• Nikki en ik hadden het idee om een RPG te maken gebaseerd op de serie Revolution.

    Even "kort" gezegd waar de serie, en de RPG, over gaat:
    Het verhaal speelt zich vijftien jaar na het wereldwijd uitvallen van de elektriciteit af. Inmiddels is Amerika weer wat opgebouwd, maar het is totaal anders ingedeeld. Het is verdeeld is 6 verschillende gebieden: California Common Wealth, Wasteland, Plains Nation, Texas, Monroe Republic en The Georgia Federation- In de RPG zul je vooral te maken krijgen met The Monroe Republic-. Naast die zes districten heb je nog de Rebellen, die het oude Amerika terug willen. Hun embleem is dan ook de Amerikaanse vlag .
    In The Monroe Republic zijn de Militia de baas, wat te vergelijken valt met het leger, maar dan heel wat corrupter. Tegenstanders van Generaal van de Monroe Militia worden uitgeschakeld. De Militia hebben de wapens verzamelt en houden die voor zichzelf, waardoor ze de bevolking in bedwang kunnen houden. De bevolking beschikt wel over wapens, want ze moeten natuurlijk op dieren kunnen jagen voor eten, maar die wapens zijn niet zo kracht als geweren, denk aan zwaarden, pijl en boog etc.
    Dan komt er aan het licht dat er amuletten zijn waarmee je jezelf kan voorzien van elektriciteit - het "gewone" volk weet dit niet-. Aan een amulet alleen heb je niet veel, aangezien ze een maximum bereik hebben. Wel kunnen er machines ontworpen worden waardoor het bereik van de amuletten groter wordt. Het ligt natuurlijk voor de hand dat iedereen die amuletten wilt hebben, aangezien elektriciteit betekent dat je ook dingen als helicopters en tanks kunt gebruiken. Degene die in bezit komt van de meeste amuletten, zou dus ook de meeste macht kunnen krijgen.
    Er is echter een mogelijkheid dat iedereen weer stroom kan krijgen. Daarvoor moet je naar The Tower gaan, maar bijna niemand weet waar die is, en de The Tower is bewoond door de wetenschappers die daar waren toen de stroom uitviel, maar dat weet ook niemand. In The Tower hebben ze overigens nog wel elektriciteit. De Rebellen hebben als doel om de stroom weer aan te krijgen, maar er bestaan tussen hun ook onenigheid daarover. De ene groep wil stroom voor iedereen, en de andere groep wil stroom voor de Rebellen alleen, zodat ze de Militia kunnen verslaan. De Militia wil natuurlijk niet zijn macht kwijt raken, en zal dan ook alles doen om er voor te zorgen dat de Rebellen The Tower niet zullen bereiken.



    Meer informatie --> kan spoilers bevatten voor als je de serie nog wilt kijken
    http://en.wikipedia.org/wiki/Revolution_(TV_series)
    http://revolution.wikia.com/wiki/Revolution_Wiki

    Het minimum woorden aantal zal rond de 300 liggen
    Je mag zelf kiezen of je in het Engels of in het Nederlands schrijft, maar we verwachten bij het Engels dat je de taal wel een beetje kunt en bij het Nederlands dat je gewoon ABN gebruikt.

    Dus, lijkt jullie dit een leuk idee?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 14:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I like it en ik denk dat ik wel wil meedoen als ik dan nog tijd heb tenminste x)
    Ik zou zeggen, doen als je een idee hebt hoe je het gaat uitwerken en stuff ^^


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Yes, I love this idea.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Yes, I love this idea.


    I know you do :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ohh, I like I like. Apocalyptische verhalen, of verhalen in de trant van het einde van de wereld, zijn gewoon het allergaafste. :9~ Als jullie niet te snel gaan; count me in! Ik heb namelijk ook nog twee andere RPG's waar ik weer een beetje in moet gaan bijlopen. (:


    ars moriendi

    Even mijn topics, ik ga het idee eens lezen als ik thuis ben vanmiddag. :3


    help

    Oeh, dit klinkt goed! Ik hou van Revolution. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ribery schreef:
    Ohh, I like I like. Apocalyptische verhalen, of verhalen in de trant van het einde van de wereld, zijn gewoon het allergaafste. :9~ Als jullie niet te snel gaan; count me in! Ik heb namelijk ook nog twee andere RPG's waar ik weer een beetje in moet gaan bijlopen. (:


    Yes, I looooove them. :9~
    Ik denk niet dat het erg snel zal gaan, Cheryl en ik zijn vaak slakachtig.


    Your make-up is terrible

    Oh.. I like the idea.. I really do.. And I would love to write nice, long, English posts for it.
    But I'd have to think about it. I'm struggling at the moment to juggle all my RPG's.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    OMEGEE THIS IS TOTALLY HAPPY-MAKING!! Can I please join?? I have no idea what it's based off of but it sounds so cool!

    But I'm scared my posts will take forever cause I'll have to keep trying to translate o.o


    Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

    Assassin schreef:
    (...)

    Yes, I looooove them. :9~
    Ik denk niet dat het erg snel zal gaan, Cheryl en ik zijn vaak slakachtig.

    Toen in de beginpost stond "Nikki en ik hadden een idee voor een RPG" gokte en hoopte ik er al een beetje op, haha :Y) En mooi, count me in then!


    ars moriendi

    I like it.


    help

    Rydel schreef:
    I like it.


    26 - 02 - '16

    Now I've read the back story......... I very much want to join! :D


    Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

    SneakyDom schreef:
    OMEGEE THIS IS TOTALLY HAPPY-MAKING!! Can I please join?? I have no idea what it's based off of but it sounds so cool!

    But I'm scared my posts will take forever cause I'll have to keep trying to translate o.o


    You can write your own post in English, and I could help you if you need a Dutch post translated to English :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    (...)

    You can write your own post in English, and I could help you if you need a Dutch post translated to English :3


    Aww thank you sweety! :3 Normally I'd ask Lizz but she's really busy atm on here so o3o


    Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3