• Goedemorgen !!

    ik zat al een hele tijd na te denken over een tattoo.
    vlinders vindt ik heel erg mooi, maar wil het ook simpel houden.
    nu heb ik iets moois gevonden op Google.
    zie hier mijn (aankomende) tattoo :



    ik neem het rechter plaatje zonder die puntjes aan de onderkant van de vleugels.

    Mooi of niet ?!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wauw dat vind ik mooi (: Ik wil misschien later ook een kleine tattoo op mijn pols


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Die rechtse is heel erg mooi! Simpel, niet té opvallend.. Ik denk erover om ook zo'n klein dingetje op mn pols te nemen.


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Die rechter lijkt op het vlindertje van Paramore.

    Ik vind de rechter erg mooi!
    Ik wil graag een ankertje op mijn enkel, erg origineel ik weet het, maar ik vind dat zo mooi!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    I don't really like it, to be honest.
    I prefer colour tattoos, and then preferably ones with an emotional meaning.
    (It might have an emotional meaning for you, I don't know that of course. ^^)

    Maar zolang jij het maar leuk vind en er een lange tijd over na hebt gedacht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sofinite schreef:
    Die rechter lijkt op het vlindertje van Paramore.

    This.
    Javert schreef:
    I don't really like it, to be honest.
    I prefer colour tattoos, and then preferably ones with an emotional meaning.
    (It might have an emotional meaning for you, I don't know that of course. ^^)

    Maar zolang jij het maar leuk vind en er een lange tijd over na hebt gedacht.

    And this.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik vind het zo standaard... Maar goed, als je het leuk vind. Ik zou voor links gaan, de rechter bevalt me niet op een of andere manier.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Javert schreef:
    I don't really like it, to be honest.
    I prefer colour tattoos, and then preferably ones with an emotional meaning.
    (It might have an emotional meaning for you, I don't know that of course. ^^)

    Maar zolang jij het maar leuk vind en er een lange tijd over na hebt gedacht.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wil een iets van een roos met doornen. Ik ga er eerst nog goed over nadenken.

    Zoiets zeg maar:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 15:44 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vind het mooi! Zolang het voor jou maar een betekenis heeft!

    Ik vind 't altijd zo flauw dat mensen gaan zeggen dat het standaard is, of niet mooi omdat je niet direct een betekenis erachter kan verzinnen. Er zijn duizenden mensen met een vlinder en misschien wel honderden redenen daarvoor :')


    To infinity and beyond •

    Javert schreef:
    I don't really like it, to be honest.
    I prefer colour tattoos, and then preferably ones with an emotional meaning.
    (It might have an emotional meaning for you, I don't know that of course. ^^)

    Maar zolang jij het maar leuk vind en er een lange tijd over na hebt gedacht.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    majorlazer schreef:
    Ik vind het mooi! Zolang het voor jou maar een betekenis heeft!

    Ik vind 't altijd zo flauw dat mensen gaan zeggen dat het standaard is, of niet mooi omdat je niet direct een betekenis erachter kan verzinnen. Er zijn duizenden mensen met een vlinder en misschien wel honderden redenen daarvoor :')

    Netjes Woodstockie..
    Zeker weten..
    MAar denk der goed overna, want eenmaal die der zit kan die niet meer weg he...

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    majorlazer schreef:
    Ik vind het mooi! Zolang het voor jou maar een betekenis heeft!

    Ik vind 't altijd zo flauw dat mensen gaan zeggen dat het standaard is, of niet mooi omdat je niet direct een betekenis erachter kan verzinnen. Er zijn duizenden mensen met een vlinder en misschien wel honderden redenen daarvoor :')

    Als ik heel eerlijk ben vind ik er niks aan en is het zo onorigineel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."