• De vijf jongens van One Direction zitten in hun vliegtuig naar de Canarische eilanden. Ze gaan op vakantie om even uit te rusten. Ze zijn door het harde werken namelijk allemaal lichtelijk overspannen, en kunnen wel wat ontspanning gebruiken. Maar de reis verloopt niet zo soepel, helemaal niet zelfs. Het vliegtuig stort neer, op een onbewoond eiland. Geen van allen hebben ze een idee waar ze zijn. Maar ze zijn niet de enigen die de ramp overleefd hebben. Er zijn namelijk vijf meiden, die ook nog in leven zijn. Maar daar houdt het dan ook op, al zijn tien overlevenden nog best veel voor een vliegtuigongeluk. Het vliegtuig is kapot en in brand gevlogen, waaraan zij dus nog net op tijd aan ontsnapt zijn. Dit betekent wel dat alle bagage niet meer te redden valt. Ze hebben dus helemaal niets, behalve de kleren die ze aan hebben. Geen telefoon, en ook geen andere communicatiemiddelen. Conclusie: Ze zitten op het eiland vast zonder dat iemand, op hen na, dat weet. En dus moeten ze zien te overleven tot iemand ze ontdekt en red. Maar zie nog maar eens te overleven op een eiland waar je niets hebt behalve elkaar, een groot oerwoud en de zee om het eiland heen.


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis Tomlinson || Licorne
    - Liam Payne || Fericire
    - Niall Horan || Aquari
    - Harry Styles || quin98
    - Zayn Malik || Appa


    De meiden:
    - Vanity Sinclair || Alecia
    - Savannah Hillary George || Malino
    - Avalon Montõja-Reaser || Limits
    - Phoebe Charley Lore || Paynez
    - Ohndrea “Andie” Dawnson || Rider


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Geslacht:
    Uiterlijk (met foto):
    Innerlijk (liefst zo uitgebreid mogelijk):
    Familie:
    Extra:


    De regels:
    - Geen oneliners. Probeer minimaal 4 regels vol te schrijven.
    - Probeer eens in de 3 dagen te posten. Het is niet erg als het niet lukt, maar wacht ook niet te lang a.u.b.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Geen perfecte personages!
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Naamsveranderingen of lange tijd niet kunnen reageren, graag doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Alleen ik maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie OOC, IC mag het natuurlijk wel.
    - 16+ mag.
    - Het is misschien handig de regels af en toe opnieuw door te lezen, mocht ik wat aanpassen.
    - Als je iets niet snapt, mag je het natuurlijk altijd vragen (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 20:40 ]


    "Family don’t end in blood”

    Appa schreef:
    Zie je Niall al zitten met een zelfgemaakt hengeltje in de zee voor vissen te vangen?


    Oh wauw. Ik zie dat nu echt voor me (cat).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)

    Oh wauw. Ik zie dat nu echt voor me (cat).


    Ik hou van sarcasme.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aloha.

    Limits schreef:
    Aloha.


    Hi.
    Zou je misschien je rol verder in willen vullen? (Het innerlijk zou nog uitgebreider worden)


    "Family don’t end in blood”

    Wanneer gaan we beginnen? ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Wanneer gaan we beginnen? ;D.


    Als Aquari en Limits hun rol verder ingevuld hebben ;D
    (Ik heb het Limits zoals je zag het net via het topic gevraagd, en Aquari heb ik een GB gestuurd. Anders kan ik Limits ook altijd nog een GB sturen, als ze het hier niet leest.)
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Als Aquari en Limits hun rol verder ingevuld hebben ;D
    (Ik heb het Limits zoals je zag het net via het topic gevraagd, en Aquari heb ik een GB gestuurd. Anders kan ik Limits ook altijd nog een GB sturen, als ze het hier niet leest.)
    Xxx


    Ik hoop dat dat snel is. Anders zit ik in Rome voor we beginnen :(


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ik hoop dat dat snel is. Anders zit ik in Rome voor we beginnen :(


    Wanneer ga je naar Rome?


    "Family don’t end in blood”

    Rider schreef:
    (...)

    Ik hoop dat dat snel is. Anders zit ik in Rome voor we beginnen :(


    Ik heb het aangepast. :3

    Limits schreef:
    (...)

    Ik heb het aangepast. :3


    Oke! Nu alleen Aquari nog ^^


    "Family don’t end in blood”

    Rol:
    Één van de meisjes.
    Naam:
    Avalon Montõja-Reaser.
    Leeftijd:
    Avalon is negentien jaar.
    Nationaliteit:
    Ava is half Spaans, half Brits. Haar moeders achternaam is Montõja en die van haar vader Reaser.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Uiterlijk (met foto):


    Avalon heeft donkerblonde/lichtbruine haren en groene ogen. Haar gezicht is egaal en meestal draagt ze een beanie met zonnebril, aangezien ze soms nogal onzeker is. In haar ogen is meestal een vrolijke en liefdevolle twinkeling te vinden. Ze heeft kleine oren, die vaak bedekt zijn onder haar haar. Ze heeft een sportieve bouw aangezien ze erg vaak voetbalt, en op hoog niveau. Ze gaat zes keer in de week naar de sportschool, vooral voor haar conditie. Avalon heeft absoluut geen buikspieren en die wilt ze ook liever niet aangezien ze dat lelijk vind staan. Ze heeft een paar tattoos op haar rug: eentje net boven haar kont, eentje bij haar lies, en eentje op haar enkel. Elke tattoo heeft een betekenis. Avalon heeft een buikpiercing, waar ze erg trots op is.
    Innerlijk (liefst zo uitgebreid mogelijk):
    Avalon is een heel spontaan meisje, ze heeft veel fantasie en de meesten beschrijven haar als de grappige. Ze is altijd in voor een geintje, maar heeft vaak stemmingswisselingen. Ze is ook vaak overenthousiast en dan kan ze irritant worden. Ze kan ook snel boos worden en is gauw op haar teentjes getrapt. Als ze erachter komt dat ze ongelijk heeft, discusseert ze wel verder aangezien ze heel koppig is. Ze heeft ook een stille kant en dan houd ze ervan om te lezen. Avalon staat erg positief in het leven en ziet van vele dingen het goede in, zo ook in mensen. Dit is één van haar beste eigenschappen. Ze is ook erg sportief: ze voetbalt op erg hoog niveau en vliegt de hele wereld over om deel te nemen aan wedstrijden.
    Familie:
    Ava heeft een familie bestaande uit negen personen. Haar vader, moeder, drie zusjes, vier broertjes en zichzelf. Ze zijn allemaal erg hecht met elkaar en doen dan ook alles samen. Avalon is een echt familie-persoon.
    Extra:


    Finished c; zeg maar als er nog iets veranderd moet worden.

    Licorne schreef:
    (...)

    Oke! Nu alleen Aquari nog ^^


    Ik maak het zo snel mogelijk af.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    (...)

    Ik maak het zo snel mogelijk af.


    Yay!
    Ik kijk nu the sixth sense, lol. [random]

    Licorne schreef:
    (...)

    Wanneer ga je naar Rome?


    Dinsdag tot zondag, maar daarna ga ik ook niet meer op vakantie, dus kan ik zo goed als alle dagen reageren c:


    Happy Birthday my Potter!

    Aquari schreef:
    (...)

    Ik maak het zo snel mogelijk af.


    Zou je hem misschien vanavond nog verder in kunnen vullen? Of anders morgenochtend? Dan kan ik morgen het eerste speeltopic openen (:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 22:43 ]


    "Family don’t end in blood”