• Ja ;D

    We hadden vandaag gym
    Warming up. We moesten rennen, en vaag tikkertje.. toen ging ik door me enkel.

    Daarna gingen we sringen met trampo + mat Alle sprongen moesten we 2 keer doen
    Sprong 1; gewone sprong dat je recht moest enzo
    Sprong 2; hurk sprong
    Sprong 3; Kwart draai
    Sprong 4; halve draai
    Sprong 5; hele draai
    Sprong 6; Spreidsprong

    Nou alle sprongen gingen goed ;D alleen bij sprong 5.. die ging al niet soepel, en toen ik de 2e keer die moest doen ging ik echt door me voet heen o-O ik lande zo raar... deed zeer.. mja ging verder wel goed ;D

    Bij sprong 6 was ik de enige die het goed deed.. ikke trots :$

    Als laatste gingen we hoogspringen met de trampo.

    Ik was heletijd al druk en begon dus echt waziger te zien dan normaal.. en heb al bril maar die heb ik afgedaan bij gym..

    nou we deden met zijn 4tjes.. bij 1.55m ging de laatste af.. IK WON ;D
    Ik helemaal warm en moe.. Toch wou ik weten hoever ik kwam ;D
    1.60m Gehaald ;D maar het werd wazig..
    de vorrige klas had 1.70m.. ik wou weten wie dat was..
    EEN KEREL VAN 1.80 !! XD kom ik eraan met me 1.60..
    Mja, ik 1.70 doen, EN IK HAALDE HEM ;D
    maar toen stopte ik.. koppijn & warm & moe & trillerig..

    Wie is er nu trots op me ? ;D

    -Oja, ik heb niet op turnen gezeten of op gym ofzo.. Nergens ;D alleen dans dingen-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jeej


    I love you Irem

    Ik ben heeel trots op je. Mweh ik had vandaag coupertest en ik weet niet wat er geberude maar ik raakte bij de 3de rond helemaal duizelig ik viel bijna en mijn docent zo Imen verder ik ging zitten en ik de hele tijd hoesten. Ik vroeg of ik naar de wc mocht want ik moest kotsen mocht het niet --'

    Ik ben trots op je.
    Ik heb geen gym meer en heb er ook nooit wat bij uitgevoerd, nutteloos gebeuren-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Iemand bij mij op school had 2 meter gesprongen O.O , en die is ong even groot als mij, en ik ben 1.67 :S


    En ik ben trots op je:)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 16:44 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    @Positive, das kut o-O raar dat het niet mocht
    @JackWilshere, ik vind gym wel leuk ;D vooral als er leuke dingen gedaan word
    @BlackKyra, ik weet niet tot hoever ik kwam maar ik stopte want, zonder bril zie ik al wat waziger.. en als ik druk ben geweest word het nog waziger.. en hoe hoger het kom.. hoe raarder mijn benen.. ok geen ramp.. maar ook hoe hoger.. ik ga dan steeds meer belanden op de rand van de mat.. en dan moet de leraar, onderin me rug een duwtje geven.. en ik vind het eng als hij dr vlak bij staat en sommige duwtjes zijn best hard en dat verneem ik dan in me rug.. mijn rug is niet 1 van de beste.. heb een holle rug namelijk ofzoiets


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wees blij dat je opwarming doet.
    Bij ons verrekt iedereen iets, spierscheuren,...
    En toch blijft dat dom wijf er van overtuigd dat opwarmen slecht is... Yeah right!


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha, goed van je ;D
    Ik zou helemaal dood zijn -mijn conditie faalt-

    Goed van je! Ik kon vanaf dec niet meer meedoen aan ging, vanwege mijn enkel. Ik hoef sindsdien niet meer te gymmen (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    @Bluedingetje, Das dan een slechte lerares o-O opwarming moet juist o-O

    & leuk dat iedereen het goed van me vind ;D maar is er dan niemand die mijn enkel wilt masseren ? XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    BlueElephant schreef:
    Wees blij dat je opwarming doet.
    Bij ons verrekt iedereen iets, spierscheuren,...
    En toch blijft dat dom wijf er van overtuigd dat opwarmen slecht is... Yeah right!


    Raar mens..


    Aan niets denken is ook denken.

    Fellatio schreef:
    @Bluedingetje, Das dan een slechte lerares o-O opwarming moet juist o-O

    & leuk dat iedereen het goed van me vind ;D maar is er dan niemand die mijn enkel wilt masseren ? XD

    haha, kom maar naar mij toe :'D

    Celestial schreef:
    (...)
    haha, kom maar naar mij toe :'D


    Hell yeah waar woon je en waar ligt het ? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Hell yeah waar woon je en waar ligt het ? ;D

    Wonderland, Castle of the white queen! (bloos)

    Celestial schreef:
    (...)
    Wonderland, Castle of the white queen! (bloos)



    Grrr te ver weg..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ijsbeertje schreef:
    Jeej


    All I wanna do is lose control