• vind ik dan tenminste :Y)
    24 augustus 2011 om 13:33 uploadde ik het eerste hoofdstuk van een story. Het was de eerste keer dat ik echt iets schreef en heel enthousiast was ik er ook niet echt over. Ik was vooral begonnen met schrijven omdat een iemand een personage wat ik had ingeleverd voor een rollenwedstrijd heel interessant vond en er meer over wilde horen. Ik dacht toen dat ik haar best een lol kon doen en het verhaal kon uitschrijven in 40.000 woorden. Ik had die dag alleen al bijna 3000 woorden geschreven en verwachtte dus dat ik een maand of vier bezig zou zijn. Één grove onderschatting en twee jaar en 110719 woorden later is mijn verhaal eindelijk af! Dus krijgt iedereen taart :Y)

    Mede doordat het zo lang geduurd heeft ben ik al maandenlang al mijn lezers kwijt maar dat boeit me eigenlijk niet zo veel: Een verhaal moet een einde hebben. Ook al had ik het nog zo druk met universiteit toch schreef ik altijd een beetje om mijn hersens weer wat rust te geven, totdat de personages weer door mijn hoofd gingen spoken. En toch was het vreemd genoeg heel erg moeilijk om dat einde te schrijven: Het is nu echt afgelopen en dat voelt... vreemd. Twee jaar ben je ergens mee bezig en dan is het voorbij. En wat dan? Ergens voelt het ook alsof ik iemand kwijt ben die ik al heel mijn leven ken. Een vreemd, bitterzoet gevoel.

    Enfin, taart!



    wie heeft verder allemaal een verhaal afgeschreven? Hoeveel woorden? Hoe lang deden jullie erover? Wat deden jullie toen jullie het af hadden? Deel het hierzo! :D


    quidquid excusatio prandium pro



    PARTEEEH.


    Ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt ö

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:55 ]

    Mij lukt het nooit om eentje af te krijgen, haha.

    Gefeliciteerd!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb nooit echt een verhaal afgerond. Ik heb er wel veel geschreven though. Ik wil Levensruil graag afronden (;
    Gefeliciteerd btw.


    26 - 02 - '16

    Ik hoop nog steeds dat ik ooit een verhaal afschrijf, ooit.
    Maar gefeliciteerd, ik begrijp het dat je blij en opgelucht ben dat hij afgerond is.


    Chaos is a ladder.

    Limits schreef:



    PARTEEEH.


    Ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt ö


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Congratz!!!

    Ik heb al redelijk wat verhalen afgerond. Maar dat waren/zijn allemaal Stand Alones, dus die tellen niet mee. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alecia schreef:
    Ik heb nooit echt een verhaal afgerond. Ik heb er wel veel geschreven though. Ik wil Levensruil The Producer graag afronden (;
    Gefeliciteerd btw.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alecia schreef:
    Ik heb nooit echt een verhaal afgerond. Ik heb er wel veel geschreven though. Ik wil Levensruil graag afronden (;
    Gefeliciteerd btw.


    Abelard schreef:
    Mij lukt het nooit om eentje af te krijgen, haha.

    Gefeliciteerd!


    Limits schreef:



    PARTEEEH.


    Ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt ö


    Amateurs, ik begin voor het eerst van mijn leven randomly te schrijven en ik krijg hem wel af! :D
    Nah, maar maak jullie verhalen af! Ieder verhaal moet een einde hebben :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Conquistador schreef:
    Congratz!!!

    Ik heb al redelijk wat verhalen afgerond. Maar dat waren/zijn allemaal Stand Alones, dus die tellen niet mee. :'D


    Hoe lang waren die? :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Gefeliciteerd!
    Ik ben nog bezig met een verhaal, dat ik zeker wil afschrijven! Tis alleen dat ik de afgelopen tijd erg weinig geschreven heb. Soms duurde het gewoon 2 maanden voordat ik weer wat op papier had staan voor dat verhaal.


    Stenenlikker

    Gefeliciteerd!
    Ik heb eens een kort verhaal geschreven en afgerond, mijn enige haha. Helaas was het een fanfic en tel ik hem niet meer echt mee.


    Your make-up is terrible

    Cuthalion schreef:
    Gefeliciteerd!
    Ik ben nog bezig met een verhaal, dat ik zeker wil afschrijven! Tis alleen dat ik de afgelopen tijd erg weinig geschreven heb. Soms duurde het gewoon 2 maanden voordat ik weer wat op papier had staan voor dat verhaal.


    heheh, ik ken het D: Hou vol en heb geduld! ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Hoe lang waren die? :P


    Niet lang! :'D

    Hier en hier kun je ze vinden. In de 2e link kun je mijn langste vinden, en die is ook nog eens in het Engels. En daardoor barslecht, vind ik. Ik ga 'm binnenkort ook in het Nederlands schrijven in de hoop dat ie dan beter is. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En wanneer verschijnt er iets van jou in de boekwinkels? :Y)

    AWESOME! En waarschijnlijk zullen het bij mij altijd woorden blijven, maar geen daden... lack of discipline.

    Dat ik er nog vaak langs moge scrollen. Hoezee, hoezee, hoezee!



    Honey Boo Boo voor jou.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 21:02 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    Gefeliciteerd!
    Ik heb eens een kort verhaal geschreven en afgerond, mijn enige haha. Helaas was het een fanfic en tel ik hem niet meer echt mee.


    Fanfic D: Hm, je leek me niet echt het gillende fangirl type!



    Maar ga je denk je ooit iets afschrijven?


    quidquid excusatio prandium pro