• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom moeten jullie mij toch altijd hebben en dat de dag vóór mijn verhaardag : (


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Die, school. DIE.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 13:09 ]


    help

    Dat je hond de soms blaft kan me niks schelen, als je telkens naar je hond schreeuwt kan dat me veel meer schelen. Word er echt kwaad van.


    You are beautiful, you are love.

    Hm, Mika of Mirabel is wel een mooie naam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Folklore schreef:
    Dat je hond de soms blaft kan me niks schelen, als je telkens naar je hond schreeuwt kan dat me veel meer schelen. Word er echt kwaad van.


    Zostraks zag ik een hond bij een hotel in de auto zitten, terwijl de mensen lekker in het hotel zaten -.- dat vind ik echt niet kunnen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Anw, y u hate me so much?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damn, ik ben echt moe zeg D:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Milaya schreef:
    (...)

    Zostraks zag ik een hond bij een hotel in de auto zitten, terwijl de mensen lekker in het hotel zaten -.- dat vind ik echt niet kunnen...


    Vet sneu. De gast waar ik het over had is hier op bezoek en kneep zonet 'perongeluk' in het nekvel van z'n hond. Echt, wat heb ik een hekel aan die kerel.


    You are beautiful, you are love.

    Rydel schreef:
    Die, school. DIE.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mijn kitten zit in mijn nek en kijkt mee naar mijn laptop. Nawh.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ugh, ik moet die laptop echt aan de kant zetten en voortgaan met leren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    Ugh, ik moet die laptop echt aan de kant zetten en voortgaan met leren.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Het voelt zo goed even harde muziek te luisteren. Yay voor koptelefoon *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Cats everywhere!


    Your make-up is terrible

    @Sarah, ik zou het altijd leuk vinden en me echt niks uitmaken :'D Free drinks, dat zou zoveel geld schelen als ik uit ga.

    OT: Ik moet nog zoveel doen voor vanavond...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.