• Ik heb een idee voor een RPG
    Het speelt zich af in een dorpje in Amerika.

    Wat als er verschillende families waren die al eeuwen lang in een dorpje woonden.
    Twaalf families, die nooit buiten het dorpje waren geweest.
    Twaalf families, die vervloekt zijn.
    Families met heel veel geheimen en mysterie.
    We weten allemaal wat er in de geschiedenis was gebeurd.
    En wie de familieleden uit de stambomen zijn.
    Maar wat als er veel mysterie in een familie afspeelt met zoveel duistere geheimen?

    al voor de onafhankelijkheidsoorlog in Amerika waren er familieleden die in een dorpje van de dertien kolonies woonden. (Dat vroeger Amerika was)
    Sinds die onafhankelijkheidsoorlog veranderde er alles. Twaalf soldaten (Voorvaders) Die tijdens de oorlog tegen elkaar op de vuist waren, maar nog niet wisten dat hun familie voor eeuwig vervloekt werden. Vervloekt door een strijd. Een strijd over een bepaalde voorwerp, die zo mysterieus en tegelijkertijd duisternis met zich meebracht. Maar sinds de twaalf families vervloek zijn kunnen de twaalf families niet meer de stad uit. En als één van hun toch de stad uit gingen dan zal er iets ergs met een persoon gebeuren. 230 jaar laten zijn er nakomelingen van ze geboren. Jongeren die in het dorpje opgroeide maar nooit buiten het dorpje waren geweest. Alle twaalf krijgen ze te horen dat ze de grens nooit mogen betreden, maar alles kan veranderen.
    Wat als de vloek opgeheft kan worden?

    Er zullen verder ook nog problemen komen en duistere mysteries die ze moeten oplossen.




    [ bericht aangepast op 12 okt 2017 - 16:35 ]


    Nobody Say It was easy

    Ik vind het wel cool klinken, als ik tijd heb, doe ik mee ^^


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Ik vind het wel cool klinken, als ik tijd heb, doe ik mee ^^


    De RPG is open!


    Nobody Say It was easy