• Slimme ik draai de dop van de pot met chloortabletten voor het zwembad open. Opeens krijg ik een stofwolk met de geur van chloor in mijn neus, niet echt de geur van chloor alleen, maar echt de poeder en chloor gemend. Bah, serieus het is een vieze geur en nu blijf ik het ruiken, lijkt alsof ik niks anders meer ruik op dit moment. Het sloeg opeens in mijn hoofd, haha


    16 - 09 - '17

    WildSprinkle schreef:
    Wel Sylvie, Goodluck :Y)
    And may you be smarter in the future (lol)
    Hhaha xD


    Sshhhttt Gail!


    16 - 09 - '17

    Jankowski schreef:
    Of heb je dat ook niet thuis?!


    Wat human being heeft dat niet in huis :P


    -

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Jawel, hoe moet ik mijn tanden anders poetsen? O_O
    Maar, ik heb t dus geprobeerd, maar dat helpt niet echt ..
    Oh vreemd.. Het zou moeten werken.. Van koffiebonen ben ik honderd procent zeker dat het helpt!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    WildSprinkle schreef:
    (...)

    Wat human being heeft dat niet in huis :P
    Was grapje, kiddo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jankowski schreef:
    (...)Oh vreemd.. Het zou moeten werken.. Van koffiebonen ben ik honderd procent zeker dat het helpt!



    Bwa, het gaat precies toch iets beter


    16 - 09 - '17

    waarschijnlijk een kleine concentratie chloorgas? (een grote zou je namelijk vanbinnenuit verbranden :Y))


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    waarschijnlijk een kleine concentratie chloorgas? (een grote zou je namelijk vanbinnenuit verbranden :Y))


    O_O


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    O_O
    Wat het is waar hoor!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)Wat het is waar hoor!


    Omg, dat wist ik niet eens ...


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Omg, dat wist ik niet eens ...
    haha er komt meestal aan lage concentraties voor ook ik zwembaden soms, maar niet veel. En als het in hoge voorkomt...
    Ze wilden het gebruiken in de holocaust stel je voor


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)haha er komt meestal aan lage concentraties voor ook ik zwembaden soms, maar niet veel. En als het in hoge voorkomt...
    Ze wilden het gebruiken in de holocaust stel je voor


    Oh dear ..


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Oh dear ..
    maar voor de rest je wordt er een beetje licht van in je hoofd, maar het zal wel wegtrekken hoor en meestal is het gelig van kleur als er veel is... ziet er echt goor uit


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)maar voor de rest je wordt er een beetje licht van in je hoofd, maar het zal wel wegtrekken hoor en meestal is het gelig van kleur als er veel is... ziet er echt goor uit


    Ik ben niet licht in mijn hoofd haha, het sloeg gewoon even hard in mijn hoofd door de felle geur. En wat wordt gelig?


    16 - 09 - '17

    Als zwemmer heb ik hier ervaring mee. De ventilatie valt regelmatig uit en dan wordt het hele freaking zwembad geëvacueerd.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ik ben niet licht in mijn hoofd haha, het sloeg gewoon even hard in mijn hoofd door de felle geur. En wat wordt gelig?
    chloorgas :Y) of ja het sloeg in je hoofd is ook goed xD, zoals de geur van ... javel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque