondhoeken naar beneden. Nu zonk het zeker pas echt in dat Nieuw-Zeeland aan de andere kant van de wereld lag. Toch was al snel zijn glimlach weer terug. "Ik weet het. Morgen heb ik een gesprek met de opdrachtgever die nu tijdelijk in Cardiff en London is voor onder andere castings en dan vlieg ik er waarschijnlijk eind volgende week heen." Ik had eigenlijk maar weinig spullen, dus erg veel hoefde ik ook niet achter te laten. Mijn huis kon ik misschien verhuren voor die tijd en misschien kon het konijn bij mijn ouders of Liam blijven. De honden gingen mee. Verdere details over huisvesting daar kreeg ik morgen. "Ik denk dus dat ik maar een afscheidsfeestje moet houden." Ik glimlachte scheef en viste mijn mobiel weer uit mijn zak. Ik nodigde mijn familie uit, vrienden van werk en vrienden van school en vroeger, dus ook de 1D jongens, Leandra en nog wat anderen kregen een mailtje:
    Hey!
    Misschien is dit heel lang geleden dat we contact hebben gehad, of misschien gister maar ik wil jullie wel wat laten weten:
    Ik ben net gevraagd om voor een heel groot project voor in ieder geval een jaar naar Nieuw-Zeeland te gaan en ik ga het doen.
    Daarom geef ik een afscheidsfeestje. Vrijdag avond vanaf 8 uur in de zaal bij het Hydepark.
    Laat even weten of je komt en met hoeveel.
    Sorry dat het zo kort dag is, maar ik wist het pas sinds 10 minuten geleden.
    Veel liefs,
    Eirwen

    Ik verstuurde het en pakte mijn glas water. Dit was een hele grote sprong in het diepe, maar inderdaad meer een kans die je eens in je leven kreeg en dan moest ik hem grijpen ook. Ik keek naar Liam en Alex. Voor hen zou ik hier blijven, maar als hij zei dat ik het moest doen dan deed ik dat ook. Ik kon niet zomaar op het vliegtuig naar huis stappen, maar als er echt iets was zou ik het wel doen. Ik had dan zelf geen gezin, met Liam en Alex leek het er soms wel veel op van wel.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 17:03 ]


    Bowties were never Cooler

    [Die mail gaat naar iedereen behalve Daniella en Cas]


    Bowties were never Cooler

    Paynlinson schreef:
    (Maak niet uit. Ik snap het^^)

    Louis Tomlinson
    Ik grinnikte zacht door de reactie van Zayn. Het maakte hem nog schattiger dan dat hij al was. Ik sloeg mijn armen rond zijn middel en hield verder mijn mond, want volgens mij kon de jongen die woorden weer net niet waarderen. 'Meh, dat was verschrikkelijk. Al vind ik het wel heel erg lief en fijn om te horen dat -dat het geval was. Ik kan dus ook eigenlijk niets anders dan gelijk geven. Iedereen is goed, maar samen blijven we het beste.' Murmelde ik. Ik staarde voor me uit, alleen toen mijn hand vastgepakt werd, keek ik weer opzij en wiep Zayn een lieve glimlach toe. Ik wist niet zo goed wat ik van dit moest denken, al hoefde dat nu niet meer, want er was toch al besloten. Maar toch. Alles kwam ineens op een dag naar boven en dat was het vreemde. 'Ja, papa. De ijsje smelten misschien moeten we een klein beetje opschieten voor onze boef alsnog een reden ziet, om ze nu op te eten, in plaats van vanavond.' Normaal kwas ik niet van het tegenovergestelde zeggen en doen, alleen ik wilde ook gewoon naar huis. 'Al word het nu dan wel delen.' Ik beet op mijn lip en keek op. 'Trouwens om terug te keren op ideeën. Ik heb misschien nog wel iets voor vanavond.'


    Zayn Malik
    Louis gaf me gelijk en eigenlijk had ik alleen nog oog voor hem, en verdwenen de twee mensen achter ons totaal. Al stonden we wel een beetje in de weg, voor de mensen die nu aan het afrekenen waren. Het was raar om over bepaalde momenten van vroeger te praten. Behalve als het over onze eigen relatie ging, spraken me maar weinig over one direction. En eigenlijk vond ik dat prima. Gewoon omdat ik het miste. Al herinnerden de ingelijste platen boven ons bed, me er elke dag aan. Zongen we nog altijd elk liedje vlekkeloos en keek ik nog elke dag naar de liefde van mijn leven waarmee ik onderanderen de reis van succes mee had gemaakt. Dat was anders dan er over praten. Ik richten me op de ijsjes toen ook Louis er over begon. 'Delen?' Herhaalde ik onbegrijpelijk. 'Ik deel heel me leven al met je, vind je het niet genoeg.' Maakte ik er een grapje van, omdat ik niet begreep wat we zouden moeten delen. Ik kriebelde even in zijn zij en drukte een kus op zijn slaap. Maddie die vervelend begon te doen op mijn arm, zetten ik terug in de kar. Misschien konden we maar echt beter gaan. Want als Maddie zich ging vervelen, was ze straks niet te houden op straat, tijdens het teruglopen. En dankzij Louis, hadden we ook nog eens aardig wat zwaren tassen. 'Wat voor idee?' Vroeg ik, terwijl ik Louis loslaten en in een van de tassen opzoek ging, naar iets voor Maddie. Ik toverde een zak lolly's tevoorschijn en haalde er eentje uit voor onze kleine boef, die alweer uit de kar probeerde te klimmen. 'Kom uk, nog even geduld' ik aaide even door haar, haar terwijl ze gretig de lolly aanpakten. Ik hoefde haar enkel aan te kijken en ik kreeg al een poeslieve dankjewel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Blehh, nobody's gonna save Leandra?]


    Reality's overrated.

    [Ze heeft mail. Laat haar het berichtje lezen ofzo en dan toch maar zelf de ambulance bellen]


    Bowties were never Cooler

    {nessje --> Nathness en ik volg het niet meer..}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Welcome back, gewoon even 4 pagina's ofzo teruglezen ><]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    {Al gedaan, maar ik snap niet hoe alles ineens in elkaar is overgelopen. Waar mijn personage is en wat er met de kinderen is gebeurt.. I'm bad, maar had toetsweek en dat gaf stress.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {OMFG, ben ik uit de RPG gehaald zonder het door te hebben gehad? :x}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Niall is nergens, maar zijn zus is bij Harry, Liam en dat grut]


    Bowties were never Cooler

    Nathness schreef:
    {OMFG, ben ik uit de RPG gehaald zonder het door te hebben gehad? :x}


    [Je reageerde niet meer.
    En ik erger me dood aan jouw username.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."