• Waar kijken jullie series op? (Gratis) En hebben jullie aanraders?
    Ik hou van heel erg uiteenlopende series. Van Pll, Awkward, Vikings, How to get away with murder, Under the dome, The 100. etc..
    Dus, als jullie aanraders hebben? En me ook kunnen vertellen waar jullie ze gratis kijken. c:
    (The Walking Death moet ik nog kijken haha. Had ik er per ongeluk al tussen gezet. )

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 16:24 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Popcorntime?


    Your make-up is terrible

    Couchtuner


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Needles schreef:
    Popcorntime?


    Bij popcorntime lopen ze bij mij de hele tijd vast. Dus dat vind ik niet handig - en vervelend.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    http://www.thedaretube.com/tv/
    Het is wel zonder Nederlandse ondertiteling.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    http://thewatchseries.to/

    Hele hoop advertenties, maar dan heb je ook wat! Goede kwaliteit!
    Van wat voor soort series houd je? ik heb er namelijk GENOEG haha


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Coke and Popcorn (als je op de site komt, bovenin de groene balk op het tabblad tv section klikken en dan wijst het voor zich.)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    wat voor computer heb je, want op mijn oude windows computer deed popcorntime het prima maar nu op mijn mac gaat het steeds slechter.


    Hard Work. Tolerance. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff No Matter What They Say.

    FOxlove schreef:
    http://thewatchseries.to/

    Hele hoop advertenties, maar dan heb je ook wat! Goede kwaliteit!
    Van wat voor soort series houd je? ik heb er namelijk GENOEG haha


    Van heel uiteenlopende. Eigenlijk van alles wel, als het maar niet te romantisch is. (:
    Hoe werkt je site precies? Moet je op die links klikken? Ik snap het niet helemaal en wil niet overal op klikken...

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 16:21 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Volg je Fear the walking dead al? ;3


    Your make-up is terrible

    Ik zal je straks een lijst geven van wat ik wil zien en heb gezien, dan kan je nog kiezen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Heb je Grimm of Falling Skies al eens gekeken? (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Popcorn Time of zelf torrenten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Fukari schreef:
    Heb je Grimm of Falling Skies al eens gekeken? (:

    Nee. Waar kijk je ze op? Ik snap niet precies hoe de sites werken waar de linkjes hier staan.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Popcorntime, voornamelijk. Het is handig om je serie aan te zetten, zodra het begint op pauze te zetten en dan te wachten tot het blauwe balkje onderaan volledig is. Dan kun je - je series zonder vastlopingen kijken.

    Als serie kan ik Teen Wolf en The Flash aanraden.


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    Ik kijk de meeste series op Netflix.