• Dit wilde ik even met jullie delen; gewoon omdat ik het wel grappig vind en omdat het nog wel eens een interessant punt (en point of view van de toekomst) kan bevatten.

    Hoe zien jullie Nederland in 2059 :Y)?


    We need a bigger boat.

    Hoe ik Nederland zie in 2059 ?? Verkloot. Oh wacht, dat is Nederland al :Y)

    Humphries schreef:
    Hoe ik Nederland zie in 2059 ?? Verkloot. Oh wacht, dat is Nederland al :Y)


    Vertel alsjeblief hoe jij in je 21 jarige leven Nederland ten onder heb zien gaan..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Vertel alsjeblief hoe jij in je 21 jarige leven Nederland ten onder heb zien gaan..

    Nou, het spijt me hoor, maar ga me niet vertellen dat het zo fantastisch gaat hier

    Nederland in 2059:


    Die man links is Amerika met PRISM.

    Oh wacht, dit is een plaatje van nu. Hmmm...


    quidquid excusatio prandium pro

    Verkloten en ten onder gaan are two different things. Ik heb veel verkloot, maar ik sta er (technically lig) nog.


    No growth of the heart is ever a waste

    Verkloot :Y)


    -

    groter. ik zie Vlaanderen bij Nederland aansluiten. en om eerlijk te zijn zouden we er allemaal blij om zijn.. Dan zouden we tenminste af zijn van die luie walen.


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Ehm, in 2059 is er een groot imperium en zijn we aan China overgeleverd. :Y)
    O ja. We hebben dan ook robots.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Niet. Het zou me niks verbazen als de EU geen unie meer is, maar een land.

    Melonpan schreef:
    Niet. Het zou me niks verbazen als de EU geen unie meer is, maar een land.


    Nu je het zeg......


    -

    Barnabas schreef:
    Ehm, in 2059 is er een groot imperium en zijn we aan China overgeleverd. :Y)
    O ja. We hebben dan ook robots.


    Robots hebben we al, sort of. In ieder geval drones; zoals de Musquito-drones, die een soort van tracking-spul in je lichaam kan spuiten, of een DNA-monster af kan nemen.
    En Amerika heeft nou van die drones die automatisch de vijand uit zou kunnen schakelen, met behulp van een soort laser. Ook in de vorm van zo'n klein dingetje als een mug.


    We need a bigger boat.