• Ik zit dus met een probleem:

    Ik heb ruzie met één van mijn beste vriendinnen, en nu ben ik zo goed als vriendloos.
    Het is eigenlijk begonnen bij een spelletje: de ene legt zijn hand op je wang, slaat, maar trekt het net weg voor hij of zij je echt slaat. Zij was dus net iets te laat, en sloeg op mijn gezicht.
    Voor de grap sloeg ik terug (misschien net iets harder, anyway. Ik was vooral geïrriteerd dat ze ermee lachte en dat het best wel pijn deed), en toen werd zij kwaad en kon enkel nog maar negatieve dingen over me zeggen.
    Wat er dus op neer komt dat ik vriendloos ben, want mijn 3 andere vriendinnen lopen altijd bij iemand anders...
    En ik moet ook eerlijk toegeven dat ik helemaal geen spijt heb...

    Weet iemand wat ik moet doen???


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lolicia schreef:
    Als ze niet met je wil praten om zo'n klein dingetje, vraag ik mezelf meer af hoe zij jullie vriendschap ziet? Misverstanden kunnen gebeuren en dat ze daar meteen boos om word, vind ik persoonlijk, nogal raar. Geef het nog even wat tijd, het komt wel goed. It always does.


    Sorry hoor, dit hoort je ogen eigenlijk te openen. is ze wel een echte vriendin als ze voor zoiets stoms je gaat negeren?


    -

    WildSprinkle schreef:
    (...)

    Sorry hoor, dit hoort je ogen eigenlijk te openen. is ze wel een echte vriendin als ze voor zoiets stoms je gaat negeren?


    Ik weet het niet... in het begin was het allemaal heel leuk enzo, marruu... ze begint de laatste tijd heel neerkijkend te doen... ik weet niet wat ik ervan moet denken...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thorn schreef:
    (...)

    Ik weet het niet... in het begin was het allemaal heel leuk enzo, marruu... ze begint de laatste tijd heel neerkijkend te doen... ik weet niet wat ik ervan moet denken...

    Dan is ze waarschijnlijk geen echte vriendin

    Humphries schreef:
    (...)
    Dan is ze waarschijnlijk geen echte vriendin


    Heb ik ook al aan gedacht, ze is ook opportunistisch enzo, maar het grootste probleem was, dat ik het haar niet durfde zeggen...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thorn schreef:
    (...)

    Ik weet het niet... in het begin was het allemaal heel leuk enzo, marruu... ze begint de laatste tijd heel neerkijkend te doen... ik weet niet wat ik ervan moet denken...

    Dan heeft ze je vast gebruikt ofzo. Sorry dat het bot overkomt, maar soms moet je feiten gewoon onder ogen komen. Kan even pijn doen, maar later ben je sterker en heb je meer inzicht in zulke situaties.


    -

    WildSprinkle schreef:
    (...)
    Dan heeft ze je vast gebruikt ofzo. Sorry dat het bot overkomt, maar soms moet je feiten gewoon onder ogen komen. Kan even pijn doen, maar later ben je sterker en heb je meer inzicht in zulke situaties.


    Kan best wezen.
    Het feit dat ze bij me loopt als ze ruzie heeft met anderen, en niet als die opgelost is, kan daar wel op wijzen...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thorn schreef:
    (...)

    Kan best wezen.
    Het feit dat ze bij me loopt als ze ruzie heeft met anderen, en niet als die opgelost is, kan daar wel op wijzen...


    Aha, dat herken ik, ik kende ooit ook zo iemand die me alleen opzocht als ze zelf niemand had, was niet echt een echte vriendin moet ik zeggen ;s


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Aha, dat herken ik, ik kende ooit ook zo iemand die me alleen opzocht als ze zelf niemand had, was niet echt een echte vriendin moet ik zeggen ;s


    Dat gevoel heb ik dus ook... het is gewoon pijnlijk als je de hele tijd alleen loopt...

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 22:28 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thorn schreef:
    (...)

    Dat gevoel heb ik dus ook... het is gewoon pijnlijk als je de hele tijd alleen loopt...


    Dat snap ik, maar denk toch dat het beste is zoals andere hier al zeiden om andere vriendinnen te gaan zoeken, ook al is dat moeilijk


    16 - 09 - '17

    Thorn schreef:
    (...)

    Kan best wezen.
    Het feit dat ze bij me loopt als ze ruzie heeft met anderen, en niet als die opgelost is, kan daar wel op wijzen...

    Wel, lieve schat, je heb je eigen mysterie zo opgelost.

    Ik wil nu gewoon aanduiden nu dat zo iemand je vriendschap echt niet waar is. Zoek vrienden die je vriendschap waarderen en die het vooral verdienen.


    -

    WildSprinkle schreef:
    (...)
    Wel, lieve schat, je heb je eigen mysterie zo opgelost.

    Ik wil nu gewoon aanduiden nu dat zo iemand je vriendschap echt niet waar is. Zoek vrienden die je vriendschap waarderen en die het vooral verdienen.


    Ik ben het op dit vlak met je eens, maar mijn grootste probleem zit 'm in het feit dat ik 5 jaar gepest ben geweest omdat ik geen vrienden had, en dat niemand me echt mag... door de roddels. En ok, ik ben misschien niet de gemakkelijkste of normaalste, maar toch...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thorn schreef:
    (...)

    Ik ben het op dit vlak met je eens, maar mijn grootste probleem zit 'm in het feit dat ik 5 jaar gepest ben geweest omdat ik geen vrienden had, en dat niemand me echt mag... door de roddels. En ok, ik ben misschien niet de gemakkelijkste of normaalste, maar toch...


    Awh ;s
    Maar je komt echt wel mensen tegen die je zullen waarderen en respecteren om hoe je bent.


    16 - 09 - '17

    Thorn schreef:
    (...)

    Ik ben het op dit vlak met je eens, maar mijn grootste probleem zit 'm in het feit dat ik 5 jaar gepest ben geweest omdat ik geen vrienden had, en dat niemand me echt mag... door de roddels. En ok, ik ben misschien niet de gemakkelijkste of normaalste, maar toch...


    Awh <3. Ik herken me hierin. Ik werd dit schooljaar zelf gepest. Later zelfs weggepest. Op mijn vorige school, zal ik een lesbi zijn als ik roddels moet geloven. Als je ooit met iemand wil praten kan je me altijd mailen.


    -

    Thorn schreef:
    (...)

    Ik ben het op dit vlak met je eens, maar mijn grootste probleem zit 'm in het feit dat ik 5 jaar gepest ben geweest omdat ik geen vrienden had, en dat niemand me echt mag... door de roddels. En ok, ik ben misschien niet de gemakkelijkste of normaalste, maar toch...

    Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik ben nooit een ster geweest in vrienden maken, maar toen ik naar het MBO ging, werd ik nogal de grond ingeboord. Dus ik snap dat het moeilijk is, maar ik zou toch een poging wagen.

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Awh ;s
    Maar je komt echt wel mensen tegen die je zullen waarderen en respecteren om hoe je bent.


    Dat hoop ik.
    Ik heb nog 1 vriendin die dat doet, maar die zit in een andere klas, en heeft daar ook vriendinnen, dusja...
    Anyway, thanks!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried