• Dag Q-leden,

    Ik weet niet of anderen het ook voorhebben, maar als ik op Quizlet ga, springt er opeens een beeld aan de linkerkant van mijn scherm die een soort lijst met quizzen weergeeft (Pregnant Quiz, Quiz Patente, ADHD Quiz, GK Quiz). Ik heb dit pas sinds vandaag.
    Ligt dat aan mijn computer of aan Quizlet zelf? Hebben jullie dat ook?

    Mvg,
    QuestToAsk

    Ik heb hier geen last van.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    Ik heb hier geen last van.


    26 - 02 - '16

    De pagina een keer vernieuwen. Maar nee, ik heb dit niet.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 20:17 ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Pagina vernieuwen helpt niet. Het is echt raar, het komt er zo de hele tijd ingesprongen en het is alleen bij Quizlet, op geen enkele andere site.

    QuestToAsk schreef:
    Pagina vernieuwen helpt niet. Het is echt raar, het komt er zo de hele tijd ingesprongen en het is alleen bij Quizlet, op geen enkele andere site.


    Misschien dat het aan je internet ligt? Ik heb bijvoorbeeld Google Chrome & Internet Explorer. Als er iets mis gaat bij Quizlet, kan ik kijken of het bij het andere internetprovider hetzelfde is.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)

    Misschien dat het aan je internet ligt? Ik heb bijvoorbeeld Google Chrome & Internet Explorer. Als er iets mis gaat bij Quizlet, kan ik kijken of het bij het andere internetprovider hetzelfde is.


    Ik denk dat je internetbrowser bedoelt. Als je bij een andere internet provider wilt kijken zou je b.v. met het netwerk van je buren verbinding moeten maken.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Je hebt gelijk. Op Mozilla heb ik nergens last van, dus het kan aan Chrome liggen bij mij. Bedankt!

    Sketches schreef:
    (...)

    Ik denk dat je internetbrowser bedoelt. Als je bij een andere internet provider wilt kijken zou je b.v. met het netwerk van je buren verbinding moeten maken.

    Omygod, ja! Ik kon niet op het woord komen haha!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    QuestToAsk schreef:
    Je hebt gelijk. Op Mozilla heb ik nergens last van, dus het kan aan Chrome liggen bij mij. Bedankt!


    Graag gedaan!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.