• Wat een geweldige film is dat zeg... Channing Tatum 10+, romantiek 10+, drama 10+. Iemand die deze ook gezien heeft en deze mening met mij deelt?

    Ik ga even de trailer opzoeken :3

    Ik heb het gezien en de film vind ik wel mooi, alleen het einde is zo jammer. Ik had graag nog willen zien hoe het verder zou zijn gegaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mooie film.
    Maar niet om de acteurs of de actrices. Mooie thema's vooral.
    Autisme, liefde voor familie en dé geliefde, conformisme in the army,...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja inderdaad, mij sprak het autisme thema in de film me vooral aan aangezien ik er veel in herkende dus dat was zeker ook een pluspunt.

    Erg goede film! Ik heb hem al meerdere malen gezien! Amanda Seyfriend en Chaninng Tatum zijn echt goed in die film en de verhaallijn is ook echt prachtig! (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het boek was ook echt goed :'D and Channing Tatum... Ahh I want to sit on his face O.O

    Ik vond hem niet zo geweldig. Geef mij maar The Notebook.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik moet echt niks van die meuk hebben..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gezien ja, maar deel niet dezelfde mening. Het is echt zo'n meidenfilm en die romantiek is zó onrealistisch. Vind het een kleffe bedoening.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind het een geweldige film. Ik moest ook een keertje huilen bij die film. Alleen ik was niet zo gerustgesteld bij het einde...


    Chaos is a ladder.

    Ik vind het een geweldige film. Ik neem me ook al een hele tijd voor om het boek eens te lezen, maar dat is er nog niet van gekomen. Misschien deze vakantie :]


    The truth may be orange!

    Ik heb een hekel aan die film, want hij scoort bij mij alleen maar een 10+ op mijn forever alone gevoel. (cat)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Sinistre schreef:
    Ik moet echt niks van die meuk hebben..


    26 - 02 - '16

    Sinistre schreef:
    Ik moet echt niks van die meuk hebben..


    No growth of the heart is ever a waste

    Nah,eerst was ik heel enthousiast,maar daarna was het toch niet wat ik had gehoopt.
    Ik vond het vooral zielig voor de vader van John.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.