• Hoop dat 't topic goed staat en 't een genoeg duidelijke titel is :3

    Ik zit op een laptopje en daarop zit Microsoft word 2007. Eerst kon ik die gewoon gebruiken, maar nu plots, vraagt ie een "productcode" op. Als ik dit wegklik, dan is heel word vergrendeld en kan ik er niks mee doen. Ik moet dus die productcode opgeven.
    Heeft iemand enig idee wat dit is? Het schijnt op het doosje te moeten staan van de software, maar dat heb ik allang niet meer dus ik weet nu niet wat te doen.
    Ik heb hele langzame internet, dus online werken of programma's downloaden is niet echt een optie, tenzij het iets is waardoor het echt gelijk werkt, dan heb ik er wel een paar uur voor over.

    Dus heeft iemand misschien voor mij een productcode of een andere manier om dit op te lossen? Want ik wil echt heel graag op word, want ik kan nu niet schrijven en van mn documentjes die ik al heb kan ik niks meer kopieren en ik erger me er echt helemaal dood aan.

    Thank you!

    Edit: Productcode zoeken mag niet van de mods, zie ik net, sorry daarvoor, spijt me zeer mods. Maarja, laat maar zitten dan, heel erg bedankt voor wie heeft geholpen en ik vrees dat ik dus wordloos ben en blijf. Bedankt!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 22:21 ]


    “Love is a contradiction.”

    Je kan je bestanden nog wel via de mail verzenden, dus als je nog ergens op een pc kan, kun je iig verder.
    Zelfde probleem gehad (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je kan op internet vast wel een code vinden (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Uhm, je zult toch echt dat dooske nodig hebben,helaas. Of illegaal eentje zoeken op internet ;)

    Taize schreef:
    Je kan je bestanden nog wel via de mail verzenden, dus als je nog ergens op een pc kan, kun je iig verder.
    Zelfde probleem gehad (cat)

    Ik ben op vakantie en ik heb een laptopje mee en dat is dan ook het enige dat ik mee heb, dus een andere pc ziet er niet in =(

    Weatherby schreef:
    Je kan op internet vast wel een code vinden (:

    Internet is te langzaam voor Google, stom ding. Even in 't topic zetten anders of iemand een code voor me wil zoeken, dankjewel!


    “Love is a contradiction.”

    Das kut.
    Gebruik zolang kladblok anders? En misschien kun je je bestanden nog wel lezen maar niet bewerken? Kon ik wel althans.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zo opt eerste zicht vind ik ook geen code hoor ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -niet alleen links plaatsen van downloads, maar ook illegale productcodes plaatsen is verboden. Mvg, de moderators-

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 aug 2011 - 22:20 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    Ik weet het, ik ben een held. (ik hoop dat het werkt haha)

    Hij zegt "de productcode is onjuist. controleer de productcode en voer deze opnieuw in" =(
    Toch heel erg bedankt voor het proberen!

    Misschien ligt de productcode ook eraan welke versie van word het is? Dat een code van word 2010 niet op 2007 kan? Of brabbel ik nu iets heel doms?

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 aug 2011 - 22:20 ]


    “Love is a contradiction.”

    Haha als je nog een code vindt wil ik die ook graag (a)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Een prductcode is gekoppeld aan de software, wat dus botweg inhoudt dat maar de helft van de codes die je kunt vinden bv. Zullen werken. Snap je?

    Bladiebla, ipad is typefouten -.-

    Mensen, géén productcodes in dit topic plaatsen aub. Dat is net zo verboden als het plaatsen van downloadlinks.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ballad schreef:
    (...)
    Hij zegt "de productcode is onjuist. controleer de productcode en voer deze opnieuw in" =(
    Toch heel erg bedankt voor het proberen!

    Misschien ligt de productcode ook eraan welke versie van word het is? Dat een code van word 2010 niet op 2007 kan? Of brabbel ik nu iets heel doms?


    Dat was een 2007, wacht ik zoek even een andere :c


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    -niet alleen links plaatsen van downloads, maar ook illegale productcodes plaatsen is verboden. Mvg, de moderators-

    Het spijt me zeer, downloadlinks wist ik wel maar productcodes niet, ik dacht, als iemand zelf word heeft en nog een code heeft kan je die wel gebruiken, maar 't mag dus niet. Sorry daarvoor, ik zal in de eerste post zetten dat 't niet mag, bedankt voor de waarschuwing.


    “Love is a contradiction.”

    -

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 22:24 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Sorry lieverd maar ik heb Word 2010, en bij de computer gebruik ik hem niet. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.