• "The hats... the tea... You're psychotic behavior... You think you're the Mad Hatter."

    "My name's Jefferson."




    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 11:53 ]


    help

    Iemand is jaloers Xanthe.

    Lalalala


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    Iemand is jaloers Xanthe.

    Lalalala
    Haha ik ga zo ook lekkere dingen eten :) :P


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)Haha ik ga zo ook lekkere dingen eten :) :P

    Zoals, haha?^^


    •*• Lululu •*•

    LTG

    Net lesje natuurkunde gehad en ook nog iets met decimale, binaire, octale en hexidecimale stelsels extra gehad xD

    Maar hallow allemaal ^^


    Stenenlikker

    * denknietaanthegamedenknietaanthegame*


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    (...)
    Zoals, haha?^^
    Vis, pasta, ijs, hapjes,...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thuis.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    Thuis.
    GIMME THAT PIC


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dempsey schreef:
    * denknietaanthegamedenknietaanthegame*


    Ik verloor het spel.


    help

    Silverton schreef:
    (...)GIMME THAT PIC


    I'll do my best.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oké, ik was zo vrolijk. En nu ben ik weer helemaal pissed off. Ik ben dus dit jaar in plaats van Nederlands Kampioen derde van Nederland geworden. Nou, mijn 'moeder' was echt heel boos. Want ik was niet hoog genoeg geëindigt. Komop, het is van heel Nederland, dit jaar een nog hoger niveau en i ben freaking ZIEK. Ik mocht geen wedstrijden meer rijden. Nu heb ik vandaag en gisteren wel gereden. Maar het zou mijn laatste wedstrijd worden. (Daar was ik niet blij over, maar daar heb ik me overheen gezet.) En nu heeft ze ineens bedacht dat mijn paard weg moet. Mijn paard is mijn alles als het ware, echt. Maar dat k*twijf wilt hem verkopen. Ik betaal hem ZELF. Echt, het is nou niet het meest veilige paard ooit. maar hij is geweldig, en het is mijn enige 'vriend' op dit moment. Omdat ik verder gewoon niemand heb. Ik betaal alles zelf, doe alles zelf, zelfs in mijn rolstoel doe ik alles om hem te kunnen houden, en het lukt me. Ik kan gewoon niet oznder hem. Dat is mijn verjaardagscadeau: Mijn paard gaat weg.
    Serieus, ik heb alles moeten opgeven voor dat hele ziekzijn gebeuren. Ik heb geen toekomst buiten het paardrijden meer, en zelfs dat moet ik opgeven.
    IK BEN GEWOON ZO BOOS.


    Reality's overrated.

    Je kan nu hashtags gebruiken op Facebook.

    O.o


    help

    #ohnee


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lake schreef:
    Oké, ik was zo vrolijk. En nu ben ik weer helemaal pissed off. Ik ben dus dit jaar in plaats van Nederlands Kampioen derde van Nederland geworden. Nou, mijn 'moeder' was echt heel boos. Want ik was niet hoog genoeg geëindigt. Komop, het is van heel Nederland, dit jaar een nog hoger niveau en i ben freaking ZIEK. Ik mocht geen wedstrijden meer rijden. Nu heb ik vandaag en gisteren wel gereden. Maar het zou mijn laatste wedstrijd worden. (Daar was ik niet blij over, maar daar heb ik me overheen gezet.) En nu heeft ze ineens bedacht dat mijn paard weg moet. Mijn paard is mijn alles als het ware, echt. Maar dat k*twijf wilt hem verkopen. Ik betaal hem ZELF. Echt, het is nou niet het meest veilige paard ooit. maar hij is geweldig, en het is mijn enige 'vriend' op dit moment. Omdat ik verder gewoon niemand heb. Ik betaal alles zelf, doe alles zelf, zelfs in mijn rolstoel doe ik alles om hem te kunnen houden, en het lukt me. Ik kan gewoon niet oznder hem. Dat is mijn verjaardagscadeau: Mijn paard gaat weg.
    Serieus, ik heb alles moeten opgeven voor dat hele ziekzijn gebeuren. Ik heb geen toekomst buiten het paardrijden meer, en zelfs dat moet ik opgeven.
    IK BEN GEWOON ZO BOOS.
    Oh wat erg Noek o_O en zeker dan nog omdat je hem ook zelf betaalt en verzorgd


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rydel schreef:
    Je kan nu hashtags gebruiken op Facebook.

    O.o
    YOU SAID WHAT?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque